خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۳۳۸۷

بورس یکشنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / آیا شاخص کل مجددا به کانال ۱ میلیونی می‌رسد؟

بورس یکشنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / آیا شاخص کل مجددا به کانال ۱ میلیونی می‌رسد؟

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام صف خرید یک میلیاردی ایران خودرو در حالی تشکیل شده که برخی نمادهای خودرویی با فشار عرضه شدیدی مواجه هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه ۱۱ خردادماه، شکل‌گیری صف‌های خرید سنگین در بسیاری از نمادها نوید یک شروع سبز دیگر را برای بورس می‌دهد. این در حالی است که گروه خودروسازی و قطعات بیشترین فشار عرضه را در میان گروه‌های صنعت به خود اختصاص داده است.

در فرایند سفارش‌گذاری پیش‌گشایش بازار سهام، سه نماد خودرو، شپنا و ورازی به ترتیب با یک میلیارد و ۱۷ میلیون، ۲۲۱ و ۲۰۴ میلیون صف خرید، بیشترین حجم متقاضی را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که لحظه به لحظه بر حجم این صف‌ها نیز افزوده می‌شود.

2 41

بازار سهام در حالی معاملات امروز خود را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که روز گذشته شاخص کل حدود ۳۵ هزار واحد رشد را به ثبت رسانده بود تا امروز در صورت تکرار این رشد مجددا وارد ابرکانال یک میلیون واحدی شود. همچنین پیش از شروع معاملات امروز نمادهای شستا، پکرمان، کاما و پکویر به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت متوقف هستند. از سوی دیگر از روز گذشته فروش ۳۰ درصدی سهام عدالت از طریق بانک‌ها آغاز شد. موضوعی که برخی تحلیلگران آنرا عامل ادامه روند نزولی بازار سهام می‌دانستند اما معاملات روز گذشته نشان داد که تاثیر این فروش بر شاخص کل چندان قابل توجه نیست و حتی موجب رونق بیشتر این بازار شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سجاد

    امروز حقوقی ها و صندوق ها سهام ها رو هوار میکنن رو سر حقیقی ها. بازار از مثبت صبح میره تو منفی اول وقت باید فرار کرد.

    • سعید

      سلام
      بر اساس چه تحلیلی پیش بینی کردین ؟

    • ناشناس

      بر اساس سال ها معاملات مستمر و دانش آکادمیک و تجربه معاملاتی

  • ناشناس

    هشدار به تازه واردها مراقب باشید. ریزش از بانکی ها و بعد خودرویی و فولادی و پالایشی شروع خواهد شد . نیمه دوم بازار منفی خواهد بود. صف ها ی سوری امروز خواهد ریخت. قدرت فروشنده بالا.

  • اکرم

    وای باز شیر فلکه رو باز کردن داره میریزه. فرار

  • ناشناس

    فرصت ۴۸ ساعته واریز وجه خودرو ساز باعث افت در این هفته می شود‌لطفا وزارت صمت با افزایش آن جلوی فروش سهام را بگیرد

  • ناشناس

    سلام هرکس که کارگذاری اگاه هست میتونه بره تو باشگاه مشتریان این کد رو بزنه هم ۱۳درصد تخفیف معامله بگیره و هم 4۰۰امتیاز بگیرد این کد رو بزنه.EH3080

  • ناشناس

    صبح با شروع بازار که شاخص مصنوعی 13000 واحد هم مثبت شد گفتم از نیمه دوم بازار که از ساعت 10:30 شروع میشه شاخص منفی خواهد شد. همین اتفاق هم افتاد. بالاخره بعد از 30 سال تجربه و دانش بازارهای مالی متوجه بازار مصنوعی و سفته بازی هستیم. فعلا شاخص جایی نخواهد رفت البته رو به بالا شاید یک روز هم مثبت مصنوعی بشود ولی قطعا احتمال رو به پایین بیشتر از بالا رفتن است. حباب بزرگ باید بترکد