کد مطلب: ۴۸۴۹۹۵

اولین تحرکات بازار هفته / عرضه زیاد در نمادهای خودرویی

اولین تحرکات بازار هفته / عرضه زیاد در نمادهای خودرویی

در مرحله پیش گشایش بازار سهام امروز نمادهای خودرویی‌ که روند خوبی در دو هفته اخبر داشتند امروز با حجم عرضه زیاد همراه‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز نمادهای خودرویی که در دو هفته قبل وضعیت خوبی داشتند با افزایش عرضه روبه‌رو شدند، نمادهای خودرویی در دوره اصلاح بازار سهام به شدت ریزش کردند و در دو هفته گذشته روند خوبی را طی کردند.

اما به نظر می‌رسد روند عرضه و تقاضا در بازار سهام امروز کمی متعادل باشد.

گشایش بازار سهام 27 مهر

به نظر می‌رسد به دلیل افزایش قیمت دلار و تثبیت آن در کانال 30 هزار تومان سهم‌های دلاری بیشتر مستعد رشد باشند و بازار بیشتر به سهم‌های ارز محور مانند پتروشیمی‌ها و پالایشی‌ها و فلزات توجه داشته باشد، زیرا سهم‌ها بازار سهام به نوعی با دلار زیر 20 هزار تومان معامله می‌شوند.

بازار سهام تا انتخابات امریکا روندی سینوسی خواهد داشت زیرا محتمل است در صورت پیروزی بایدن قیمت دلار ریزش داشته باشد و در صورت پیروزی ترامپ افزایش قیمت دلار محتمل‌تر است و در کوتاه مدت باعث رشد بازار سهام است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جعفر

    خدا لعنت کنه باعث و بانیش

  • ناشناس

    دو ماه دل به وعده ها و پیش بینی هاتون خوش کرم و فقط هر روز شاهد ضرر بودم

  • یسنا

    دیگه هیچ امیدی نیست آدم دلش میگیره اول هفته

  • یسنا

    چرانماداطلس وکاردان بسته هست کسی میدونه؟

    • عباس

      غگل تمام این چند روز مثبت بسته بود امروز برای اینکه از منفی عقب نماند باز شد و ۵درصد منفی را گرفت قرار سهامش به ۲۰ ریال برسد و تا آخر هفته این اتفاق خواهد افتاد.

  • تا کی منفی

    از پالایشی بگیر تا فلزات همه و همه منفیه داداش اینجا بورس ایرانه حساب کتابی توش نیست.قمار خونست نه بورس

    • امین

      آفرین به قمارخانه بورس خوش آمدید این قمارخانه برد ندارد چون طرف مقابلش دولت است و ما همیشه بازنده تازه میگویند بیاید سهتم دارا سوم را بخرید اگر طلا باسد نمیخریم چه برسد که تمامی اینها ورشکسته هستند?

    • امید

      فقط برای خرید etf به دولت اطمینان نکنید اگر کفت ۶۰ درصد تخفیف میدم و روی تخفیف یک سکه هم میدم نخرید بس است انقدر ما را سر کیسه کردن حالا هر کس دیگر خرید کند پای خودش است چون میبند چه بلایی سر ما درآوردند و میدانم کسی دیگر گول اینها را نمیخورد. خود بنده هم ضررم از ۷۰درصد از اصل پول به ۵۸ درصد رسید که دوباره برگشت به ۷۲ درصد ضرر روح و روان ما را بهم ریختند خدا لعنت کند اینها را خدا به زمین گرم بزند اینها را پول کارگری ۲۵ سالم در جلوی چشمانم دود شد من که در عمرم یک خوشی نکردم ویک مسافرت نرفتم حالا دولت تمام پولهایم را خورد.

  • سهامدار خرد

    بابا دست بردارید توروخدا، بازار کاملا دستوری و هماهنگ تقریبا در کل نمادها قرمز هست، مگه میشه مگه دارین

    • ناشناس

      چرا به مردم دروغ میگید… هیچ توجیحی الان واسه منفی بودن بازار وجود نداره.

  • بدبخت، دربدر، سیاه بخت

    خدا لعنتتون کنه بورسه یا پولشویه؟
    حداقل پول ها خودمون رو پس بدیدسود نخواستیم
    همه پولامون داره جلو چشممون میره

  • ناشناس

    دلار که رشد کرده چرا امروز پترول و بقیه منفی بودن ؟ کاسه ای زیر نیم کاسه هست .بدبختمون کردین ..لعنت بر باعث و بانی…

  • احمد

    همه اینها حرف است که ببینیم چه کسی در آمریکا ریس جمهور میشه همه اینها بهانه است هر کس شود هیچ تاثیری نخواهد داشت دولت ورشکسته است گفت یک درصد صندوق توسعه ملی را به بورس میدهیم دادن همش دروغ است و این حرفها هم دروغ است راست این است که امثال ما ۷۰درصد از اصل پولمان دود شده این واقعیت است ما دیگر سهام etf دولتی را اگر طلا هم باشد نخواهیم خرید چه برسد که تمام اینها ورشکسته هستند ما و امثال ما پولمان سوخت شد ولی بنده راضی نمیشوم که دیگران هم به درد ما دچار شدند فقط نخرید حالا نوبت تلافی کردن ما است که باعث ضرر ۷۰ درصدی ما شدند . دیگر نخواهیم خرید اینطور سهام را چرا چون بعد از ضرر میگویند به ما ربطی ندارد . و حالا ما هم خواهیم کفت نه نمیخریم حتی اگر هر سهام ۱۰ ریال شود.

  • ناشناس

    مسخرمون کردین بجای اینکه پیگیری کنید تکلیف مردم مشخص بشه