کد مطلب: ۵۸۳۸۹۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۴ پیش‌بینی از بورس هفته جدید / کدام گروه‌ها آینده بهتری دارند؟

۴ پیش‌بینی از بورس هفته جدید / کدام گروه‌ها آینده بهتری دارند؟

هفته گذشته با وجود روند مثبت شاخص کل، اما وضعیت گروه‌های بورسی قابل قبول نبود و عمده گروه‌ها قرمزپوش بودند. روزهای گذشته تنها گروه پتروشیمی مثبت بود و بقیه بازار در بی‌تعادلی قرار داشتند. برای هفته آینده کارشناسان بازار را چگونه پیش‌بینی کردند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام هفته گذشته در بیشتر روزها با رشد شاخص همراه بود. گرچه رشد شاخص اندک بود اما رنگ سبز را در بیشتر روزها بر روی شاخص دیده می‌شد.

هفته گذشته با وجود روند مثبت شاخص کل، اما وضعیت گروه‌های بورسی قابل قبول نبود و عمده گروه‌ها قرمزپوش بودند. روزهای گذشته تنها گروه پتروشیمی مثبت بود و بقیه بازار در بی‌تعادلی قرار داشتند.

برای هفته آینده کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی کردند، روند بازار بسته به مشخص شدن سیاست‌های ضدتورمی دولت است. به نظر می‌رسد این عامل در حال حاضر تاثیرگذاری بیشتری نسبت به دیگر عوامل مثل نرخ دلار دارد.

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه درباره هفته پیش رو بر این نظر است که گروه لوازم خانگی جزو نمادهای پیش‌رو بازار سهام است و روند شاخص کل هم مثبت است.

محمد خبری‌زاده دیگر کارشناس بازار هم درباره پیش‌بینی هفته آینده بازار سرمایه به تجارت‌نیوز گفت: هفته آینده روند بازار خنثی و متعادل است و تک سهم‌هایی از هر گروه امکان رشد را دارند.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه هم معتقد است هفته آینده بازار سهام با پیش‌رویی گروه پالایشی همراه و وضعیت شاخص هم به احتمال زیاد نوسانی باشد.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه هم بازار را صعودی پیش‌بینی کرد و نمادهای گروه پالایشی و پتروشیمی را از پیشتازان بازار معرفی کرد.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آغا یه سوال بی ربط،ایزی تریدر همراه ارتباطش با سرور قطع هس؟ یا فقط برا من اینجوری شده؟

  • ناشناس

    بودجه کافی برای طرح‌های مثل مسکن وجود ندارند و باید با فشار بر کارخانه ها مثل سیمان و فولاد و غیره و قیمت‌گذاری دستوری و ارزان خریدن محصولات آنها امکان انجام طرحهای مسکن انجام شود که برای سودآوری و حاشیه سود این شرکت‌ها که الان هم بعضی وضعیت مناسبی ندارد مشکل مضاعف ایجاد میکند که بر قیمت سهام آنها هم متاسفانه تاثیر منفی دارد
    مشخص است وقتی قیمت گذاری دستوری و مقطوع باشد بالا رفتن دلار هم بر سودآوری آنها تاثیر مثبت نخواهد داشت

  • ناشناس

    فردا صف خرید سنکین!!!!شاخص حدود 40000رشد!!

    • ناشناس

      اینجور که میگی پس حبابه هرکی بخره بعدش تو صف فروش ارزونتر باید بفروشه

  • خلار كهن شيراز

    نفت بالا دﻷر باﻷ کزارش شرکتها بالا فروش اوراق تمام======= صف سنکین خرید!!!!!!

    • ناشناس

      بستگی داره نوسانگیره پول قشنگ اول صبح چطور صف کاذب خرید یا فروش بچینه تا معامله گران قمارباز هم اطاعت کنند یا بهتر بگیم گول بخورند

  • ناشناس

    شاخص بعداز شکست 2.100 تازه می‌توان ترید صادر کرد

  • ناشناس

    فردا. شاخص هم وزن مثبته و به همراهش شاخص کل …اینهفته مهر شروع صعوده…صبور و سهامداری. و درصورت امکان میانگین کم کردن….

    • ناشناس

      مثبت خوب در بورس مثبت پایدار است یعنی مثبت منطقی بدون هیجان و حباب

  • ناشناس

    برای تامین بودجه هم که شده بورس محکوم به رشده

    • ناشناس

      پارسال هم تامین بودجه و برداشت از بورس بود رشد بورس بود؟

  • ناشناس

    به این میگن بازار ناکارآمد وقتی معامله گرانش اینجور دیدی به سهام دارند یعنی شانسی بخرند و بفروشند یعنی دلالی و قمار و بنیاد شرکتها و ارزش واقعی آنها براشون مهم نیست همینه بازار نوسانی و غیرقابل تحلیل و پیش بینی که به دست نوسانگیر و پول قشنگ بالا و پایین میشه و عده ای معامله گر ناشی هم به خیال خودشون تو این بازار موج سواری وارونه میکنند و آخرش هم ضرر خودشون و بقیه

  • امير

    متأسفانه از پارسال یک عده که کم هم نیستند وارد بورس شدن وبدون دقت میروند صف خرید با قرمز شدن میروند صف فروش داره میبینه حقیقی وحقوقی تو صف خریدن چون قرمزه میفروشه بابا اگه ساخت ٢ میلیون مسکن بزودی شروع بشه تمام مصالح مرتبط فروش فوقالعاده دارن مثل سیمان بترانس فولاد پلی اتیلن و… انتظار دارن هرروز سبز باشه وظرف یکماه دوبرابر بشه بابا اینطوری نیست کلا بازارو بهم ریختید من یه جایی ضرر کردم یه جایی هم سود وتحمل میکنم عجول نباشید تا سود کنید

  • ناشناس

    به معنای واقعی کلمه ریدین ، بابا تجارت نیویز که می نویسی کلمات بد منتشر نمیشه . معلومه جات گرمه .خجالت بکش