کد مطلب: ۴۸۸۶۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین پیش‌گشایش بورس قبل از انتخابات آمریکا / صف‌های فروش بیشتر از تقاضا

آخرین پیش‌گشایش بورس قبل از انتخابات آمریکا / صف‌های فروش بیشتر از تقاضا

دیروز بعد از روند صعودی روز شنبه شاخص کل به دلیل افزایش ناگهانی عرضه حدود دو درصد افت کرد و به یک میلیون و 279 هزار واحد رسید، اما روند سفارش‌گیری در مرحله پیش‌گشایش امروز چگونه است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش امروز بازار سهام روند سفارش‌گیری متعادل است و دیگر از صف‌های فروش سنگین در نمادهای شاخص‌ساز خبری نیست اما گرایش کلیت بازار منفی است و احتمالا شاخص کل منفی باشد اما ریزش سنگینی نداشته باشد.

کلیت بازار سهام منفی است و حدود 350 نماد در بازار سهام صف فروش تشکیل دادند اما روند عرضه و تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز به نحوی متعادل است.

همچنین تقاضا در برخی نمادهای شاخص‌ساز از جمله فولاد، خساپا، فملی، وبصادر و وبملت بیشتر از عرضه است.

گشایش 12 ابان

با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا اکثر کارشناسان معتقدند روند بازار سهام بعد از انتخابات پآمریکا فارغ از نتیجه انتخابات صعودی است و بازار سهام با احتساب قیمت دلار و قیمت‌های جهانی ارزندگی زیادی دارد.

همچنین شاید دلایل بازار دیروز کاهش قیمت دلار و همچنین ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه بوده و کسانی که روز شنبه در کف قیمتی سهم خریده بودند دیروز در بازار عرضه کردند و همین عامل باعث افزایش عرضه در بازار سهام شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    خدایاااااا این کابوس کی تموم میشه

  • ناشناس

    سهامداری کنید و سهامتان را مفت نفروشید.
    این جمله ی کسانی است که در شاخص ۰۰۰ ۲۰۰ واحد وارد بورس شدند و پس از یک شانس بزرگ در شاخص
    ۰۰۰ ۱۰۰ ۲ واحدی خروجی شیرین زدند.
    حالا هم دارند به ریش من و شما می خندند.

    • ناشناس

      بعضی اوقات فکر کردن هم بد نیست آخه کسی که تو بالا فروخته شما رو تشویق به فروش می کنه تا تو کف بخره نه سهامداری

  • ناشناس

    بورس بازان حرفه ای میدونن بورس تا عید صعودی میشه . الان هم بخاطر اینکه مردم ترسیدن و عرضه تو بازار زیاده . دارن احتیاط میکنن تا تو قیمت پایین تر بخرن.
    اگر ریزشی باشه. خریداری هم نیست

  • ناشناس

    اونایی که به ما میگن نفروشین خودشون یا میلیاردرن یا دلال بورس و خودشون از بدبختی ما نفع میبرن.

    • ناشناس

      نخیر دوست عزیز، ما هم مثل شما سهامداریم ولی فکر یک شبه پولدار شدن نداریم، حتی اگه ذره‌ای اطلاعات بورسی هم نداشته باشین اما توی جامعه که بودین و دیدین مردم برای هرچیزهرچیزی صف میکشن بخرن گرون میشه و برای هرچیزی که هجوم میبرن بفروشن چون خریداری نداره قیمتش میاد پایین، توی بورس هم همینه،عقل حکم میکنه مفت مالتو نفروشی تا ارزون نشه بلکه اگه میخوای بفروشی تو مثبت بالا بفروش تا قیمت سهم بره بالا، اینو دیگه بچه دوساله هم میدونه هرچیزی کمیاب باشه و خریدارش زیاد باشه گرون میشه هرچی هم مثل سیب زمینی فت و فراوون ریخته باشه ارزون میشه.

    • ناشناس

      اتفاقا کسی که میلیاردر یا دلاله تو این اوضاع ارزونی و مفت فروشی که ملت راه انداختن الان نونشون تو روغنه و میتونن راحت سهما رو از چنگتون دربیارن و تشویقتون میکنن که بفروشین تا خودشون راحت تر بخرن جناب عقل کُل.

  • معتمد

    حقوقی ها خوب دارند جمع می کنند چهار روز دیگه قطره چکانی با دو برابر قیمت به همین بدبخت های هیجان زده که الان در صف فروش هستند می فروشند

    • ناشناس

      شما بخر مبارکت باشه

  • ناشناس

    هیچ کس جلوی شما رو نگرفته . بفروش عزیزم.
    ولی این و بهت بگم بورس ایران هیچ کارشناسی و تحلیلی نداره.
    نماد خودرو و نگاه.
    امروز تو بازار منفی چه رشدی کرد.

    • ناشناس

      شما هم یکی مثل ما که بدبخت شدی ویه جوری داری دل خودتو خوش میکنی

  • ناشناس

    پالایشی که به مردم دادین با پول کارگری و بدبختی خریدن

  • ناشناس

    راستی از دارا دوم چه خبر ، قرار شد تکلیفش را بعد از یکماه مشخص کنند چی شد :آگاه باشید دولت هرجا که سرمایه مردم بود به آنجا دست درازی کرد بنظرم بعد از پایان دولت روحانی ،یک حساب و کتاب و بیلان مالی از دولت فعلی گرفته شود مردم در صندوق های خانگی اینکار را هر شش ماه انجام می دهند

  • سهراب

    برای کاهش نوسان گیری باید ممنوعیت فروش را از ۲۴ ساعت به ۷۲ ساعت تغییر بدهند الان توی این وضعیت آشفته حقوقی ها از عجول بودن برخی تازه واردا خوب نوسان گیری می کنند و بازار را مثبت منفی می کنند

  • ناشناس

    سه ماه فولاد, فملی شتران تجارت شبندر درصف معامله اس خریدار نداره خدا لعنتت کنه فارابی که نفروختی برام امیدوارم نفرین مردم بگیره شمارو