خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۹۶۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته چهارم مرداد ماه / آیا شاخص به مدار رشد بازمی‌گردد؟

پیش‌بینی بورس هفته چهارم مرداد ماه / آیا شاخص به مدار رشد بازمی‌گردد؟

شاخص بورس هفته گذشته را پرافت و خیز پشت سر گذاشت و سه درصد افت را ثبت کرد، اما در طی معاملات این هفته چه روندی در انتظار شاخص خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابتدای هر هفته پیش‌بینی از وضعیت شاخص بورس و آینده سهم‌ها طی هفته جاری را منتشر می‌کند که این گزارش شامل دیدگاه تحلیلی کارشناسان خبره بورس و دیدگاه معامله‌گران بازار سرمایه تحت عنوان نظرسنجی بورسی است.

درحالی که شاخص بورس با سه درصد افت هفته پر افت و خیزی را پشت سر گذاشت اما کارشناسان هفته پیشرو را برای بازار متعادل پیش‌بینی می‌کنند.

در نظرسنجی این هفته تجارت‌نیوز، هفت نفر از کارشناسان خبره شرکت کردند که چهار نفر از آنها معادل 57.1 درصد بازار هفته پیشرو را متعادل پیش‌بینی کردند و دو نفر نظر به منفی و یک نفر نظر به مثبت بودن بازار داشتند.

درحالی اکثریت کارشناسان نظر به متعادل بودن بازار در هفته جاری دارند که در پیش‌بینی بازار امروز، شنبه نیز یکی از کارشناسان بازار سرمایه روند بازار هفته را خنثی دانست و انتظار داشت بازار امروز کمی از سیر نزولی خود در هفته اخیر را جبران کند اما نباید انتظار صعودی پرشتاب را داشت.

252

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس هر شب ساعت ۲۱ را در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    واقعا نمی تونید تحلیل کنید نظر سنجی میزارید؟

  • ناشناس

    میدونستم منفیه

  • امیر

    معاملات امروز بخاطر ایراد سیستم مفید باید باطل بشن. هیچکس قادر به خرید نیست واین موجب ضرر وزیان سهامداران شده

    • فردوسی

      باید برید دست مدیر مالی مفید را ببوسید که امروز با توجه به مشکل ایجاد شده نتونستید خرید کنید…همه در انتظار خروج هستند… شما از اینکه نتونستی خرید کنی ناراحتی!!

    • محسن

      احسنت سهامدار یعنی این فرصت طلب همیشه سود می‌کنه و بزدل همیشه افسوس میخوره خیلی دلم میخواد یه ماه دیگه حرفم یادتون باشه

  • ناشناس

    دولت حرف و ملت استرسی.بازار کار خود را میکند.هر کسی هم نسبت به عقل و دارای و قدرت ریسک برای خود تصمیم میگیرد..ولی فروشند ها توجه داشته باشند با هجوم بردن به صف های فروش احتمال کمی وجود دارد بتوانید سهم هایشان رابفروشند.ولی به احتمال زیاد باعث میشود روند منفی نمودار بیشتر شود…امروز بازار همه جوره خوب بود.فقط عرضه های افراطی کار را خراب کرد.دولت امروز مقصر نیست…در حفظ مال خود با این روش موفق باشید.

  • رضا

    قدرت خرید مفیدو منفی کردن که کسی خرید نزنه نفت بفروشن بعلاوه هزارتا ترفند دیگه.کدوم احمقی نفت و با این شرایط میخره آخه.هرچی عشقشون بکشه دست کاری میکنن.مردم اهمیتی ندارن.

  • شاخه ای را که روی آن نشسته ایم نبریم

    وقتی شاخص کل بورس منفیه یعنی سطح عمومی قیمت و سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس یا به تعبیری میانگین بازدهی سرمایه گذاران در بورس در حال کاهش است. در این شرایط مضرترین کار خرید کردن از صف فروشی هست که با حجم بالا شکل گرفته باشد زیرا همانگونه که در این چند وقت دیده اید اینگونه خرید باعث ضرر خریدار شده و از طرفی باعث سقوط شاخص و ضرر به سایر سرمایه گذاران نیز خواهد شد. بنابراین با دست خودمان شاخه ای را که روی آن نشسته ایم نبریم.

  • ناشناس

    بازار متعادل میشود.این مورد دور از ذهن نبود…همه میدونستیم بازار هیجانیه

  • ناشناس

    بازار راه خود راپیش خواهد برد ضررمتوجه کسانی خواهد شد که فروختند حالا همو خواهیم دید بدرود شاید وقتی دیگر

  • هادی

    بازار متعادل میشود یعنی باید بشود اگه نشه من نفت نخواهم خرید وگرنه ۲۵۰بشکه رو شاخ خواهم خرید

    • محسن

      اینا عجول نیستن ناواردن، نابلدن، اینکاره نیستن، نمیخام از خودم تعریف کنم رو سهام بانک پارسیان وقتی خریدم روز بعدش تا سه هفته منفی شد و 72میلیون ضرر داشتم فقط یک ماه صبر کردم شد 225میلیون سود ، به نظر من کسی با یه پخ خودش رو خیس کنه بهتره بره لواشک بخره دست فروشی کنه نه سهام

  • ناشناس

    یک اصل اساسی در مورد هر سرمایهگذاری وجود داره؛پول از جیب آدم عجول میره تو جیب آدم صبور… نفروشید نفروشید .مطمنا صبر سود داره