خبر مهم:

کد مطلب: ۶۶۹۰۰

پیش بینی قیمت انواع سکه در هفته آینده

پیش بینی قیمت انواع سکه در هفته آینده

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد: افرایش جهانی بهای طلا موجب صعود قیمت سکه و مسکوکات در بازار های داخلی شد.  محمد کشتی آرای با بیان این مطلب به تجارت نیوز گفت: پیش بینی قیمتها در هفته آینده  نیز بستگی به نرخ طلا در روز پنجشنبه دارد.وی عنوان کرد: شاخص های اقتصادی روز پنجشنبه قیمت انواع

b0d4f4c18516c46f4833543019ccea57_XL.jpg رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد: افرایش جهانی بهای طلا موجب صعود قیمت سکه و مسکوکات در بازار های داخلی شد.

محمد کشتی آرای با بیان این مطلب به تجارت نیوز گفت: پیش بینی قیمتها در هفته آینده نیز بستگی به نرخ طلا در روز پنجشنبه دارد.
وی عنوان کرد: شاخص های اقتصادی روز پنجشنبه قیمت انواع سکه را برای هفته آتی رقم خواهد زد. به گقته وی البته پیش بینی شاخص ها منفی است و این بر نوسانات قیمت سکه تاثیرگذار خواهد بود و افزایش قیمتها را به دنبال خواهد داشت.
به گزارش تجارت نیوز قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی امروز در بازار یک میلیون و 125 هزار تومان و هر قطعه سکه امامی نیز یک میلیون و 126 هزار تومان معامله شده است. قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی روز سه شنبه یک میلیون و 107 هزار تومان بوده است.
گفتنی است امروز بهای هر انس طلا در بازار های جهانی با قیمت هزار و 354 دلار و 30 سنت بفروش رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.