کد مطلب: ۴۹۲۸۳۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۹ آبان ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 29 آبان 99

در پنجمین روز هفته دلار به زیر مرز ۲۶ هزار تومانی رفت.با این حال پس از ساعت ۴ بعدازظهر، دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی بازگشت. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پنجمین روز هفته دلار به زیر مرز ۲۶ هزار تومانی رفت.با این حال پس از ساعت ۴ بعدازظهر، دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی بازگشت. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: اینکه دلار پس از ساعت ۴ بعدازظهر، دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی بازگشته است، می‌تواند شروع معاملات این ارز در روز آخر هفته را تحت‌تاثیر قرار دهد. در صورتی که دلار در روز پنج‌شنبه هم در کانال ۲۵ هزار تومانی نوسان کند، احتمال افت بیشتر اسکناس آمریکایی هم دور از دسترس نخواهد بود.

به گفته فعالان، یکی از عواملی که از لحاظ انتظاری فضای بازار ارز و سکه روز چهارشنبه را تحت‌تاثیر قرار داد، اظهارات وزیر امورخارجه بود که اعلام کرد در صورتی که آمریکا به تعهدات خود بازگردد، ایران هم به تعهدات قبلی خود بازخواهد گشت.

از نگاه برخی فعالان، این اولین سیگنال رسمی ایران پس از پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا بود و برداشت معامله‌گران از این سیگنال، بالا رفتن احتمال توافق میان دو کشور بود. هر چند آنها در روزهای قبل، سیگنال‌های متناقض دیگری را از برخی مسوولان دریافت کرده بودند. با این حال، صحبت‌های ظریف انتظار آنها برای مذاکره احتمالی در زمستان را افزایش داد.

با این تفاسیر باید دید امروز قیمت دلار کاهشی است یا خیر.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هنوز یادمان نرفته همتی به دلار 23 گفت نرخ ارز این قیمتها نیست امروز فردا به مردم نشان میدیم .

    • ناشناس

      همه اش آیه یاس نخونید بگید اینشالله درست میشه

  • مجتبی

    برای همه وبلاگها متاسفم که خبرای را انتشار میدین که به نفع خودتون باشه

  • ناشناس

    شتر در خواب بیند پنبه دانه تا پایان سال ۳۵ تومن میشه

  • ناشناس

    بعد از تعطیلات همه چیز دوباره به قیمت قبل برمیگرده

  • Sam

    قیمت دلار ۱۷ الی ۲۱ آروم آروم و با حوصله