کد مطلب: ۵۹۰۶۴۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چند پیش‌بینی مهم از بورس / کدام گروه‌ها ارزنده هستند؟

چند پیش‌بینی مهم از بورس / کدام گروه‌ها ارزنده هستند؟

در آخرین روز معاملاتی هفته جاری شاخص کل باز هم با اصلاح رو به رو شد و در پایان، بازار با ۲۸ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد قرار گرفت. پیش‌بینی‌ کارشناسان از روند بازار در روزهای آینده به چه صورت است؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز، در آخرین روز معاملاتی هفته جاری شاخص کل باز هم با اصلاح رو به رو شد و در پایان، بازار با ۲۸ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد قرار گرفت. پیش‌بینی‌ کارشناسان از روند بازار در روزهای آینده به چه صورت است؟

_ ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر شاخص کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را از دست دهد انتظار می‌رود شاخص در در کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان باقی بماند و برای بازگشت به یک میلیون و ۴۰۰ نیاز به محرک و اعتماد بیش‌تری خواهد داشت.

_ یوسف هاشمی، کارشناس بازار سهام درباره روند بازار هفته جاری به تجارت‌نیوز گفت: روند شاخص متعادل است و به روند خنثی خود ادامه می‌دهد. این کارشناس بازار همچنین پیش‌بینی کرد بازار سهام با پیشروی گروه‌های قندی، غذایی، بیمه و بانک همراه است.

_ ابراهیم سماوی، کارشناس بازار سرمایه گفت: از میان گروه‌های باارزش بازار می‌توانیم به شرکت‌های پتروشیمی که تولیدکنندگان اوره و متانول هستند اشاره کنیم که در قیمت‌های ارزنده‌ای در حال حاضر قرار دارند. در روزهای آینده گزارش‌های حسابرسی نشده شش ماهه شرکت‌ها منتشر خواهند شد که توصیه می‌شود این گزارش‌ها را افراد مورد بررسی قرار دهند، زیرا احتمال رشد صورت‌های مالی زیاد است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    های رییسی بورسراتعطیل کن.

  • ناشناس

    چرابورسرا تعطیل نمیکنی؟

  • ناشناس

    بورس = سیلی

  • ناشناس. م

    بورس کوره پول سوزی شده

  • ناشناس

    به کسانی که وعده الکی به مردم میدهند، اعتمادی نیست.

  • ناشناس

    واقعا چند نفر از شماها قبل از اینکه وارد بورس بشین فکر می کردید بورس ایران نام دیگری برای قلمرو بی چون و چرای دزدانی به نام حقوقی ها هست؟ و اگر می دونستید هرگز وارد این بازار می شدید ؟

  • ناشناس

    نظر نمی خواد بدین مردمو بیچاره کردین.خدا جوابتونو بده

  • طاهری سرمور

    بادرود.اقاهرچه می خواهدبورس ایران باشدولی چگونه است که یاهمه نمادهاباهم بدون هیچ علتی صعودمی کنندویابدون هیچ عاملی سقوط آن هم طوری که هیچ قیمتی برای ارزش سهم نمی شودمتصوربودیعنی به فرض امسال باتوجه به گرانی همه موادوکالاهاسهام هم بایدیک قیمتی برایشان درنظرگرفت که به فرض ازآن پایینترنیاییدولی مامی بینیم که قیمت سهام زمستان سال ۹۸هم پایینترآمده اند،آخرمگرمی شودیااینکه این سهام اصلاوجودخارجی ندارندیادولت وحقوقیهایش روزی بدون اینکه سهمی ازشرکتی جابجاشودهمین طوری بگویدامروزشمااین قدرسهم به اسم فلان شرکت خریدوفروش کنیدوگران به ملت بندازیدوبعدازچندروزبالابردن قیمت بعدارزان همانهارابخریدبدون اینکه وجودخارجی داشته باشندوالاچگونه می شودیک سهمی که تاهزارخرده ای رفته یک مرتبه برگرددبه ۴صدیا۵صدتومان.اصلاهیچ طوری قابل تصورنیست ماهرچقدرقیمت راپایینتربیاوریم بازهم قیمت پایینترمی رودوضررمابیشتر.تراخداکاررادرتمام اموربه اهلش بسپاریدوهرکس وهرچیزبه سرجای خودش قراربگیرد،مامی بینیم اکثراتحصیلات وعلوم دینی درامورات بی ربط به تحصیلات به کارگرفته می شودوتحصیل کرده آن شغل بیکارمی باشدوهیچ مدرکی مرتبط باشغل به کارگرفته نشده وامروزبه اینجارسیدیم وهنوز هم مصربه این کارهستیم ومملکت رابه باددادیم.باسپاس

    • بینام

      خیلی هم قابل تصور است. چرا قیمت سهام را با سال 98 یا 99 مقایسه میکنی. باید در بازه بلند مدت 5 ساله این کار را انجام دهی آنوقت میفهمی که نسبت به پنج سال پیش سهام حباب هم دارد. زورکی که نمیشه قیمت رو بالا برد. متلا سهم عدالت 492 هزار تومانی با سود سالی 108 هزار تومان که با دو سال تاخیر واریز می‌شود آیا واقعاً 10 میلیون قیمت دارد. مسلم است که خیر.

    • ناشناس

      سود پرداختی ۱۰۸ هزار تومان هست. تورم و سود پرداخت نشده هم حساب کن. متاسفانه بیسوادی آفت بزرگیست که اکثرا به آن دچار هستید

  • امیدواران

    با دفتر رئیس جمهور محترم از طریق لینک https://111.ir/ مرکز ارتباط مردمی ،مبادرت به بیان وضعیت بورس و نارضایتی حاصل از قرمز بودن بورس و متضرر و نابود شدن سرمایه زندگی را که حاصل اعتماد به دولت قبل بود را بیان کنید

  • ناشناس

    همه با هم عزا عزاست امروز روز عزاست امروز