کد مطلب: ۴۶۰۱۹۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته سوم تیر ماه / گروه‌های پیشتاز این هفته کدامند؟

پیش‌بینی بورس هفته سوم تیر ماه / گروه‌های پیشتاز این هفته کدامند؟

در نظرسنجی این هفته تجارت‌نیوز، تمامی کارشناسان و فعالان بازار سرمایه روند شاخص را برای سومین هفته‌ی تیر ماه صعودی پیش‌بینی کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابتدای هر هفته پیش‌بینی از وضعیت شاخص بورس و آینده سهم‌ها طی هفته جاری را منتشر می‌کند که این گزارش شامل دیدگاه تحلیلی کارشناسان خبره بورس و دیدگاه معامله‌گران بازار سرمایه تحت عنوان نظرسنجی بورسی است.

در نظرسنجی این هفته تجارت‌نیوز هشت نفر از کارشناسان خبره و معامله‌گران بازار سرمایه شرکت کردند که اکثر کارشناسان برای این هفته با ۱۰۰ درصد احتمال روند شاخص را صعودی پیش‌بینی کردند.

هفته گذشته علی‌رغم اینکه کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که بازار در محدوده یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در نوسان باشد و با رشدهای سریع و پرشتاب همراه نشود، اما شاخص کل طی دو جهش ۶۵ هزار و ۶۶ هزار واحدی در انتهای هفته موفق شد نه تنها کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار را پشت سر بگذارد بلکه وارد سطح جدید یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی نیز بشود.

کارشناسان در معاملات این هفته بازار سرمایه نیز همچون هفته پیشینی، نمادهای پتروشیمی، پالایشی و فلزات را جزو برترین گروه‌های صنعت پیش‌بینی کردند.

14 تیر 99

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.