کد مطلب: ۵۱۱۲۵۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس فردا ۱۳ بهمن / ۱۰ خبر مهم برای سهامداران

پیش‌بینی بورس فردا ۱۳ بهمن / ۱۰ خبر مهم برای سهامداران

شاخص بورس اگر چه امروز با رشدی ۰٫۳ درصدی به کار خود پایان داد اما با قرار گرفتن شاخص در روند نزولی، سهامداران مجددا نسبت به افت بیشتر در روزهای آینده نگران شدند. آیا آخرین اخبار هم سیگنال نزولی به بورس می‌دهند؟ در این گزارش آخرین اخبار مهم برای سهامداران را بخوانید:

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص بورس اگر چه امروز با رشدی ۰٫۳ درصدی به کار خود پایان داد اما با قرار گرفتن شاخص در روند نزولی، سهامداران مجددا نسبت به افت بیشتر در روزهای آینده نگران شدند. آیا آخرین اخبار هم سیگنال نزولی به بورس می‌دهند؟ در این گزارش آخرین اخبار مهم برای سهامداران را بخوانید:

ـ برآوردها از صادرات یک میلیون بشکه‌ای نفت ایران در پایان ۲۰۲۰ خبر می دهند. در ماه ژانویه هم سومین افزایش تولید بزرگِ اوپک به کشورمان اختصاص داشت و شرکت‌های رصد نفتکش‌های نفتی، از ادامه افزایش صادرات نفت ایران در یک ماه ۲۰۲۱ خبر دادند.

ـ درحالی که خودروسازان کشور بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان تولید دارند، روز گذشته پس از حضور رئیس کل بانک مرکزی در ایران‌خودرو، اعلام شد که قرار است ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات جدید به آنها داده شود.

ـ اعضای کمیسیون تلفیق بودجه برای نخستین‌بار در قالب بودجه یکساله کشور جهت سال ۱۴۰۰ به طرحی رأی مثبت داده‌اند که قرار است سالانه دو میلیون تن گاز مایع به سبد سوخت خودروهای کشور افزوده و جایگزین بنزین و گازوئیل شود. بر اساس برآوردها این طرح زیانی بالغ بر ۵۶ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت وارد می‌‌کند.

ـ بیژن زنگنه، وزیر نفت کشورمان اعلام کرد که ذخایر نفتی ایران در حال حاضر نسبت به قبل از انقلاب ۲ برابر شده است. این در حالی است که در این ۴۰ سال بیش از ۳۵ هزار میلیارد بشکه از این ذخایر برداشت شده است.

ـ رئیس جمهوری با بیان اینکه در امر واگذاری و خصوصی‌سازی اصل بر رعایت دقیق، روشن و شفاف قانون است، گفت: هدف اصلی واگذاری‌ها را در کنار رفع تصدی‌گری دولت از بنگاه‌داری و مالکیت اموال مازاد، به وجود آوردن بخش خصوصی واقعی و حقیقی دانست.

ـ معاون وزیر ارتباطات در توئیتر خود از ارزان شدن ۲۵ درصدی پهنای باند اینترنت زیرساخت خبر داد.

ـ رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره ورود واکسن کوبایی به ایران توضیحاتی داد.

ـ وزیر نفت با بیان اینکه وضع بورس انرژی و روند کار در آن مطلوب است، گفت: جهش دوم صنعت پتروشیمی در حال تکمیل است و جهش سوم نیز تا سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود و صنعت پتروشیمی در دوران تحریم از نظر ارزآوری بسیار به کشور کمک کرد.

ـ به گفته وزیر اقتصاد، قرار است تا چهارشنبه جاری، پذیره‌نویسی یک شرکت حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی در بورس انجام شود.

ـ ابتدای هفته جاری ولید هلالات، کارشناس بازار سرمایه ددر گفتگو با تجارت‌نیوز گفته بود: به نظر می‌رسد ظرفیت ریزش بورس پر شده است و بازار تمایل چندانی برای ریزش ندارد. از طرف دیگر، تغییر رئیس سازمان بورس امیدواری جدیدی در بازار ایجاد کرده و سهامداران امیدوار شده‌اند که نگاه دولت به بورس تغییر کرده و برخلاف چند ماه گذشته، دولت تمایل به حمایت از بازار سرمایه دارد.

آخرین گزارش‌ها درباره چشم‌انداز بازار سهام را در صفحه پیش‌بینی بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • میلاد

    دیروز تصادف کردم گفتم امروز پالایش رو میفروشم خسارت میدم که منفی ده شده
    هیچی نمیگم بهتون چون لیاقت فوحش هم ندارید

  • خسته از جماعت

    آقایون خانومای محترم تورو خدا بفروشید برید بیرون! به خدا کسی اینجا به شما نه نیازی داره نه علاقه ای داره. شما که سواد و علم اینکارو ندارید چرا به همه ضرر وارد میکنید؟ عاشق صف فروش وایسادن هستید تورو خدا برید یه جای دیگه خواهش میکنم به هممون رحم کنید و بفروشید هیچوقت پشت سرتون هم نگاه نکنید. یه خدا فرش قرمز میندازیم فقط برید بیرون برید بیرون برید بیرون.

    • ناشناس

      مثلا شما که علمشوداری چیکار کردی مردحسابی مگه دست ماهستش بورس ب این روز افتاده ماتازه اومدیم وتوضرریم نه میخریم نه میفروشیم شما که خسته شدی طاقت نداری تشریف ببرید

  • Ali

    یدفه صفر کنن بره دیگه چرت عذابمون میدن

  • ناشناس

    در بله گنه کرد آهن گری درشوشتر زدن گردن مس گری یکی از دوستان میلیون وارد کردچندین میلیارد برداشت ما بیچاره ها ی نفهم افتادیم به دام زندگی مون را باختیم

  • ناشناس

    واقعا مسخره کرده اند
    بر پدر و مادر تمام مسببان لعنت

  • ناشناس

    بورس محل انتقام دولت از مردم شده
    زورشان به هر کس و هر جایی مدرسه خوب میتونند ما رو بچاپن

    • ناشناس

      اینها بلدن بدزدن مردم بیچاره را بیچاره ترکنند

  • مهدی

    اعتراض اعتراض اعتراض

  • ناشناس

    اقای ربیعی ازطرف دولت قول داد شاخص بورس بین 1600 تا 1700 پایین میاد چرا دیگه نمیان در برنامه تلویزیون برا مردم از بورس بگن به انچه که گفته پایبنده یا میخواست سرسهامدارها رو گرم کنه

  • ناشناس

    تجربه من نشان داد که مثلا اگه از خودرو خرید کنیم گران میشه خوبه خودرو دوبرابر هم شد فرقی تو بورس نمی کنه افتاده دست چندین نفر که بیچاره مردم و بدبخت کردن بعضیا پول نزول کردن بعضیا خونه شونو فروختن آخر سر این اوضاع بورسه

  • ناشناس

    والله من دیگه از نگاه کردن به نمادهای خودرویی خسته شدم پس کی این وضعیت نابسامان درست میشه .اینم از رییس جدید بورس . عبداللهی