کد مطلب: ۴۸۵۹۳۰

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۳۰ مهر / روند کاهشی قیمت طلا ادامه دارد؟

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 30 مهر / روند کاهشی قیمت طلا ادامه دارد؟

در پایان ساعات کاری بازار‌های جهانی، قیمت هر اونس طلا با ۰.۱ درصد افزایش تقریباً در مقایسه با قیمت بسته شده روز دوشنبه بدون تغییر ماند. اما قیمت طلا امروز چه تغییری می‌کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، طلا مثقال 18 عیار در بازار آزاد دیروز یک میلیون و 248 هزار و 898 تومان معامله شد. سکه از ابتدای هفته جاری پس از تعطیلات وارد سیر نزولی شد، تا جایی که کاهش قیمتی 2 میلیونی را به ثبت رساند و دیروز هر قطعه سکه 13 میلیون و 950 هزار تومان معامله شد. اما باید امروز طلا و سکه چه روندی را در پیش خواهند گرقت؟

محمدولی، رئیس اتجادیه طلا در این مورد گفت: احتمالا قیمت طلا و سکه فردا هم مانند امروز روند کاهشی دارد. چراکه هم جو روانی بازار به سمت کاهش قیمت است و هم قیمت دلار روند نزولی خود را آغاز کرده است. اگرچه نمی‌توان پیش‌بینی کرد که این روند نزولی چقدر ادامه دارد.

همیچنین اقتصادنیوز نوشت: قیمت اونس طلا در پایان روز سه شنبه با 2 دلار افزایش بر روی 1905 دلار قرار گرفت. اکنون 20 روز است طلا در دام تکرار نوسان در رنج یا حدود 1900 افتاده است. بالاترین قیمت لحظه‌ای اونس در پایان 1913 دلار و پایین‌ترین قیمت 1894 دلار بود.تحلیل‌های فنی سایت اینوستینگ و تریدینگ‌ویو در دو برای روز آینده توصیه به خرید دارند.

تعویق ضرب الاجل 48 ساعته

نانسی پلوسی، سخنگویی مجلس نمایندگان ساعاتی پیش در روز سه شنبه گفت که مهلتی که وی برای توافق در مورد محرک‌های مالی قبل از انتخاب تعیین کرده بود، در واقع مهلت نهایی برای توافق نبود.

پلوسی در یک مصاحبه تلویزیونی با بلومبرگ مجدداً گفت که وی در مورد پیشرفت در بحث با وزیر خزانه‌داری، استیون منوچین، مذاکره کننده اصلی کاخ سفید، «خوشبین» است و به نظر می رسد از مهلت 48 ساعته‌ای که در روز یکشنبه تعیین کرده بود صرف نظر کرده است. وی گفت: اینگونه نیست که این روز روزی باشد که ما توافق کنیم. روزی است که ما شرایط خود را روی میز بگذاریم تا بتوانیم به مرحله بعدی برویم. قانون‌گذاری وقت زیادی می‌برد.

درحالی که برآورد هزینه بسته پیشنهادی 9 اکتبر منوچین به پلوسی سابقاً 1.8 تریلیون دلار بود، آخرین برآورد‌ها هزینه این بسته را 2.4 تریلیون دلار تخمین می‌زنند. با این که رئیس جمهور آمریکا سابقاً هم گفته بود که وی ارقامی بالاتر از پیشنهاد 2.2 تریلیون دلاری دموکرات ‌ها را ترجیح می‌دهد،

البته به گفته تحلیل‌گران، اکثریت جمهوری خواهان کنگره چنین نظری ندارند.در چنین فضایی بلاتکلیفی طلا تمدید شد و معامله گران منتظر می مانند تا ببینند سیاستمداران در حوزه اقتصاد چگونه توافق می کنند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیررضا

    دراین وضعیت فعلی دولت بایدتامل دروضعیت اقتصادی مردم داشته باشد

    • ناشناس

      کدام دولت هر جا حسن گفت عکس آن شد کاش حسن بیاد و بگد دلار و همه چیز گران میشه بازار عکس او می گد نمی دانیم چه بخریم کمی پول داشتم امروز و فر داکردم پارسال سکه 4 میلیون بود گفتن حباب است منتظر بمانید میاد پایین پارسال 25 سکه می توانستم بخرم الان 6 سکه علی برکت اله

  • ناشناس

    این کاهش کوتاه مدت هست پس هر که پول داره الان که کمی کاهش پیدا کرده بخره

  • ناشناس

    طلا دلار بالا میره حلا ببیند.صد در صد …

  • غلامحسن

    طلا و دلار ده ریال قیمتش سقوط می کنه
    و یک میلیون تومان کمی افزایش قیمت پیدا می کنهاین یک ذره أرزونی همش دروغه باز فردا دوبرابر میشه
    دیگه نمیشه قیمتها رو پایین کشید
    تا عمل نباشه با حرف هیچ چیز حل نمیشه
    بیایید واقع بین باشیم

  • مسپول

    کلی‌دلار‌خریدیم‌بازم‌گول‌خوردنو

  • اقتصاد‌دان

    اگر‌ترامپ‌رای‌بیاره‌مسکن‌میاد‌پایین

  • ناشناس

    با این وزعیت تلا ووزعیت مسکن همه ی مسولین باید منتزر باشن ک هیچکس نمی تونه زن بگیره ازدواج کنه تلا بخره خونه بخره جهزیه بگیره بنابراین اینقد وزعیت جوانان فشرده میشه همه‌ی مردم ایران حتی از گرسگنی خواهند کرد الان قیمت یک کیسه برنج پاکستان سی سد و هفتاد هزار تومنه ولی یک کارگر باهزاربدبختی باید سه رو کارکنه تابتونه برنج واسه بچهاش بخره، از مسولین خواهشمندیم ب زندگی ورفاه خودشون زیاد فکر نکنندیکم ب زندگی ملتشون ملتی ک رو به نابودی است توجه کنند وگرنه کشورمون بااین وزعیت ملتش نابود خواهند شد

  • ناشناس

    خدا کنه دروغ نباشه

  • ناشناس

    گور به گور شین همچین میگن ارزون شده آدم فکر می کنه قیمتا برگشته به 2 سال پیش خیر خوشی نبینین

  • سیگنال

    انشاالله بیاد پایین دلال ها ضرر کنن