کد مطلب: ۶۰۶۵۵۳

برنامه سایپا برای دارندگان حواله پیش‌فروش آذر

برنامه سایپا برای دارندگان حواله پیش‌فروش آذر

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفت برای افرادی که پیش تر در طرح‌های پیش فروش محصولات این خودروساز مشارکت کرده‌اند و موعد تحویل خودرو آنان آذرماه جاری است، ۶ اقدام حمایتی جدید و خاص انجام دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره اقدام‌های حمایتی که سایپا در نظر گرفته و به صورت پیامک به مشتریان وفادار این مجموعه اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: با هدف افزایش توان خرید مشتریانی که در طرح‌های پیش فروش محصولات سایپا شرکت کرده اند، تسهیلات مالی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در اولین اقدام برای همه خریداران خودرو شاهین با موعد تحویل آذرماه مبلغ ۱۳۷ میلیون ریال تخفیف تخصیص یافته که این مبلغ در فاکتور خریداران لحاظ شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: دومین اقدام این است که برای همه خریداران شاهین که موعد تحویل خودرو آنها در آذرماه است و امکان تکمیل وجه ندارند، تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است.

براساس گزارش سایپانیوز، وی درباره سومین اقدام حمایتی سایپا گفت: این امکان برای همه خریداران شاهین با موعد تحویل آذرماه فراهم شده است که در صورت تمایل، خودرو خود را به سایر محصولات خانواده کوییک گروه خودروسازی سایپا تغییر دهند.

کاظمی طرقی اذعان کرد: در چهارمین اقدام، سایپا برای آن گروه از خریداران خودرو شاهین که طبق قرارداد فاقد سود مشارکت بودند، به صورت داوطلبانه تخفیفی معادل ۶ درصد سود مشارکت از زمان ثبت نام در فاکتور آنها در نظر گرفته است.

وی درباره پنجمین رویکرد حمایتی سایپا گفت: برای مشتریانی که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را ثبت نام کردند نیز تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است، البته این امر به صورت اختیاری است و متقاضیان در صورت صلاحدید می‌توانند از این خدمت بهره ببرند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: ششمین اقدام در مورد خریدارانی است که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را با موعد تحویل آذرماه ثبت‌نام کرده اند. برای این مشتریان نیز در صورتی که در قرارداد اولیه فاقد سود مشارکت باشند، تخفیفی معادل ۶ درصد سود به پیش پرداخت از زمان ثبت نام لحاظ و در فاکتور آنها لحاظ شده است.

وی تاکیدکرد: مشتریان وفادار سایپا برای کسب اطلاعات بیشتر و‌ پاسخ پرسش‌های احتمالی خود می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الان ماکه نیسان ثبت نام کردیم چراهنوز دعوت نامه ندادن؟ ازبرج5 پول دادیم دومرتبه گرون کردن ایا هنوزم میخان گرون کنند؟؟ این دیگ نوبرشه

  • ناشناس

    اول این‌که وام ۳۰ تومنی با پرداخت یک‌ساله و ۲۱ درصد سود رو یه بار برای شاهین و یه بار برای ساینا گفت و در قالب دو اقدام حمایتی مطرح کرد
    دوم این‌که دادن سود و تخفیف رو هم برای دو ماشین گفت و در قالب دو طرح حساب کرد
    ولی اصل ماجرا چیه؟ در افزایش قیمت اردیبهشت اعلام شده بود که این افزایش قیمت شامل حال کسانی که سود مشارکت ندارن نمیشه، خریداران آذر ماه سود مشارکت نداشتن و باید اون افزایش قیمت بهشون نمی‌خورد، اون افزایش رو اعمال کردن و کمی کمتر از اون قیمت رو به عنوان سود مشارکت و تخفیف در نطر گرفتن(طوری که باز به نفع خودشون باشه)
    من نمی‌دونم چطور این همه کلاهبردار تونستن با هم در یک شرکت(سایپا) حضور پیدا کنناین اقدامات هیچ کدوم حمایتی نیست، الان هر بانکی بری، ۵۰‌تومن وام میدن با سود ۲۱ درصد و باز پرداخت ۳ سالهعزیزانی که مطلب بنده رو می‌خونین
    کسانی که می‌خوان پیش خرید کردن، لطفا فعلا تکمیل وجه نکنین
    کسانی که قصد ثبت‌نام دارن، به هیچ‌وجه در طرح پیش فروش شرکت دزد سایپا شرکت نکنین

    • ناشناس

      لطفاً اگه تکمیل وجه هم کردید اشکال نداره زنگ بزنید سازمان حمایت از مصرف کنندگان بگین چرا ایران‌خودرو حواله های بدون سود قیمت قدیم فرستاده ولی سایپا قیمت جدید علتش چیه من امروز زنگ زدم خودشون هم تعجب کردن گفتن حتماً پیگیری میشه اگه اینجوریه باشه تخلف محسوب میشه

  • ناشناس

    حواله دارای سال قبل خودرو شاهین مظلوم واقع شدند. 80 میلیون برای یک خودرو 160 میلیونی شهریور 1399 از مشتری گرفتند. و الان در قیمت های جدید سایپا این خودرو را 340 میلیون قیمت گذاری کرده. برای یک خودرو کاملا داخلی با موتور توسعه یافته پراید. مگر ما 80 میلیون 15 ماه پیش به سایپا ندادیم. چرا تورم برای آن 80 میلیون محاسبه نمیشه؟ ارزش 80 میلیون ما الان نصف شده مگر ما نصف پول خودرو را در آن زمان ندادیم؟ به 80 میلیون ما 6 درصد سود مشارکت تعلق گرفته در صورتیکه به قیمت خودرو بیش از 200 درصد تورم اعمال شده.

  • حسین

    حواله دارای سال قبل خودرو شاهین مظلوم واقع شدند. 80 میلیون برای یک خودرو 160 میلیونی شهریور 1399 از مشتری گرفتند. و الان در قیمت های جدید سایپا این خودرو را 340 میلیون قیمت گذاری کرده. برای یک خودرو کاملا داخلی با موتور توسعه یافته پراید. مگر ما 80 میلیون 15 ماه پیش به سایپا ندادیم. چرا تورم برای آن 80 میلیون محاسبه نمیشه؟ ارزش 80 میلیون ما الان نصف شده مگر ما نصف پول خودرو را در آن زمان ندادیم؟ به 80 میلیون ما 6 درصد سود مشارکت تعلق گرفته در صورتیکه به قیمت خودرو بیش از 200 درصد تورم اعمال شده.

    • ناشناس

      حواله داران قبلی سایپا خیلی ضرر کردند

    • ناشناس

      کلا هر کی از سایپا خرید کنه مظلوم واقع شده. تو بخشنامه فروش یه کلمه راجب سود تاخیر در تحویل خودرو به میان نیومده و طبق تجربه ای که اطرافیان دارند تا یکسال تاخیر در تحویل خودرو از سایپا کاملا طبیعی هست:

    • حسن

      دقیقا
      زورشون به بالایی ها نمیرسه جیب من و شما رو خالی میکنن

  • ناشناس

    من پیش فروش اسمم در آومده. ولی الان هر چی طرح فروش فوق العاده می گذارند،شرکت می کنم و به محض اینکه فروش فوق العاده برنده شم،پیش فروش را انصراف می دم. چون الان یکساله که دارم تو ۲۶تا قرعه کشی فروش فوق العاده با دو تا کد شرکت می کنم ولی هنوز اسمم در نیامده. از بس متقاضی زیاده

  • ناشناس

    مشتری وفادار اگر با پولش لگن دیگه ای بود که بخره،هیچ وقت از شما خرید نمی کرد. ولی چه کنیم که تنها کارخانه لگن ارزان ساز در حال حاضر سایپا است.(ارزان نسبت به بقیه وگرنه پراید۲۰۰میلیونی از صد تا فحش بدتره:)

    • حسن

      ماشین کم طرفدار رو بزن در میاد

    • ناشناس

      ما پراید بار آپشنال زدیم از همه ارزونتر بود از همه گرونتر شد.خدا ازتون نگذره

  • کوروش

    نامه مهم غلامعلی صدقی، عضو قضائی شورای رقابت به دادستان کل کشور درباره تخلف در قیمت خودرو | افزایش قیمت خودرو غیرقانونی است

    • حسن

      اینا حرف خودشون رو زیرش میزنن دلت خوشه اینا همش سیاه بازی که من و شما رو فریب بدن

  • حسن

    من سال ۱۳۹۹ تو قرعه کشی تحویل یکساله برنده کوئیک آر شدم و نصف پول خودرو پرداخت کردم که با سود مشارکت ۶% و ۱۸ آذر ۱۴۰۰ پس از افزایش۲۶میلیون تومانی از ۱۴۹۵۰۰به ۱۷۶میلیون دعوتنامه برای من صادر گردید و جالب تر اینکه به من گفتن ۳۰میلیون تومان تسهیلات یکساله با ۲۱% سود درنظر گرفتن .
    اینکه یکسال پول من را با ۶% و کمتر از نصف پول خودم را با سود ۲۱% با من بخوان حساب کنن شما اسم این عمل خودرو ساز را چی میگذارید؟!!!!!
    و جالبتر اینکه خود ریس جمهور محترم و صنعت و معدن اعلام کرده بودن ثبت نامی های قدیمی تا آخر ۱۴۰۰ شامل افزایش نمیشه ولی افزایش قیمتها را با من حساب کردن و به اعتراض ما هیچ واکنشی نشان ندادم

    • ناشناس

      چرا دو بار درسال انقد افزایش قیمت خدارو خوش نمیاد

  • ناشناس

    تمام اقدامات برای خودروی شاهین گذاشته اقداماتتون بخوره تو سرتون

    • ناشناس

      واقعا درسته این که تبدیل ماشین رو فقط برای شاهین قرار بدین.لطفا برای پراید بار آپشنال هم طرح تبدیل رو قابل بشید

  • ناشناس

    بعد از ۱۵ ماه انتظار با قیمت جدید اونم ۳۰ میلیون بالاتر از قیمتی ک منتظرش بودیم واقعا ای قیمت خیلی بی انصافیه برای حواله دارا