به گزارش تجارتنیوز، پـیشفـروش تعدادی از محصولات ایران خودرو در ساعت ۱۱ صبح روز شنبه 19 بهمن ماه امسال آغاز خواهد شد.
در این طرح فروش تنظیم صلحنامه در این امکانپذیر نیست و مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا دراین مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نخواهند بود.
جزئیات این طرح فروش به شرح زیر است:

مطالعه بیشتر:
خودرو کارخانهای در شب عید گران نمیشود
نظری ندارم
باید قوه قضایه ورود پیدا کند و مثل گوشت مشکل را حل کند و خودرو سازی که بعد ۵۰ سال نتواست خود کفا شود باید از سپاه برای ساخت خودرو با گیفیت کمک گرفت
دقیقا گل گفتی
کسانی که در یک سال ۴ یا ۵ خودرو تحویل میگیرند میشه این موضوع رو توضیح بدهند ایران خودرو
قیمت ها خیلی گرونن پراید ۶۰ملیون پژو ۱۰۰ ملیون پراید یه سال پیش ۲۴ ملیون بود
آره میشه ثبت نام کرد ولی یکم سخته. سرعت عمل بالا و سرعت اينترنتت باس خوب باشه
شما باید کاری کنید خود ایران خودرو ثبت نام انجام بده
چجوری ثبت نام کنیم برای پیش فروش خودرو ؟
قیمت کلی چرا نداره؟؟؟!!!
به قیمت روز می فروشند…
خواهشمند بگید چطور ثبت نام میکنید
چطور ثبت نام میکنید ما که اصلا نمی تونیم ولی بعضیها راحت ثبت نام میکنن باید آشنا داشته باشی