کد مطلب: ۳۰۵۵۴۶

گفتگوی تجارت‌نیوز با رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

پیش‌بینی قیمت سکه در آبان ماه

پیش‌بینی قیمت سکه در آبان ماه

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: چنانچه نتوانیم با سیاست‌های داخلی وضعیت موجود فعلی را تنظیم کنیم در آینده نه‌چندان دور افزایش قیمت سکه آن هم به میزان شش میلیون تومان دور از انتظار نیست.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره پیش‌بینی قیمت سکه بعد از اجرای دور جدید تحریم‌ها در آبان ماه به تجارت‌نیوز گفت: چنانچه نتوانیم با سیاست‌های داخلی وضعیت موجود فعلی را تنظیم کنیم در آینده نه چندان دور افزایش قیمت سکه آن هم به میزان شش میلیون تومان دور از انتظار نیست.

آیت محمدولی افزود: متاسفانه با صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا شدت افزایش نرخ دلار و طلا را شاهد بودیم. ممکن است با وضعیت و نگاه‌های منفی که وجود دارد تنش نوسانات نرخ ارز طی هفته‌های آتی افزایش یابد.

او معتقد است: چنانچه تصمیم‌سازان اقتصادی وارد میدان شوند و با اعمال برخی قوانین و مقررات وضعیت داخل را کنترل کنند اثر تحریم‌های جدید بر بازار ارز و طلا در ماه‌های آتی آزاردهنده نخواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Hn

    […]همه چیز دست خودشون است.فقط مردم مردن

  • آتوسا

    بااین نظری که دادی همه خریدارمیشن وهمین باعث افزایش میشه میشه نظرندین

  • حسنی

    اثر تحریم ها و کاهش صادرات نفت موجب تورم های بالاتر و افزایش شدیدتر طلا و ارز خواهد شد .هنوز فرصت خوبی بابت سرمایگذاری امن است .هزینه های اداره کشور بالاست و اوضاع بانک ها نیز وخیم است و بدون تعصب تصمیم بگیرید

  • ناشناس

    بنظرم قیمتا یه جوری میاد پایین که امریکا به ستوه میاد

  • ناشناس

    پیش پیش اصن ی حال و روزیه

  • علی

    جون مادرتون اینقدرحمله نکنیدبه این طلا فروشی ها وصرافی ها که زندگی رو سخت کنیدبراهمه […]