خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۰۸۲۶

اولین جزئیات از بورس روز چهارشنبه / فشار عرضه در خودرو و خساپا

اولین جزئیات از بورس روز چهارشنبه / فشار عرضه در خودرو و خساپا

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه 29 مرداد، تشکیل صف فروش در نمادهای خودرویی احتمالا منجر به شروع سرخ بازار خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه، تشکیل صف فروش سنگین در نمادهایی چون خودرو و خساپا احتمالا منجر به بازگشایی منفی بورس خواهد شد. این در حالی است که در طرف تقاضا نمادهای عرضه اولیه اخیر نظیر ثبهساز، ولپارس و امین در کنار نماد بانکی وپارس بیشرین صف خرید را دارند.

1 3 39

معاملات امروز بازار سهام در حالی آغاز می‌شود که روز گذشته شاخص کل با وجود شروعی قدرتمند و رشد 40 هزار واحدی در اوایل بازار به یکباره با فشار عرضه مواجه شد و در نهایت رشد آن به کمتر از 10 هزار واحد رسید.

پیش از شروع معاملات امروز نمادهای ذوب، خدیزل، خصدرا، غشهداب و ودی به دلیل افشای اطلاعات گروه ب با تاخیر بازگشایی خواهند شد.

با توجه به نیمه دوم قرمز بازار در روز گذشته پیش‎بینی می‌شود امروز بازار معاملات متعادل و رو به منفی داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به نظرتون یکم دیر نشده؟!بورس دو ماهه در حال اصلاحه و این اصلاح با قانون مزخرف افزایش شناوری شروع شد و ادامه دار شد و در حالیکه به ظن تمام کارشناسان هفته پیش زمان اتمام اصلاح بود از هفته پیش با تصمیمات خلق الساعه دو وزیر و تایید و تکذیب های مکرر ریزش بورس شروع شد و بعد هم با عرضه های آبشاری حقوقیها به دلایل مختلفی از جمله فروش سهام عدالت و… ادامه دار شد. تا الان هم فقط قوانین علیه بورس میریزن و در حرف میگن دولت قصدش حمایت از بورسه. به شخصه تمام دار و ندارم را وارد بورس کردم تا الان 350 میلیون ضرر کردم. از پولی که با بدبختی طی سالیان جمع کرده بودم. میتونستم طلا و زمین و دلار بخرم حماقت کردم به فکر حمایت از تولید بودم حماقت

  • ناشناس

    دیگه چیزی تا سکته و خودکشی سهامداران نمونده

  • حسین

    اینم نتیجه اعتماد به دولت

  • مصطفی

    برادران و خواهران گرامی پولی که بازحمت و سختی در اوردین رو چرا دارین راحت از دست میدین اخه چرا ؟ این بورس دستوری بود دولت به هدفی که خواست رسید دیگه دوران خوش بورس تمام شد هر روز میگین اصلاحیه بود. فردا باید یک چیزی هم دو دستی به دولت بدیم . ایی دولت تدبیر و امید خجالت بکش که برای این مردم مهربان کیسه دوختی.

  • سیاوش

    فروشنده ها پشیمان میشوند
    حقوقی ها مفت دارن میخرن بعدا متوجه میشید

  • حسنی

    خودتون مقصر هستید مگر یادتون رفت قرار بود کلید بیارند و مشکلات کشور را در 100 روز حل کنند!!!!! چرا نسنجیده مال و دارایی فروختید و در بورس آوردید! !!!! هر چه بیشتر در بورس بمانید بیشتر زیان خواهید کرد.

  • جعفر

    کو حقوقی خریده؟ازچی داری حمایت میکنی؟بازارروندش نزولیه ۴روزمنفی یکروزمثبت.کله گنده ها۶ماه پیش۱میلیاردگذاشتن۲۰میلیاردبرداشت کردن الان هم دارن خروج میزنن برن ساختمان سازی کنن زمین بخرن.دیگه هم نیازی به پول منوشماندارن.خرید حقوقی همش کدبهکده حقیقی به حقوقیه گول نخورید

  • جاوید

    آقای روحانی رئیس جمهور مملکت مگر شما نگفتین که به بورس اطمینان کنین همه داراییتونو به بورس بسپارین پس چی شد این بود حمایتتون از بورس شما مقصر اصلی این همه ضرر مردم هستین

  • ناشناس

    چرا گله ای فروش میزنید حقوقیم مفت داره جمع میکنه.لامصب پولو بانکم بذاری سالیانه سود حساب میکنه.یکم تحمل داشته باش چرا تحت تاثیر حرف بقیه ای.اونی که زر میزنه یا اصلا نمیدونه سهامداری چیه یا فروخته ضرر داده میخواد خودشو آروم کنه یا جو داره میده شما حراج بزنی اونم جمع کنه.شما حقوقیارو ببین تو تمام پالایشی و فلزات چطور خرید میزنن.بابا دولت میخواد ETFعرضه بکنه باید از شما بگیره که داره مفت میگیره وقتی عرضه کردم باید یه نفعی به سهامدار صندوق بده پس باید قیمت کف باشه تا بتونه.صبر داشته باش صبر صبر صبر.بورس که یه روزه نیامده شما عجله داری.بازی دولت و حقوقیاشو و عوامل رسانه ای را نخورید‌.سهام شرکت ماکارونیت۷۰۰۰ اونوقت فولادت۱۷۰۰ خودت چی فکر میکنی

  • ناشناس

    دوستانی که میخوان کارگزاری سهام عدالت رو تغییر بدن تو سامانه سعدی امکان اش بوجود اومده. زودتر برین تغییر بدین