کد مطلب: ۴۹۰۰۸۶

دبير هيات مديره اتحاديه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۹ آبان / فردا طلا گران می‌شود؟

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 19 آبان / فردا طلا گران می‌شود؟

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران می‌گوید: پس از ریاست جمهوری جوبایدن قیمت ارز افزایش یافت. همین مولفه قیمت دلار و طلا را گران کرد. پیش‌بینی می‌شود چنانچه قیمت دلار و انس جهانی طلا افزایش یابد قیمت طلا و سکه هم گران می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با افزایش ٢٠٠ تومانی قیمت دلار نسبت به ديروز در بازار آزاد و رسیدن آن به کانال ٢٥ هزار تومان، قیمت طلا نیز در بازارهای داخلی افزایش یافت.

دبیر اتحادیه طلا تهران معتقد است که دو عامل در افزایش امروز قیمت طلا نقش دارد. عامل اول افزایش دو دلاری قیمت انس جهانی طلا و عامل دوم نیز افزایش قیمت دلار است.
به گفته نادر بذرافشان پیش‌بینی می‌شود با باز شدن بازارهاي جهاني و افزايش انس جهاني طلا قیمت طلا تا پایان هفته با نوسان‌های جزئی همراه باشد و ممکن است قیمت طلا فردا اندكي بالا رود.
روز گذشته هم ابراهيم محمدولي، رئيس اتحاديه طلا اعلام كرد كه به نظر می‌رسد روند کاهشی قیمت طلا ادامه‌دار است اما با وجود این، روند نزولی قیمت‌ها کمی کند خواهد شد.
دبير هيات مديره اتحاديه طلا هم به تجارت‌نیوز گفت: چنانچه از فردا روند بازار ارز کنترل نشود ممکن است قیمت طلا و سکه افزایش یابد؛ چرا که امروز با تعیین رئیس جمهوری آمریکا قیمت دلار افزایش یافت. همین مولفه قیمت طلا و سکه را گران کرد.

قیمت انواع سکه چقدر رشد کرد؟

او با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار با ۴۰ هزار تومان افزایش با قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید نیز با افزایش ۸۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. نیم سکه و ربع سکه هر یک به ترتیب با ۳۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در سطح بازار فروخته شده است.
پیش از این بسیاری معتقد بودند پیشتازی بایدن در نظرسنجی‌ها، بازار را متقاعد کرده که احتمالا بایدن پیروز انتخابات است و قیمت‌های جهانی طلا کاهش یافته بود. حال با اعلام رسمی حضور بایدن در کاخ سفید باید دید بازار جهانی طلا چه واکنشی نشان می‌دهد؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ع ص

    تنها راه سرمایه گذاری طلاست لااقل این را ارزان نکنین

    • ناشناس

      سلام ببخشیدا یه فکری به حال اون جوانایی که یه حلقه نامزدی هم نمیتونن بگیرن مثل مت فکر میکنی

  • ناشناس

    اصلا طلا فروشان طلا نمخرن میگن تا اخر سال تمام اجناس کاهش شدید قیمت دارند وطلا هم جز انهاست پس اصلا خرید طلا نداریم ۱۰۰ درصد طلا به زیر یک میلیون می اید

  • ناشناس

    طلا رو بالا هست یا نه؟ لطفا راهنماییم کنید .خیلی واسم مهمه

    • ناشناس

      ارزون میشه

  • ناشناس

    طلا بالا میرود یا نه؟

  • ناشناس

    سلام اصلا یکی طلا نمیخره امروز طلا دوبار امد پایین

  • ناشناس

    همش دروغ

  • ناشناس

    امکان همه چیز تو این شرایط هست

  • ناشناس

    من تا الان ندیدم چیزی تو مملکت ارزون شه شاید نرخش ثابت بمونه ولی پایین بیا نیست کمی واقع بین باشیم

  • ناشناس

    تمام کسانی که وعده کرون شدن دللار وطلا وماشین رو میدن دلال ونمایشگاهی هستن مردم گول نخورید .مطمعن باشید ارزون میشه..فقط گران خریدن رو تحریم کنید.

  • ناشناس

    هر چه بد بختی است زیر سر هم شما مدیرانه هنوز فردا نیامده شما گران میکنی