خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۲۵۳۱

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۸ آبان ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 28 آبان 99

حدود ساعت ۳ بعدازظهر دیروز در بازار آزاد، دلار ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان بود که فاصله ۲۰۰ تومانی با قیمت بازارساز داشت. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، حدود ساعت ۳ بعدازظهر دیروز در بازار آزاد، دلار ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان بود که فاصله ۲۰۰ تومانی با قیمت بازارساز داشت. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

از میان خبرهای دیروز می‌توان به صحبت‌های حسن روحانی، رئیس جمهوری اشاره کرد که گفت: مقاومت ملت ایران در بیش از دو سال و نیم جنگ اقتصادی بی‌سابقه با دشمنان قسم خورده به ثمر نشسته است و زمینه‌های بهبود در شرایط اقتصادی مردم فراهم شده است و با وجود لطمات و صدمات سختی که به اقتصاد کشور وارد شد، دولت با حمایت و همکاری مردم اجازه نداد تحریم کنندگان به اهداف شوم خود برسند.

همچنین اقتصادنیوز نوشت: نوسانات کم دامنه دلار در روزهای اخیر موجب شده است که معامله گران بیشتر از گذشته در فاز تردید قرار بگیرند. آنها از یک سو از افت احتمالی بیشتر قیمت‌ها هراسان هستند و از سوی دیگر، هم چنان امیدوارند بازار یک بار دیگر نرخ های بالاتر را تجربه کند.

موقعیت ذهنی دوگانه اجازه نمی‌دهد که تصمیم مشخصی برای خرید و فروش خود بگیرند. به نظر می‌رسد آن ها به دنبال عبور دلار از یک حمایت یا مقاومت خاص باشند و پس از آن با توجه به این اتفاق، موقعیت خود را تنظیم کنند.

با این حال، شرایط معاملاتی بازار نشان می‌دهد که معامله‌گران به دنبال خریدهای بلندمدت نیستند و بیشتر قصد دارند با توجه به اتفاقات بازار از تغییرات احتمالی قیمت، نوسان‌گیری کنند. درصورتی که بازارساز بتواند دامنه تغییرات قیمت را محدود می‌کنند، این گروه هم از بازار خارج می‌شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ماشین ثبت نام نکنید تاارزون شه
    دلارنخرید تا ارزون شه
    طلانخرید تا ارزون شه
    توراخدا نکنید این دولت فقط میخواد پولایی مارابگیره بع به قیمت گرون دلار را بفروش به مردم

    • پروین

      چه تحلیل های ابکی اینجا هست

    • مود

      آره واقعا

  • ناشناس

    سلام انشاالله همه چی ارزون بشه فشار اقتصادی از دوش هممون برداشته بشه.فقط موندم قسم حضرت عباس قبول کنم یا دم خروس؟پس چرا چهارصفر پولو کمرنگ کردن اگه ارزانی درراهه؟! اگه پول جدید رو مشاهده کرده باشید.

    • ناشناس

      با سلام چرا کسی فکر نمیکنه که وقتی دلار و سکه قیمتش افزایش پیدا میکنه اون مبلغ اضافه از جیب بقیه خارج میشه .دلار خودش باد نمیکنه که سود بده

  • پروین

    در این نوشته بیماری اقتصادی کشور رو گردن ذهن‌ «معامله گرانه و دو گانه »مردم معمولی میندازید که میخوان ارزش اندوخته اندک خود را حفظ کنند ، این ضعف و فساد و‌ بی برنامگی و لجام گسیختگی اقتصادی کشور ماست که اجازه نوسانات زیاد بازار ارز ، غیر قابل پیش بینی بودن و بلاتکلیفی مردم را می دهد

  • ناشناس

    چقدر کثیفن کسایی که منتظرن دلار گرون بشه ، یاد اون مریضایی باشید که داروهاشون با بالا رفتن ارز گرونتر و نایاب میشه ، چقدر آخه به این دنیا چسبیدین ؟؟؟؟ خوبه دارین مرگ رو جلو چشماتون می‌بینید !!!!!!!

  • ناشناس

    سلام حالا که دیگه راهها برای کاهش دلارو طلا و بقیه اقلام داره هموار میشه و تا دو ماه آینده قیمتها برمیگرده به سال قبل حالا دیگه یه عده مردم دست برنمیدارن واصراردارن که قیمت ملک و ماشین و حیوانها ی اهلیشون که به میلیارد رسیده باقی بمونه و به نوعی متاسفانه دندانشون خونی شده

  • ناشناس

    فقط میتونم بگم خدایا تواین دوره وزمونه ای که کسی به کسی رحم نمیکنه تو بهمون رحم کن و هوامونو داشته باش ومارو از شر آدمای طمعکار خلاص کن با این وضع واسه آینده بچه دوسالم نگرانم

  • ناشناس

    دوستان عزیز مشکل اصلی ما خریدوفروشِ طلا ودلار است مردم فقط برای مایحتاج روزانه خرید کنند بیشتر مشکل که گرانی است حل میشود فقط مردم دلار وطلا نخرید خواهشا نخرید تا قیمت ها نزول پیدا کنند اگر مردم دلار وطلانخرند با سقوط دلار همه چیز ارزان میشود مطمئن باشید….

  • ایران

    بیشتر مردم ایران زیر خط فقر مطلق زندگی میکنند
    خودرو به هیچ عنوان نخرید تا رو دست دولت و دلال باد کنه…اگر اتحاد داشته باشیم قیمت خودرو کیلویی و اقساطی میشه در صورتی که خودروهای ساخت داخل همه بنجل هستند
    فقط اتحاد مردم

  • ناشناس

    دلار را نمیخوان ارزان کنید.
    این همه الکی خبر تهیه نکنید

  • ناشناس

    دلار آماده سقوط به ١١٠٠٠ تومان باشد