کد مطلب: ۵۳۲۸۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سهمیه سوخت رانندگان چه شد؟/ رانندگان اسنپ و تپسی از بهمن سهمیه نگرفته‌اند

سهمیه سوخت رانندگان چه شد؟/ رانندگان اسنپ و تپسی از بهمن سهمیه نگرفته‌اند

رانندگان تاکسی‌های آنلاین از بهمن سهمیه سوخت نگرفته‌اند. این موضوعی است که رضا الفت‌نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی به آن اشاره می‌کند و می‌گوید: «در حال پیگیری از وزارت کشور و نامه‌نگاری با وزیر هستیم.»

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌گویند که ماه‌هاست سهمیه بنزین خود را نگرفته‌اند. در این میان وزارت کشور و شرکت‌پخش فرآورده‌های نفتی همچنان تقصیر را به گردن یکدیگر می‌اندازند و در نهایت پاسخی که رانندگان می‌شنوند این است که باید مشکل سهمیه سوخت را از طریق صنف‌ خود پیگیری کنند.

رضا الفت‌نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در این‌باره به تجارت‌نیوز توضیح می‌دهد: «ما پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و صنف مقصر نیست. این ناهماهنگی از سوی وزارت کشور و شرکت ملی نفت است و تا دو روز پیش که من پیگیری می‌کردم هم ادامه داشت و البته مشکلات مشابه و این چنینی، قبلا هم اتفاق افتاده بود.»

الفت‌نسب، ادامه می‌دهد: «رانندگان قشر ضعیف جامعه هستند و با این اتفاق معیشت‌شان دچار مشکل شده است اما متاسفانه شرکت ملی نفت و وزارت کشور اصلا توجهی به این موضوع نمی‌کنند و صنف تا به حال هر کاری که می‌توانسته، انجام داده است.»

او البته قول پیگیری سهمیه‌های معوق رانندگان را می‌دهد و می‌گوید: «متاسفانه برخی برندهای تاکسی آنلاین از مدت‌ها قبل از بهمن با این مشکل دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند اما رانندگان تاکسی‌های اینترنتی باید منتظر بمانند. ما دوباره پیگیری می‌کنیم و این بار به شخص وزیر کشور نامه می‌زنیم تا این پیگیری‌ها را به سرانجام برساند.»

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قبلا به تجارت‌نیوز گفته بود: «اطلاعات رانندگان برای شارژ کارت سوخت به دست شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نرسیده است و روال اینگونه است که هر صنف زیر نظر وزارتخانه‌ای کار می‌کند که آن وزارتخانه اطلاعات صنف را به ما ابلاغ می‌کند و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی پس از آن اقدام به شارژ کارت سوخت آنان می‌کند.»

آخرین خبر درباره سهمیه‌های سوخت نوروزی را در گزارش «کرونا سهمیه بنزین نوروزی را لغو کرد» از سایت تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • دولت بی کفایت

    ممنون که پیگیری میکنید تجارت نیوز محترم خدا خیرتان بدهد تو رو خدا انقدر پیگیری کنید که سهمیه بنزین ما رو بریزند . سهمیه بنزین از یه طرف و کرایه های پایین تاکسی های اینترنتی داغونمون کرده لطفا لطفا لطفا باز هم پیگیری کنید. ممنون از شما تجارت نیوز محترم?

  • ناشناس

    خدا نگذره ازشون تو ماه رمضون انقدر کرایه ها رو کم کردن پول بنزین ازاد در نمیاد چه برسه سر سفره برای زن بچه ام چیزی بگیرم حداقل این سهمیه کمکی بهمون میکرد هر دو روز ۹۰ پول بنزین میدم هر دو روز ۷۰ کمیسیون بخدا تو دروز ۱۳۰ تا ۱۴۰ برام میمونه خرج ماشینم به کنار خدا خودش جای حق نشسته ای کاش ازدواج نمیکردم یا امام رضا کمکمون بکن

  • ناشناس

    خیلی از اسنپ متنفرم
    خیلی مثل من از روی بیکاری و ناچاری اینجا هستن
    مردم ما متاسفانه درد ما رو نمیدونن
    فقط گول اخبار رو میخورن
    واقعیت چیز دیگه ای هست

  • ناشناس

    متاسفانه با کرایه کم در شهرستان اخه ۲تومن چیه کمسیون هم کم میکنه ۱۰۰۰تومن میده بهت خدا بده برکت اونوقت میلیاردی به جیب میزنن خدا لعنت کنه اگه کار باشه کسی پاشو هم اسنپ نمیزاره

  • یوسف

    از زمانی که اسنپ کار میکنم فقط یه بار برام سهمیه بنزینم واریز شده الان هر چی پیگیری میکنم فایده نداره

  • ا.ش

    سلام چرا هرماه مبلغ یارانه کم و کمتر شد تا جایی که به مبلغ 67 هزارتومان رسیده است وبعضی از ماه ها یارانه بنزین آژانس ها واریز نگردید چرا کسی از مسئولین پاسخگو نیست؟من چه طوری با ماه 30لیتر سهمیه بنزین مسافرکشی کنم؟جایگاه های cng هم که دائم خراب و درحال تعمیر هستن پس چه طوری زندگی اداره کنیم این همه درس خوندیم آخرش شدیم راننده آژانس