کد مطلب: ۵۸۰۱۹۷

یک کارشناس بورس پاسخ می‌دهد:

روند بورس هفته آینده در چه صورت تغییر می‌کند؟

روند بورس هفته آینده در چه صورت تغییر می‌کند؟

هفته جاری در بیشتر روزها بازار سهام با روند اصلاحی رو به رو شد و بیشتر گروه‌های بزرگ بازار با کاهش تقاضا رو به رو شدند. ارزیابی‌ها از روند بازار هفته آینده به چه صورت است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته جاری در بیشتر روزها بازار سهام با روند اصلاحی رو به رو شد و بیشتر گروه‌های بزرگ بازار با کاهش تقاضا رو به رو شدند و افت قیمت را تجربه کردند. اما کارشناسان بازار سرمایه معتقدند در روزهای آینده بازار متعادل‌تر شده و روند اصلاحی کاهش پیدا می‌کند. ارزیابی‌ها از روند بازار هفته آینده به چه صورت است؟

شاهین احمدی،کارشناس بازار سهام درباره روند بورس هفته آینده به تجارت‌نیوز گفت: درباره روند شاخص در حال حاضر نمی‌توان نظری داد، اما خیلی از سهم‌ها در چند روز گذشته کاهش قیمت داشتند و ابهام در وضعیت مذاکرات و نرخ دلار علت اصلی این موضوع بوده است.

وی در این باره تشریح کرد: دولت هنوز موضع اصلی خود را درباره صنایعی مثل خودرو، فولاد و مسکن مشخص نکرده و همین موضوع به اظهار نظرات مختلف در این حوزه‌ها و نااطمینانی در بازارها منجر شده است.

احمدی می‌گوید: تا زمانی که موضع کلان دولت نسبت به حوزه انرژی، روش انتشار اوراق و نرخ بهره مشخص نشود شرایط کلی بورس هم با ابهام مواجه است و ارزیابی از روند بازار در این صورت نمی‌توان ارائه کرد. احمدی در بخش دیگری گفت: به طور کلی بازار در روزهای آینده ساید خواهد بود و مثبت یا منفی بزرگی را تجربه نمی‌کند.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لعنتی ها هنوز ۶۰ درصد تو ضرریم اون همه وعده وعید چی شد کسی نمیخواد جوابگو باشه

    • ناشناس

      هر کی از بورس یخورده سر دربیاره میدونه که یه سهم زمانی رشد میکنه که خریدار داشته باشه،نمیدونم شما چی فک میکنی که توقع داری رییس جمهور قیمتو ببره بالا،اصلا فرض محال که رییس جمهور خودش قیمتو ببره محال،اونموقع کی هس که وقتی قیمت بره بالا هر روز، بیاد سهمشو بفروشه؟اونموقع همه میشن خریدار،بازم فرض محال که شماها بخاین بفروشین،اونموقع بعدش دوباره مث زمان روحانی این صعود شارپی و مصنوعی و دستوری و بدون پشتوانه،شروع میکنه به ریزش و اونایی که سهمارو از شما خریدن کلی میرن تو ضرر و شروع میکنن به اه و ناله که دولت سرمون کلاه گذاشت،درصورتی که پول اونا به جیب مردم رفته نه دولت،عزیز دل رشد باید با پشتوانه باشه،یعنی خریدار براش باشه،خریدار قوی،پس باید صبر کنی تا خیلی با شیب ملایم سهام رشد کنه بدون هیچ دخالتی از جانب دولت

  • ناشناس

    چرا این رئیس سازمان بورس رو عوضش نمیکنی آقای رئیس جمهور وعده دهنده الان حداقل شاخص باید ۲ میلیون باشه

  • ناشناس

    ببین یک نفر چند بار نظر تکراری داده و تجارت نیوز تایید کرده علاقه عجیبی به تکرار داره چه خبر چه نظر
    لااقل یکی نگفته عرضه اولیه مثل سابق باشه خوبه یعنی تو بازار صعودی و با فاصله زمانی و مقدار و قیمت مناسب و برای همه سهامداران نه فقط صندوق ها

    • ناشناس

      سازمان بورس باید نظارت و برنامه ریزی درست در مورد عرضه اولیه داشته باشد و به نفع همه سهامداران نه فقط حقوقی و صندوق‌ها

  • ناشناس

    ریس بانک مرکزی .در هفته بعد مشخص گردد.تا حدودی اقتصاد تعیین تکلیف میشود و چشم انداز تولید واقتصاد معلوم خواهد شد.ریاست محترم جمهور.بداد مردم برسید.اینهمه در تبلیغات بورس وتولید .پس چی شد.ـ!!!!!!؟

  • ناشناس

    سلام تورو خدا این سهم پالایش رو درست کنید

  • سارا

    آقای ابراهیم رییسی
    اگه با مردم صادق هستید
    که نیستید
    تکلیف سهام عدالت و سود سهامی و افزایش سرمایه هارو مشخص کن.

  • ساار

    بورس بیش از آنکه از تصمیمات نامشخص دولت آسیب ببینه ،از افراد تازه کار،کم سواد ،پر انتظار ،عجول ،ناوارد،کم صبر،ضربه دید،تصمیمات دولت و برنامه ها او خطر ندارد به اندازه این تعداد افراد که با تشویق دولت قبلی وارد بازارشدن،نمیدانم اگر همش ناله می کنند ،چرا خارج نمی شوند ،نکنه انتظار دارند به این زودی زیان آنها جبران بشه،اگر انتظار و امید دارید ،خوبه ،اگر ندارید ،خارج بشوید ،بزارید عده آیی در آسایش پول دربیاورند ،با حرف فلان کارشناس نه پولدار میشی نه گدا،بخون و رد شو ،اگر نظری هست ،بدون دلیل نباید زد،بیشتر نظرات ،فحش است تا نظر

  • ناشناس

    سلام پارسال سهام خزامیا راخریدم ۳۵۰۰ تومان همش گفتن نفروشید تو منفی خوب میشه الان شده۷۸۰ بازم می.گند نفروشید ۷۳درصد صزز

  • ناشناس

    ریس بانک مرکزی هنوز مشخص نشده..و این تغییر تازه افق پیش روی اقتصاد را در کشور نشان میدهد..انشالله حرکت بورس در هفته ایندهـ..بورس بصورت انفجاری تا ۲۱۰۰ خواهد رفت…صبر برای همه سهامداران …..شاخص از،این پایینتر نخواهد امد..دلار تا عید در محدوده ۲۵ پاینتر نخواهد رسید…و تمام معلفها پیش روی کشور بورس را محکوم به صعود میراند…سهمهای شرکتهای کوچک که بیش از،۵۰% منفی خوردن نگهداری کنید..سهامداری کنید نه هر روز در صفهای خرود و فروش چرخ بزنید.

  • ناشناس

    .اقای دهنوی..ناضر سازمان بورس و ناظر سهمهای کوچک باید سهامداران عمده بازار را مجبور به حمایت از سهمهاشون کنند..اینها سرمایهای مردمو از مرداد پارسال بردنند…و نمیخواهند حتی در سهمهای خودشان سرمایه گذاری کنند..پولهای باد اورده را باید برگردانند…اون ۲۰۰ نفر متخلف بورس ریزش پارسال چرا معرفی و مجازات نشدند..اقای ریسی شما برای بورس قول حمایت دادید…مردم سرمایهاشون از تورم جا مانده واز اصل نصف سرمایشون نیست..زودتر کاری کنید..اقای محسن رضایی به داد بورس برسید..

    • کیم جونگ اون

      عزیز، بورس یه رقابته. هرکس به موقع خرید و فروخت برنده ست. و شما که وای می ایستی به زیاد شدن ضررت نگاه می‌کنی و هیچ کاری نمیکنی بازنده. زیاد پیگیر نباش کسی به دادت نمی‌رسه. قرار هم نیست برسه. هیچ جای دنیا هم نیست که کسی به داد کسی برسه.