خبر مهم:

کد مطلب: ۵۱۴۸۸۳

رئیس اتحادیه طلای تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۹ بهمن / انس جهانی به زیر ۱۸۰۰ دلار رسید

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۹ بهمن / انس جهانی به زیر ۱۸۰۰ دلار رسید

طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با شش هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان رسید. رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید با توجه به روند کاهشی انس جهانی پیش‌بینی می‌شود طلا فردا ارزان شود!

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز طلا و سکه در حالی گران شد که پیش‌بینی تحلیل‌گران مبنی بر کاهش انس جهانی طلا به زیر هزار و ۸۰۰ دلار به واقعیت پیوست. انس جهانی طلا امروز با ۲۷ دلار کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت یک هزار و ۷۹۴ دلار رسید.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم، تقاضا برای خرید طلا و سکه زیاد شده است، همین مسئله باعث شد که طلا و سکه نسبت به کاهش انس جهانی طلا مقاوت نشان دهند و چندان ارزان نشوند.

ابراهیم محمدولی اظهار کرد: اکنون وضعیت جهان آرام است. به همین دلیل انس جهانی طلا روند کاهشی به خود گرفته است. پیش‌بینی می‌شود چنانچه این وضعیت ادامه‌دار باشد، طلا و سکه فردا در بازارهای داخلی ارزان ‌شود.

روز گذشته سید محمود فضل آذر شربیانی، بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران گفته بود: «قیمت طلا بستگی به مسائل و رفتارهای سیاستمداران دارد. پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا فردا افزایش یابد.»

سکه چقدر ارزان شد؟

امروز قیمت سکه چقدر گران شد؟ محمدولی در پاسخ به این سوال توضیح داد: طلای ۱۸ عیار با پنج هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح جدید ۲۱۰ هزار تومان افزایش یافت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

ربع سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی با ۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یاسر

    افزایش قیمت دلار ،مانع از اُفت قیمت طلا میشه

    • ناشناس

      طلا بخرم یانه ده میلیون پول جمع کردم طلا بخرم یا ضررمیکنم

    • ناشناس

      هر وقت طلا بخری ارزونه ، حتی در گرانترین زمان ، پس نگران نباش و بخر

    • بهروز ط

      هر سرمایه گذاری حتی خریدن یک سکه و فروش آن یک هزینه داره خرید وفروش داره مثلا سکه تو هر خرید و فروش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومن مفت گیر صراف زحمت کش میاد پس لازم است در نظر گرفتن خواب سرمایه انتخاب عاقلانه کنید نه عجله و بعید است که در کوتاه مدت و میان مدت دلار و طلا خیلی گرون شود برعکس ممکن است با حل مسائل بین المللی کاهش شدید شبیه دو ماه پیش اتفاق بیفتد.گاهی پول تو بانک گذاشتن بهتر از سرمایه گذاری بدون فکر است.حداقل کمتر از خواب پول ضرر می کنید.

    • ناشناس

      سلام باد ه میلیون آنچنان طلایی نمیشه خرید ب نظرم اگه میخای در آینده بفروشی این کارو نکن

    • مهدی

      برو بورس .تا برات بخورن

    • ناشناس

      بخر ازنخریدن ک بهتره

  • ناشناس

    من فکر میکنم قیمت طلا الان آرامشه قبل از طوفانه و سقف قبلی رو در آینده نزدیک میبینه

    • ناشناس

      ما که سکه ۱۶ تومنی خریدیم به گل نشستیم طلا دیگه رشد خود را کرده بالا نمیره پایین میاد

  • ناشناس

    سکه بخریم یا نخریم