کد مطلب: ۴۹۲۵۲۸

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز ۲۸ آبان ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز 28 آبان 99

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و 160 هزار و 300 تومان معامله شد. همچنین دیروز سکه به 12 میلیون تومان رسید. اما امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و 160 هزار و 300 تومان معامله شد. همچنین دیروز سکه به 12 میلیون تومان رسید. اما امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

نادر بذرافشان، دبیر اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران در پیش‌بینی بازار طلا گفت: با توجه به کاهش تقاضا برای خرید و نیز کاهش اونس جهانی، احتمال دارد تا آخر هفته بازار طلا روند کاهشی داشته باشد.

دنیای اقتصاد هم نوشت: در صورتی که در روزهای آتی هم سکه تمایل افزایشی خاصی را از خود نشان ندهد، بعید نیست که باز هم افت بیشتری را تجربه کند. وقتی معامله‌گران از رشد قیمت‌ها ناامید می‌شوند، عموما خود در موقعیت فروش قرار می‌گیرند تا قیمت را حداقل دچار نوسان کاهشی کنند.

آنها احتمالا در آن شرایط فرضی، به‌دنبال خرید سکه در ابتدای کانال ۱۱ میلیون تومان خواهند بود. البته معامله‌گران سکه نیم نگاهی دارند که در صورت رشد دلار، یکبار دیگر فلز گرانبهای داخلی را به کانال‌های بالاتر هم ببرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Lisa

    سلام خوبه?

  • ا

    چی خوبه

  • طلافروش ..

    من خودم طلا فروش هستم طلا برای دوسال آینده بالای یک میلیون و پانصد میرسه بخرید ضرر نمی کنید

  • ناشناس

    کاش بشه گرمی ۳۰۰ تومن