کد مطلب: ۵۷۴۳۴۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس سوم شهریور / شاخص محدوده ۲ میلیون واحد را هم رد می‌کند!

پیش‌بینی بورس سوم شهریور / شاخص محدوده 2 میلیون واحد را هم رد می‌کند!

امروز بازار سهام با تحرکات صعودی همراه بود در پایان بازار امروز شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد قرار گرفت. روند بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهام با تحرکات صعودی همراه بود در پایان بازار امروز شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد قرار گرفت. روند بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟

احمد اشتیاقی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره روند شاخص کل تا پایان سال جاری گفت: تا پایان سال احتمالا شاخص به دو میلیون واحد می‌رسد. البته روند فعلی بازار بسته به نتیجه رسیدن برجام است زیرا عامل موثری در شکل‌دهی به تحرکات بازار است. وی در این باره افزود: با فرض احیای برجام شاخص از دو میلیون واحد بالاتر می‌رود اما اگر عکس این موضوع اتفاق بیفتد شاخص در محدوده یک میلیون و ۹۰۰ تا دو میلیون واحد خواهد بود.

اشتیاقی درباره روند نرخ ارز و پیش‌بینی از محدوده قیمتی دلار گفت: دلار از کانال ۲۸ هزار تومان فراتر نمی‌رود. و در یک تا دو ماه آینده در محدوده ۲۶ تا ۲۸ هزار تومان نوسان می‌کند. وی افزود: در حال حاضر بازار هم تمایلی به افزایش قیمت بیشتر از این محدوده‌ها را ندارد و اگر برجام به نتیجه برسد دلار محدوده‌های پایین‌تری را خواهد دید.

وی درباره نرخ دلار تشریح کرد: ارزش ذاتی دلار در حال حاضر ۲۴ هزار تومان است اما چون منابع ارزی قابل توجهی نداریم و صادرات نفتی صورت نمی‌گیرد قیمت دلار بالاتر از ارزش ذاتی آن است. بر فرض شکل‌گیری برجام و آزاد شدن منابع ارزی در خارج از کشور بحث بالارفتن قیمت دلار و کسری بودجه به نوعی حل می‌شود.

اشتیاقی درباره گروه‌های کم ریسک بازار گفت: گروه‌هایی که از رشد بازار جا مانده‌اند و احتمال بازدهی دارند به نظر می‌رسد گروه‌های سیمانی و بانکی‌ باشند که در کوتاه مدت کم ریسک هستند وبازدهی قیمتی پایینی را دارند. اما در میان مدت و بلند مدت گروه‌های دلاری بازار روند خوبی را خواهد داشت.

آخرین اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.‌‌‌‌

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    میدونید چرا فروش شروع نمیکنین چون میخوان مردم بمیرن که سهام ببرن برا خودشون وسلام

    • ناشناس

      این دوست عزیز حرف حق و درست را گفت:
      میدونید چرا فروش شروع نمیکنین چون میخوان مردم بمیرن که سهام ببرن برا خودشون وسلام.
      عالی گفت.
      احسنت

    • ناشناس

      ین دوست عزیز حرف حق و درست را گفت:
      میدونید چرا فروش شروع نمیکنین چون میخوان مردم بمیرن که سهام ببرن برا خودشون وسلام.
      عالی گفت.
      احسنت

  • ناشناس

    فک کنم بازن دارن دونه پاشی میکنن.فقط رمز ارز دوستان??

  • ناشناس

    شرکت میدکو حدود 20 روز خریداری کردم روی 100م 10 م از اصل پول من کم شده یا منفی خورده یا در جا زده خدایا این انصافه که از اول سال این شرکت با گدایی و سینه خیز از 3 هزار اومده رو 4 هزار انوقت بی وجدانها ظرف یک روز500 از قیمت سهم اومد پایین و 5 درصد منفی خودتون قضاوت کنید در اوج بازار من بعد از افزایش خریدم میگن چون افزایش سرمایه داده به نظر شما این استدلال درست است در صورتی که من برا افزایش سرمایه سهام نداشتم ولی از4800 اوردنش رو 3500

    • کیم جونگ اون

      دوست عزیز مدیریت ریسک داشته باش، کسی رو مقصر ندون!

  • ناشناس

    عزیزان شک نکنید بازار صعودیه ب نظر کارشناس ها توجه نکنید بورس صبر و حوصله میخاد چند تا سهم آس سراغ دارم شپنا شگویا شستا وبانک فولاد عزیزان بلند مدت عالیه باور کنید از دلار و سکه زمین و مسکن خیییییییلی بهتره سهام خودرویی ضرردهان مثه خساپا یا علی

  • ناشناس

    هیچ ربطی به برجام مسخره و بی فایده نداره کارشناس محترم بیسواد.
    پارسال هم تا تونستید دروغ گفتید و هر چی ما گفتیم که برخی به عمد بورس رو به این روز انداختن اومدید فقط، گفتید برجام و حد 1رر و اصلاح شاخص و کلی دروغ دیگه

  • ناشناس

    حجم نقدینگی در کشور زیاد هست و به دلیل تورم گسترده بورس در حال رشد هست…
    هیچ ربطی به برجام ننگین نداره

  • ناشناس

    بازم میخان نیمه دوم سال کسری بودجه رو از بورس و از جیب مردم دزدی کنن

  • ناشناس

    اگه تا ۱۳۶۰ اصلاح کرد امید بالاتر از ۲ م هست وگرنه ریزش تا ۷۰۰ و ۸۰۰ تا حالاش هم شاخص بدون پشتوانه بالا رفته ورود پول قدرتمندی نبوده

  • امیر شاخ

    بورس خیلی خوبه واس اونایی که کلاس آموزش رفته باشن اونایی هم نرفتن سود نمیکنن

  • ناشناس

    شاخص ۳میلیون هم بشه بازم مردم ۵۰درصد تو ضررهستن