خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۷۹۳۲

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

پیش‌بینی بورس هفته آخر آذر ماه / انتظار رشد شارپی نداشته باشید

پیش‌بینی بورس هفته آخر آذر ماه / انتظار رشد شارپی نداشته باشید

در جریان معاملات این هفته از بازار سهام روند شاخص کل در روزهای ابتدایی صعودی بود اما در ادامه روند معاملات عرضه و تقاضا به تعادل رسید، اما بورس هفته بعد چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات این هفته از بازار سهام روند شاخص کل در کلیت هفته صعودی بود. اما بورس هفته بعد چه خواهد شد؟

علی خسروشاهی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس هفته بعد گفت: به نظر می‌رسد روند معاملات بورس هفته بعد متعادل و مثبت باشد. اما سهامداران نباید منتظر رشد شارپی مانند اوای سال باشند. اما باید بدانند که روند بازار منطقی شده و احتمال رفتارهای هیجانی کم است.

عباس‌علی حقانی‌نسب در رابطه با بورس هفته بعد گفت: بورس هفته بعد روند صعودی دارد و اما اگر نرخ سود بانکی کاهش پیدا کند روند بورس به طرز چشم‌گیری صعودی است.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باعرض سلام. صعود شارپی بازار، نزول شارپی هم در پیش داره. همانطور که رشد شارپی رو تجربه کردید و پشت سرش نزول شارپی رو هم تجربه کردید،‌ الان بازار متعادله. من درست ۵۰ درصد تو ضرر بودم که تو این دو هفته ۴۰ درصدش برگشته مونده ۱۰ درصدش. الان بهتره طبق تحلیل درست وارد معامله بشید.

  • ناشناس

    دوستان مراقب باشید چون خبرهایی است که پول هوشمند از نمادهای کوچک به نمادهای بزرگ وشاخص ساز خواهد رفت از ما گفتن بود ولی اختیار با شماست

  • تحلیل گر

    سلام
    تا زمانی که دولت با بورس ( کسری حدود 90هزار میلیاردی ) کار داره دلار پایئینی نداره
    دولت تا زمان اوسط اسفند ماه بورس را رها خواهد کرد.
    شاخص هم سقف قبلی را خواهد گرفت بالاتر خواهد رفت
    اکثر گروها هم سقف قبی را خواهند گرفت

  • مریم

    سلام. ممنون میشم جواب بدید..کارگزاری پیام داده تعین محدودیت حجمی در نماد وکبهمن حداکثر تعداد در هر سفارش ۱۰۰ هزار تعیین گردید.یعنی من حقیقی بجز عرض اولیه باز میتونم ازش خرید کنم یا نمیتونم..با تشکر

  • ناشناس

    از بررسی و تحلیل شاخص هم وزن و شاخص کل به این نتیجه میرسیم که سهم های کوچک و تک سهم های بازار حداقل تا پایان سال۹۹ رشد مناسب و خوبی خواهند داشت.

  • رستم سیستان

    بورس ما مسخرست رییس بورس عین مترسک ریزش بورس رو نگاه می‌کنه بعد عرضه اولیه ده هزارتومنی بیست هزار تومنی میاره که بازم ریزش ادامه داشته باشه خودش با دولت دستش تو یه کاسه شده دیگه نمی تونم این وضع روتحمل کنم

  • ناشناس

    اینقدر دولت دولت دولتی در کار نیست

  • ناشناس

    چی میگید بابا بدید جم کنید خیلی وقته انتظار صعود شارپی و غیر شارپی مردم ندارن ..چشم بسته غیب میگی با این تحلیلت

  • ناشناس

    شاخص دوباره به محدوده 1300 وارد خواهد شد بزودی مراقب باشیم و هیجانی رفتار نکنیم

  • علی شهرکی

    سلام،نظرشون رو بعنوان یه کارشناس قبول دارم.
    پیشنهادم به فعالان بازار سرمایه،چندین سهام در سبدشان داشته باشن،بلندمدتی حتمن داشته باشن و در چندتا سهام ۲الی ۳ تا یهم میان مدتی نوسان بگیرن.باهیچ سهامی ازدواج نمیکنیم و باهیچ سهامی هم قهر نمیکنیم فقط بفکر سود گرفتن از هر نوع سهامی هستیم.