کد مطلب: ۴۹۶۷۰۷

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۵ آذر ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 15 آذر 99

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد روز پنجشنبه ۱۳ آذر با 21,200 تومان افزایش، یک میلیون و 128 هزار و 200 تومان معامله شد. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید به ۱۲‌میلیون و 100 هزار تومان رسید. حالا باید امروز قیمت طلا و سکه چه تغییری می‌کنند و چه پیش‌بینی‌هایی برای این بازارهای می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد روز پنجشنبه ۱۳ آذر با 21,200 تومان افزایش، یک میلیون و 128 هزار و 200 تومان معامله شد. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید به ۱۲‌میلیون و 100 هزار تومان رسید. حالا باید امروز قیمت طلا و سکه چه تغییری می‌کنند و چه پیش‌بینی‌هایی برای این بازارهای می‌شود؟

به گفته سید محمود فضل آذر شربیانی، بازرس هیأت مدیره اتحادیه طلای تهران، «چنانچه قیمت دلار ثابت باقی بماند، پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا هفته آینده روند ثابتی داشته باشد. در غیر اینصورت با افزایش قیمت دلار قیمت طلا در بازار ایران بالا می‌رود.»

در این مورد دنیا اقتصاد هم نوشت: دو بال افزایشی قیمت سکه در هفته گذشته، رشد بهای اونس طلا در بازارهای جهانی و افزایش نرخ فروش دلار در بازار داخلی بود. سکه به احتمال زیاد در ابتدای هفته بیشتر روند قیمت دلار را جدی‌تر خواهد گرفت و پس از آن منتظر آغاز به کار بازارهای جهانی خواهد بود. برخی فعالان باور دارند، با توجه به اینکه اخبار سیاسی تا حدی نسبت به چند هفته قبل متفاوت شده است، ممکن است روند افزایشی دلار در هفته جاری هم ادامه پیدا کند و در نتیجه منجر به رشد قیمت سکه شود.

این در حالی است که عده دیگری باور دارند، بازار در مسیر سقوط خود یک اصلاح طبیعی را تجربه کرده است و در هفته جاری بار دیگر به جاده نزولی بازخواهد گشت. عده‌ای هم اعتقاد دارند، بازار ارز و سکه تقریبا دو هفته به دلیل تعطیلات کرونایی، باز نبوده است و باید رفتار معامله‌گران بزرگ در روز اول جدید کاری بازار را به دقت رصد و بر اساس آن موقعیت خرید یا فروش خود را تنظیم کرد.

به این ترتیب، می‌توان گفت عده زیادی از معامله‌گران تصمیم خاصی برای خرید یا فروش ندارند و در انتظار مشخص شدن وضعیت بازار در روز اول هفته هستند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسن یزدانی

    خوبه

  • ناشناس

    وقتی قیمت ها داشت میومد پایین تیتر میزدید سقوط وحشتناک قیمت طلا همه دلال هستید نونتون تو گرونیه و هر کاری میکنید تا آب گل آلود کنید

  • طلا فروش

    باسلام خدمت تمام هم وطنان عزیز.سکه وطلا آینده صعودی داره.برا فروش اصلا عجله نکنید..حتی تا عید به مرز ۱۸ تومان میرسه.منبع آگاه دارم.یا علی.

  • عباس

    سلام معاملات مثل طلا سکه بورس بلند مدت هست هر کس قدرت ریکس بالا داره و صبر و حوصله بسیار زیاد و تجربه که موقعه ای به نقطه قله کوه رسید سریع بفرشد و منتظر این باشه در پایین ترین قیمت خرید کنه باید قدم تو این معاملات بیاد

  • خاتون

    من ک هیچ وقت سرم ازقیمت طلا تواینترنت درن اومدنمیدونم

  • خاتون

    چی بگم اگه عقل داشتین طلا زیادمیگ فتین

  • سما کاظمی

    انشااله گرونی هام تموم شد

  • ناشناس

    سکه تا استقرار بایدن در کاخ سفید وبحت محرک مالی ثبات داره بعد از از اوایل اسفند صعودی میشه

  • ناشناس

    سلام اسم این کرم چیه وقیمتش چقدره؟ودر ضمن رضایت مندی مشتری رو بیشتر معرفی کنید و همچنین شمارههاشون رو در اختیارمان بگذارید تا ما بیشتر اعتماد به خرید این کرم داشته باشیم

  • ناشناس

    بسیا ر عالی