کد مطلب: ۴۷۶۲۶۴

سرقینی خبر داد:

پیش‌فروش ماهانه ۲۵ هزار خودرو از اول مهر

پیش‌فروش ماهانه 25 هزار خودرو از اول مهر

سرپرست وزارت صمت گفت: از ابتدای مهر تا پایان سال ۲۵ هزار خودرو به طرح فروش فوق العاده اختصاص می‌یابد و کسانی که در طرح فروش فوق العاده ماهانه ۲۵ هزار خودرو ثبت نام می‌کنند باید ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را در زمان ثبت نام در حسابی واسط واریز کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جعفر سرقینی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: پیش از این به علت اینکه حجم تعهدات خودروسازان بالا بود ۸۰ درصد از تولیدات خودروسازان به اجرای تعهدات و ۲۰ درصد به فروش فوق العاده اختصاص می‌یافت که اخیرا با کاهش تعهدات، ۶۰ درصد از تولیدات به اجرای تعهدات و ۴۰ درصد به فروش فوق العاده اختصاص یافت از این رو امروز تصمیم گرفتیم تا از ابتدای مهر تا پایان سال ۲۵ هزار خودرو به طرح فروش فوق العاده اختصاص یابد.

او با بیان اینکه طرح‌های قبلی مانند پیش فروش‌های بیش از سه ماه و مشارکت در تولید همچنان برقرار است، افزود: فروش ۲۵ هزار خودرو ماهانه در طرح فروش فوق العاده به تامین نیاز مردم و کاهش عطش بازار کمک خواهد کرد و این خودرو‌ها هم از یک ماه تا سه ماه تحویل برندگان خواهد شد.

سرپرست وزارت صمت گفت: در این طرح انواع تولیدات ایران خودرو و سایپا هر دو هفته یک بار قرعه کشی می‌شود و امیدواریم این طرح بتواند التهاب بازار را کنترل کند، زیرا این طرح به منظور برآورده کردن نیاز فوری مردم اجرا می‌شود.

او افزود: کسانی که در طرح فروش فوق العاده ماهانه ۲۵ هزار خودرو ثبت نام می‌کنند ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را در زمان ثبت نام در حسابی واسط واریز می‌کنند، زیرا اگر مبلغی اخذ نشود تعداد ثبت نام‌ها زیاد خواهد شد.

سرقینی اضافه کرد: همچنین تا پیش از این برندگان قرعه کشی ۷۲ ساعت مهلت داشتند تا وجه طرح فروش فوق العاده را تکمیل و واریز کنند که اکنون این میزان به ۱۲۰ ساعت افزایش یافته تا برندگان راحت‌تر بتوانند وجه را تکمیل کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام الان میگید فردا یادتان میرود ایران خودرو وسایپا ساز خودشون رو میزنن خودرو رو گرون میکنن بعد هم میگن اصلا موجود نداریم من نمیدونم چرا دولت خودرو خارجی وارزون وارد نمیکنه تا قیمت خودرو بیاید زیر ۱۰ میلیون چرا چرا چرا خوب اگه هر چی زیاد باشه مردم سمتش نمیرن

    • ناشناس

      خب عزیزم پول فروش خودرو به جیب خود دولت میره

  • ناشناس

    هم وطن با طلا خریدنت داری به مملکت خودت ضربه میزنی.این مشکلاتی که الان هست اکثرشون از همون طلا خریدن آدم های مثل تو بوده.

  • ناشناس

    فعلا همون پولایی رو که تو بورس نگه داشتید و دارید باهاش تحارت و خرید فروش نیکنید و آزاد کنید بقیش پیش کش

  • ناشناس

    با سلام و خسته نباشید ، در خصوص ضوابط حاکم بر عزل و نصب و انتصابات در شرکت سایپا در دو سه سال اخیر مراجع نظارتی یک بازبینی بنمایند ، مدیران ، متخصصین و کارشناسان قدیمی شرکت که دلسوزانه و متعهدانه سالهای سال برای این شرکت زحمت کشیده اند کنار گذاشته شده و افراد بیشماری از خارج از شرکت بدون هیچ تجربه و حتی سابقه مرتبطی در پستهای مدیریتی و بر اساس منافع و مقاصد خاصی منصوب شده اند

  • بازنشسته

    باسلام کسانی که واقعا ماشین نیاز دارند حاضرند صد درصد پول خودرو راهم بگیرید اشکالی ندارد میدانید دلالها همانطور که دنبال سود هستند حاضر نیستند که پولشان را برای اینکار یعنی قرعه کشی بپردازند بهرحال ده درصد وجه خودرو مبلغ کمی است باید این مبلغ رابیشتر کنید که فقط مصرف کننده واقعی ثبت نام کند

  • ناشناس

    اگه همه چی خوب پیش بره طبق قوانین ذکرشده خوبه

  • گلابی

    دقیقا چه زمانی باید برای پیشفروش مهرماه توی سایت ثبتنام کنیم؟

  • ناشناس

    ثبت نام كي شروع ميشه؟

  • ناشناس

    به نظر من این افزایش مهلت واریز وجه برای راحتی مردم نیست بلکه بابت ماندن پول در جیب شما از بدبخت های که در قرعه کشی برنده نشده اند می باشد

  • ناشناس

    سلام
    ۱۰درصد ازکل مبلغ خودرو یا واریزی اول???
    شما مگه مبلغ کل رو اعلام میکنید??