کد مطلب: ۵۶۳۶۹۰

پیش فروش محصولات سایپا آغاز شد + جزئیات

پیش فروش محصولات سایپا آغاز شد + جزئیات

جشنواره پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم با نام طرح پیش فروش عید تا عید آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جشنواره پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، ۱۱ محصول عرضه می شود و متقاضیان فرصت دارند تا در محصولات سایپا و پارس خودرو در مدت سه روز فرآیند ثبت نام را در سایت www.saipa.iranecar.com انجام دهند.​​

در این طرح ویژه خودروهای شاهین، کوییک اس، ساینا اس، کوییک دنده ای، ساینا دنده ای، کوییک دو رنگ آر، و وانت سایپا ۱۵۱ عرضه می شود و زمان تحویل در جشنواره فروش فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال آینده است.

در پیش ثبت نام طرح عید تا عید محصولات سایپا و پارس خودرو، مانند طرح های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی شود اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی الحساب، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

همچنین به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم پیش فروش محصولات شرکت زامیاد شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دو گانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس نیز آغاز شده است و موعد تحویل این خودروها آبان و آذرماه سال جاری در نظر گرفته شده است. در محصولات زامیاد برای اولین بار طی چند وقت اخیر و پس از اجباری شدن فرآیند قرعه کشی، دیگر قرعه کشی صورت نمی گیرد و هیچ محدودیتی در ثبت نام نیز وجود ندارد.

در این میان پیش فروش محصولات زامیاد از امروز و به صورت ۲۴ ساعته در سایت www.saipa.iranecar.com انجام می شود.

منبع: اقتصاد نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خودرو های سایپا همه کیفیت سواری پرایدو دارن در عین حال هم قیمت بسیار بالایی دارن به هیچ وجه طرف خودرو های سایپا نرید به خصوص پیش فروش های این شرکت کلاه بردار با ۶۹ میلیون قیمت روز پیش فروش کرده با ۱۴۰ میلیون خودرو رو تحویل داده نصف پولم اول کار میگیره ولی به قیمت روز تحویل میده

  • ناشناس

    مسئله این است که موعد تحویل رو «فروردین، اردیبشهت و خرداد و تیر» اعلام می کنه، که وقتی با تاخیر تحویل میده، کسی اعتراضی نداشته باشه، چرا یه تاریخ مشخص اعلام نمی کنه؟

  • سید جبار

    من ترجیح میدم پول خرید رو به شرکت سازنده بدم.چون از این طریق حد اقل توجه کنید حد اقل_حقوق چند هموطن که در شرکت خودرو سازس وشرکت های تابعه کار میکنن پرداخت بشه.

  • آراد

    اگر مردم مثل سال ۹۴ که پراید ۲۰ ملیون بود وتیبا۲۸ ملیون نخرند اینا خودروهای مرگ رو با قیمت صدبرابر قسطی به ملت بدبخت خونه نشین نمیفروشن تورو عزیزانتون نخرید بس کنید ارزش شما ماشین ۳۰ساله نیست مردم حق دارن بقیمت ماشین روز سوار بشن این تابو رو بشکنین

  • آراد

    من ترجیح میدم ۳۰۰ ملیون رو بدم ملک بخرم تا ماشین سرهمی ۳۰سال پیش رو سوار بشم.

    • ناشناس

      کجا ملک ۳۰۰ تومن هست بگو ما هم بخریم

    • امیر

      ساینا مدل ۹۶ رو پارسال فروختم ۷۵ تومن زمین خریدم.
      الان همون ماشین ۱۰۵ تومنه. زمینه ۳۰۰ تومن

  • ناشناس

    طرح ۱ساله ثبتنام کردیم ۱۵ماه شده خبری از خودرو نیست.

  • ناشناس

    سلام
    اگه کلاه برداری نباشه خیلی عالیه درضمن کسی که چک برگشتی داشته باشه چیکاربایدبکنه

  • ناشناس

    تو رو خدا ثبت نام نکنید همش دروغ میگن به موقع تحویل نمیدن

    • ناشناس

      سلام
      من ماشین شاهین ثبتنام کردم صد میلیون کلاه سرمون گذاشتن هیچ زمان تحویل اسفند ۹۹ بوده ۵ماه گذشته هنوز خبری نیست

  • ناشناس

    تو ایرانخودرو سریکسال تحویل دادن

  • ناشناس

    این پیش فروش چه مزیتی داره؟ وقتی میگه مابه التفاوت قیمت روز خوب این پول رو آدم بندازه تو کار که تا یه سال بعد میتونی فرق بازار و کارخونه سال بعد رو در بیاری. الان کارخونه 148 قیمت کوئیکه و بازار 162 فرقش میشه 14 تومن سال بعد اصلا فرقش بشه 20 تومن.