کد مطلب: ۵۸۸۳۸۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار فردا چگونه است؟ / اصلاح شاخص ادامه‌دار است؟

بازار فردا چگونه است؟ / اصلاح شاخص ادامه‌دار است؟

بازار سهام روز گذشته با افت دو شاخص بورس به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس با ۱۳۹۷ واحد منفی در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم‌وزن هم با سه هزار واحد افت در محدوده ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفت. پیش‌بینی بورس فردا به چه صورت است؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام روز گذشته با افت دو شاخص بورس به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس روز گذشته با ۱۳۹۷ واحد منفی در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم‌وزن هم با سه هزار واحد افت در محدوده ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفت. پیش‌بینی بورس فردا به چه صورت است؟

یوسف هاشمی، کارشناس بازار سرمایه درباره علت ریزش شاخص کل بورس در روزهای گذشته گفت: کاهش شاخص بورس در هفته گذشته عمدتاً تحت تأثیر کاهش نرخ دلار و گمانه زنی ها درخصوص تغییرات گسترده در بدنه مدیریتی سازمان بورس صورت گرفت.

این کارشناس بازار ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اینکه آخر هفته گذشته تیم جدید مدیریتی سازمان بورس تعیین شد، در هفته جاری نگاه بازار صرفا به روند قیمت دلار خواهد بود چون سایر عوامل از قبیل قیمت جهانی نفت و کالاها همچنان روند با ثبات و صعودی را دارند در نتیجه بازار از این بابت نگرانی ندارد.

هاشمی در بخش دیگری گفت: به نظر در این هفته توجه عمده بازار به نرخ دلار و نرخ سود بانکی است که در صورت عدم کاهش در نرخ دلار و عدم افزایش در نرخ سود بانکی می‌توان شاهد روند حرکتی بهتری در بازار باشیم.

آخرین پیش‌بینی‌های بورس را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الان شش ماه هست که دارید با حرف اگه نرخ بهره بالا بره برای بورس باعث ریزش میشه مردمو میترسونید.
    امیدوارم پول ناحق به حق بلا سرتپن بیاره,تو هر جای این مملکت.

  • ناشناس

    هیچ کسی از یک ثانییه خودش هم خبر نداره بعد اقایون برای خودشوشن میبرند ومیدوزند شاید صلح و دوستی در دنیا به وجود بیاد

  • لیلا

    تیم جدید خیلی زحمت کشیدن یه مقدار صفحه رو تغییر دادن .اعداد پرتفوی لحظه ای رو فارسی کردن.و منفی ها را بر اساس آخرین قیمت به مردم نشون دادن ولی در صورتی که بر اساس آخرین معامله منفی می خوره و مهم اونه .این هم شگرد جدید با تیم جدید.بهر حال خسته نباشن .خیلی کار کردن

  • ناشناس

    دولت و معاونیین و تیم اقتصادی دولت…ریاست محترم بورس بداد مردم برسید..سکوتتان چه نعنایی دارد..قرار بود با مردم صادق باشید..سهامداران واقعا مالباختگان روحو روان وسرمایشون شدن..اقای عشقی این چند سهم را بررسی و نڟارت ویژه کنیدد…چرا باد از پارسال تا کنون ۷۵% ضرر..قیمتشان واقعا نزیک صفر است..تودرو..خساپا..مرقام..حآسا..دوشرکت دولتی دو خصوصی..ـدزدان ودستکاران را در این سهمها محاکمه کنید طبق قولهای ریاست محترم جمهور

  • ناشناس

    اگر فردا ادامه ریزش بورس باشد ..حتما باید تسلیت گفت به دولت وتیم بی عرضه ان…مگر میشود اینهمه گرانی وتورم ولی سرمایهای مردم در بورس سه برابر کاهش..خجالت بکشید..واقرار کنید که ناتوانید..

  • ناشناس

    خدایا کجایی؟چرا به فریادمان نمی رسی؟

  • ناشناس

    اینهمه سکوت مسولان در این چند ماه عجیب است…دو حالت دارد..یا واقعا توان هیچکاری ندارنند و نه قدرت وسرمایه….حالت دوم..تمام این ریزشها دست خودشان و تامیین ودستدرازی در بورسه…تا چندماه قبل تمام مسولان مشکل رادولت قبلی میدانستند..الان همه سکوت…لطفا سهامداران خرد محترم در هر استان وشهر .به دفتر نمایندگان استانیتان مراجعه و ازشان علت سکوت سیاسیشان و کوتاهیشان بازخواست کنید..من فردا بابت سهمهای خودرو خساپا و پالایش و حآسا به دفتر نماینگی استان خودم مراجعه میکنم..نماینگان مردم موڟف و شعار مردمی بودن میدهند..لطفا همه صدایتان را به گوش مسولان برسانید.

  • ناشناس

    باید این مدل اصلاح بورس را آرایشگر روی سر دست اندرکاران و بانیان این وضع انجام داد تا ببینیم چیزی از مو که چه عرض کنم پوست سرشون باقی خواهد ماند ؟!!

    • ناشناس

      واقعا که دارین حق مردم بی گناه رامی خورین چقدربه مردم ظلم می کنین

    • ناشناس

      پس چراسهم ومعلم این جوری دارین خراب می کنین

  • ناشناس

    خدایی هست که بالاخره جواب ظلمی که در حق سهامداران خرد شده را بدهد???
    چراغ ظلم ظالم ، تا ابد ، روشن نمی ماند
    اگر ماند شبی ماند ، شبی دیگر نمی ماند

    • ناشناس

      سلام

  • ناشناس

    کارشناس تجارت نیوز چیزی نیس اصلاح میکنه همچین ک همتون کچل بشید از استرس