کد مطلب: ۵۰۹۶۴۳

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۶ بهمن ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۶ بهمن ۹۹

دیروز دلار نتوانست بالای سطح ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی تثبیت شود و این بار با فشار فروش به سمت محدوده ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان رفت. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز دلار نتوانست بالای سطح ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی تثبیت شود و این بار با فشار فروش به سمت محدوده ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان رفت. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: روز یکشنبه، اسکناس آمریکایی نه‌تنها بالای مرز ۲۳ هزار تومانی باقی ماند، بلکه با پیشروی به نرخ ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان رسید که ۴۵۰ تومان بیشتر از روز اول هفته بود. به گفته فعالان، بازار پس از اینکه توانست کانال ۲۲هزار تومانی را حفظ کند، با رشد خریداران مواجه شد.

در واقع عده‌ای از معامله‌گران تصور می‌کردند، دلار به کف قیمتی برخورد کرده است، در نتیجه با اطمینان بیشتری در موقعیت خرید قرار می‌گرفتند. افزون بر این، دیروز تقاضای حواله‌ای کمی رشد پیدا کرده بود و این مساله نیز در تغییر انتظارات معامله‌گران بازار داخلی اثر داشت.

روز یکشنبه قیمت حواله درهم تا نزدیک ۶۶۰۰ تومان رشد کرد. در این سطح قیمتی ارزش دلار در بازار داخلی حتی می‌توانست به بالای ۲۴هزار تومان برود.

اقتصادنیوز هم نوشت: رفت و برگشت سریع قیمت دلار نشان می داد که معامله گران اطمینان چندانی نسبت به آینده این ارز ندارند و تنها به دنبال آن هستند که از تغییرات روزانه به سود خود استفاده کنند. در شرایط کنونی به نظر می‌رسد، دلاری‌ها در نزدیک مرز ۲۴ هزار تومانی فروشنده می‌شوند و با نزدیک شدن به کانال ۲۲ هزارتومانی، خریدهای خود را بیشتر می‌کنند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام دوستان . به نظرتون قیمت دلار چطور میشه