کد مطلب: ۴۸۰۸۴۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز / خودرو بیشترین تقاضا را دارد

افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز / خودرو بیشترین تقاضا را دارد

روز گذشته ارزش صف‌های فروش بازار سهام 80 درصد کاهش داشت و ارزش معاملات نیز به بالای 10 هزار میلیارد تومان بازگشت که از نشانه‌های بهبود بازار سهام است. اما امروز روند بازار چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز ترمز نزول پرشتاب شاخص کل بازار سهام در محدوده حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد با حمایت حقوقی‌ها و خرید حقیقی‌ها کشیده شد.

در مرحله پیش گشایش امروز بازار سهام به نوعی میان عرضه و تقاضا تعادلی نسبی ایجاد شده است و در برخی نمادها تقاضا نسبت به عرضه بسیار افزایش پیدا کرده است.

گشایش 9 مهر

بازار سهام در این هفته به دلیل جو منفی ایجاد شده با سیر نزولی پرشتابی همراه شده که باعث ریزش حدودا 100 هزار واحدی شاخص کل در 3 روز ابتدایی هفته بود، اما دیروز ترمز سیر نزولی شاخص کل در محدوده حمایتی یک میلیون و 500 هزار واح با افزایش تقاضا و جمع شدن صف فروش در نمادهای شاخص‌ساز کشیده شد.

امروز در مرحله پیش گشایش نمادهایی چون خودرو، پترول، کاوه و شبندر با صف خرید همراه‌اند و در نماد خساپا هرچند صف فروش بیشتری نیست به تقاضا دارد اما تقاضا در حال افزایش است.

به نظر می‌رسد بازار سهام امروز روندی مثبت داشته باشد زیرا در بیشتر نمادهای شاخص‌ساز یا تقاضا بر عرضه برتری دارد و یا عرضه و تقاضا با هم تناسب دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فکر کنم داران سر چهارشنبه مثبت رو هم می برن
    یعنی قدری که دلم واسه چهارشنبه می‌سوزه برای خودم نمی سوزه
    نمیدونم چرا یادم به چهار شنبه سوزی ببخشید چهارشنبه سوری افتاد
    انگاری برجام بورس بجای 1+4 داره میشه1-4

  • ناشناس

    تازه روز چهارشنبه هم که همیشه تواین مدت خوب بوده امروز خوب نیست همشون منفی شدن هیچ حمایتی در کار نیست نمیدننم کی باید قبول کنیم این یک نخشه بزرگ برای چپاول ما بوده وهست و بورس سقوط کرده هست.

  • ناشناس

    به به عجب حمایتی عجب صف خریدی!! بازار که اکثرا منفی هست پالایشیها که الان رسما قیمتشون یک سوم شده و منفی 5 دلتونو به این مسعولینی که تیشه به نابودی ایران و ایرانی بستن خوش نکنید

  • ناشناس

    باورم نمیشه مردم اینقدر به ضرر کردن خودشون رای مثبت بدن. مردم یکجوری میفروشن که نشون بدن چرا فقیر بودن در زندگیشونه. چون مشخصه فقر توی ذهنشونه

  • محمد

    دشمن قسم خورده بورس به هیچ وجه نمی زاره بورس رشد کنه فقط دارن دستوری سرمایه ملت و پودر می‌کنند
    یزید های بورسی، نفرین بر شما

  • ناشناس

    گروهای دوزاری تلگرامی دارن بیسوادی تماما به رخ همه میکشن. میگن بفروشید. باورم نمیشه که بازار سیگنال ورود میده اینا سیگنال خروج میدن.آخه تا کی کارشناسی قلابی؟؟؟!!

  • ناشناس

    یعنی تو این وضعیت هم حقوقی جلب بازی درمیاره نمادذفارس رو ببینید حقوقی بیشتر فروخته تا خریده تا منفی کنه نمادو!!

  • ناشناس

    مگه نگفتن بازار گردانی همین اللن برید خودرو رو ببینید فارس رو ببینید کهدحقوقی چه حمایتی میکنه؟ واقا متاسفم برای ایراتم که دست کیا افتاده!!

  • جمالی

    توجه توجه : با بررسی تمام جوانب قطعا شاخص به زیر یک میلیون واحد ریزش خواهد کرد. وقت عمر و سرمایه خود را در باتلاق بورس به خطر نیاندازید. ریزش قطعی است همانطور که از شاخص 2 میلیون واحدی بارها هشدار دادیم. روز خوش

    • ناشناس

      دیروز فروختی الان داری تبلیغ منفی میکنی که ضرر در ضرر نشی.تو کارشناس کی بودی???

  • ناشناس

    چطوری میشه کهسهام یک صنعت ورشکسته برای خریدران جذابه ؟ افزایش قیمت خودرو در بازار !!!! نه تولید و شکوفایی شرکت !!!