کد مطلب: ۴۳۸۰۲۷

اولین جزئیات از پیش‌گشایش بورس سه‌شنبه / افزایش تقاضا برای خرید سهام

اولین جزئیات از پیش‌گشایش بورس سه‌شنبه / افزایش تقاضا برای خرید سهام

در حالی که در روزهای گذشته شاهد صف فروش در بسیاری از نمادها بودیم، در فرایند پیش‌گشایش بورس امروز سه‎شنبه از فشار عرضه سنگین کاسته شده و بسیاری از نمادها با صف خرید همراه هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه، تقاضا برای سهام مختلف به شدت افزایش یافته و صف‌های خرید در بسیاری از نمادها مشاهده می‌شود.

در جریان سفارش‌گذاری امروز بازار سهام، سه نماد شگویا، تملت و قرن به ترتیب 550، 379 و 187 میلیون بیشترین صف خرید را به خود اختصاص داده‌اند. در طرف عرضه نیز نمادهای تپکو، وآیند و داراب با صف فروش سنگین همراه هستند.

7 9

بازار در حالی معاملات امروز را آغاز می‌کند که در دو روز گذشته به دلیل اختلال در هسته معاملاتی، معاملات فرابورس با تاخیر آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد امروز دیگر خبری از اختلال و تاخیر نباشد. شاخص کل نیز که از ابتدای هفته پیش روندی نزولی را در پیش گرفت بالاخره روز گذشته با رشدی 11 هزار واحدی به کانال 506 هزار واحدی بازگشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سروش

    با سلام ،خواهش میکنم بدون تصمیمات هیجانی و با دلایل منطقی در بورس کار کنیم.
    بازار هیجانی آخر سال است و بعضی شرکتها بخاطر کسری بودجه و شرایط کرونایی موقتا این ماه سود نکردند ولی باید پاداش کارمندان و کارگران آخر سال را مثل همیشه بدهند همچنین بعضی کسبه که بازارشان کساد است امسال برای خرج عید اینها مجبور به فروش سهام ارزنده خود شدند ،ولی بعد از عید به روند افزایشی قبلی بر میگردد، نقدینگی بالا جز بورس جای بهتری ندارد برود پس هر که حالا به زحمت بفروشد باید بعداً گرانتر بخرد و حسرت بخورد اگر کاهش شاخصها بخاطرکاهش قیمت نفت و اقتصاد چین هم که باشد، (در حال حاضر) بدلیل قیمت پایین نفت مصرفی صنایع چین و نیز کاهش گسترش کرونا بتدریج رکود اقتصادی خود را جبران میکند و سبب افزایش رشد اقتصادی چین در آینده خواهد شد که از مشتریان صنایع و طرف تجاری مهم ایران است همچنین قیمت نفت شیل زیر ۳۰دلار برای کشورهای تولید کننده صرف نمیکند و بتدریج با کم شدن عرضه آن و بالا رفتن تقاضا ،قیمت نفت هم بالا خواهد رفت که در بورس ما تاثیر مثبت دارد. فعلا که سایر بورس‌های دنیا هم کاهش یافته اولا که چندان بورس ما از دنیا تبعیت نمیکند و ارتباط ندارد ثانیا اگر هم بخواهد چنین باشد که بالاخره کل دنیا برای بورس خودش هم که شده فکری میکنند و از بورس و صنایع حمایت میکند وگرنه در شرایط کرونایی کنونی اگر اقتصاد جهانی هم دچار مشکل شود که …

  • ناشناس

    باسلام خبرهاروگوگل اکثرایه روزدیرتراعلام میکنه وچقدخوبه که زنده وآنلاین اعلام کنه باتشکر