کد مطلب: ۵۰۹۰۶۶

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۴ بهمن ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۴ بهمن ۹۹

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز پنجشنبه، یک میلیون و ۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت هر قطعه سکه  تمام بهار آزادی روز پنجشنبه ۱۰ میلیون و ۴۲۵ تومان معامله شد. اما امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز پنجشنبه ۲ بهمن با ۴۲,۹۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی روز پنجشنبه ۱۰ میلیون و ۴۲۵ تومان معامله شد. اما امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

نادر بذرافشان، دبیر هیأت مدیره اتحادیه طلای تهران همچنین در پاسخ به تردید مردم برای معامله در بازار طلا گفت: در دو ماه گذشته با نوسان جزئی بهای طلا رو به رو بودیم و ثبات در بازار ایجاد شده است. بنابراین چنانچه مردم قصد خرید یا فروش طلا یا سکه دارند، می‌توانند در بازار داخل به راحتی معامله کنند.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: حدود ساعت ۴ بعدازظهر روز پنج‌شنبه، سکه روی عدد ۱۰ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان قرار گرفت که ۷۵ هزار تومان بیشتر از روز پنجم هفته بود. رشد قیمت سکه در روز آخر وابسته به افزایش بهای اونس طلا در بازارهای جهانی بود که در مقاطعی به آستانه ۱۸۷۰ دلار رسید. در واقع فلز گرانبهای داخلی با اهرم طلای جهانی توانست در برابر افت قیمت دلار در روز پنج‌شنبه مقاومت کند.با این حال، رشد روز پنج‌شنبه تاثیر خاصی در روند هفتگی نداشت. سکه پنج‌شنبه دو هفته پیش در محدوده ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قرار گرفت و هفته گذشته حتی پس از ۷ ماه، به کانال ۹ میلیون تومانی نیز سقوط کرد.

download 1 2

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام تکلیف مردمو مشخص کنید

  • ناشناس

    طلا باز افزایش دارد

  • ناشناس

    سلام من میخوام طلا بخرم بخرم یانه

    • مریم

      سلام بنظرم نخری بهتره الان چون گفتن قراره طلابیاد پایین خبره مرگشون فعلا منم دست نگه داشتم واسه خرید طلا خدالعنتشون کنه

    • ناشناس

      نه

    • ناشناس

      سلام قیمت طلا چه جوری میشه من خانوم هی ه من هی استرس بند خدا حق دار بازار امروز که اعتبار نداره فقط کمی طلا اعتبارش خوب بود که اونم خراب شد

  • مریم

    سلام فعلانخرتاپایینتربیاد چون منم فعلادست نگه داشتم

  • بی نام

    ول کنید شما رو خدا مگه بیکارین هی طلا رو میبرین بالا پاین یک قیمت مشخص کنید مردم هم بفهمند ..ضرر نکند …

  • بی نام

    باید طلا ارزون باشه همه بتواند بخرد

  • شاکری

    تو مملکت ما هیچکس از فردای خودش هم خبر نداره مثل کارشناسان و تحلیلگرانمون که هرچی گفتن برعکس شد. پس باید با عقل خودمون پیش بریم که بخریم یا نه اما نظر من این هست که اگه همه هجوم نیارن طرف طلا و دلار هنوز هم سقوط بیشتری میکنه و بهتره میشه خرید کرد.