کد مطلب: ۴۸۲۴۰۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز / دلار وارد کانال ۳۰ هزار تومانی می‌شود؟

پیش‌بینی قیمت دلار امروز / دلار وارد کانال 30 هزار تومانی می‌شود؟

مرز ۳۰ هزار تومانی، خط قرمز بازارساز ارزی برای نوسان‌گیران دلار است. اما قیمت دلار امروز چقدر تغییر می‌کند؟ آیا دلار وارد کانال 30 هزار تومانی خواهد شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز سه‌شنبه 15 مهرماه نوسان‌گیران یک‌بار دیگر تلاش کردند، دلار را به دهه چهارم قیمتی ببرند، ولی مقاومت بازارساز مانع از این اتفاق شد. به گفته فعالان، معامله‌گران این بار از کانال حواله درهم سعی داشتند سیگنال افزایشی به بازار داخلی مخابره کنند، ولی افزایش عرضه از سوی بازارساز، تلاش آن ها را ناکام گذاشت.

معاملات درهم دیروز درحوالی محدوده 8 هزار و 200 تومانی آغاز شد. در صورتی که درهم، در این محدوده قیمتی باقی می ماند، ارزش دلار در بازار داخلی می‌توانست به کانال 30 هزار تومانی برود. با این حال عرضه حواله درهم در روز سه‌شنبه افزایش یافت و قیمت این ارز تا نزدیکی 8 هزار و 100 تومان افت کرد. این افت کمی انتظارات افزایشی بازیگران بازار ارز داخلی را تعدیل کرد. بازارساز هفته گذشته هم هر زمان قیمت به مرز 30 هزار تومانی نزدیک شده بود، از کانال عرضه در برابر افزایش قیمت بیشتر مقاومت کرده بود.

دیروز صرافی‌های بانکی هم با افزایش قیمت نشان دادند که از قیمت‌های بالا به دنبال عرضه دلار در بازار هستند و این مساله هم در کنترل روند بازار اثر داشت.

بازیابی نوسان‌گیران در زمان استراحت؟

روز سه شنبه قیمت دلار نتوانست یکبار دیگر از مرز 30 هزار تومانی عبور کند؛ با این حال، این ارز نسبت به روز دوشنبه بیش از یک درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

به گفته فعالان، معامله گران روز سه‌شنبه کمی در برابر هجوم بازارساز عقب نشستند، ولی به احتمال زیاد امروز سعی خواهند کرد که یک بار دیگر شانس خود برای کانال 30 هزار تومانی را مورد آزمون قرار دهند. آنها می‌خواهند قبل از مشخص شدن نتایج انتخابات آمریکا تا جایی که می‌توانند قیمت را بالا ببرند و آگاه هستند که عبور از مرز 30 هزار تومانی می‌تواند تقاضای خنثی دیگری را وارد بازار ارز کند.

از این رو شاید بتوان گفت، نوسان‌گیران در پشت صحنه عقب‌نشینی روز سه‌شنبه به دنبال بازیابی توان خود برای حرکت به سوی قیمت‌های بالاتر باشند. در این شرایط، به نظر می رسد بازارساز باید به روند قیمت دو روز آتی بسیار دقت کند و تحرکات نوسان‌گیران را زیر نظر داشته باشد. در صورتی که قیمت از مرز 30 هزار تومان عبور نکند، یکبار دیگر خود نوسان‌گیران در موقعیت فروش قرار خواهند گرفت.

منبع: اقتصادنیوز

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نظری ندارم با تشکر خخخخ

    • ناشناس

      خوشمزه!!!

  • ناشناس

    فعلا بخرید دلار طلا وهرچی که دولت گرون میکنه.تا به وقتش دودستی باقیمت کم تحویل خودشون میدید.موفق باشید

  • ناشناس

    آیا تاآخرمهرماه قیمت طلا کاهشی یاافزایشی است ممنونم

  • ناشناس

    بالا بردن دلار‌کار‌خود‌‌دولت‌هست‌اینو‌مردم‌خیلی‌وقته‌فهمیدن‌برای‌کسری‌بودجه‌اشون‌و‌تاوانشو‌مردم‌دارن‌میدن

    • ناشناس

      صاف زدی تو خال

  • ناشناس

    واقعا ملتی که فرهنگ ندارن بیشتر ازاین نباید انتظارداشت

  • ناشناس

    بنده از پارسال تا آلان طلا میخرم و بعد از یک ماه می فروشم.شاید یکی دو روز مقدار کمی بیاد پایین ولی بعد از چند روز حسابی بالا می ره و من نو این یکسال تقریبا به اندازه پولی که برا سرمایه گزاری وسط گذاشتم سود بم داده.طلا برا بلند مدت و کوتاه مدت در حال حاضر بهتری سرمایه گذاریهای تا انتخابات آمریکا نترسید بالا میره

  • ناشناس

    سلام این چه وظعیه دلار شب هم گرون میشه