کد مطلب: ۵۶۸۲۲۳

از پی‌پاد اپلیکیشن بانک پاسارگاد چه می‌دانید؟

از پی‌پاد اپلیکیشن بانک پاسارگاد چه می‌دانید؟

اپلیکیشن بانک پاسارگاد محیطی امن برای تراکنش‌های شما ایجاد کرده است و فعالیت‌هایی همچون خرید شارژ ایرانسل، پرداخت قبض از جمله قبض برق، گاز، آب، استعلام رایگان و پرداخت خلافی‌ها و .. را ارائه خواهد داد.

همانطور که می‌دانید هر روزه تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های بانکی و سایر اپلیکیشن‌های پرداختی برای راحتی و سرعت بیشتر در کارهای روزانه مردم ارائه می‌شوند، که شما می‌توانید با انتخاب یکی از آنها کارهای مالی روزانه خود نظیر خرید شارژ و بسته و یا پرداخت قبض و …را بدون نگرانی از نداشتن وقت و مشغله کاری زیاد در کمترین زمان انجام دهید.

اما ممکن است پیش از انتخاب اپلیکیشن مورد نظر، سوال‌هایی در رابطه با اینکه آیا همه این اپلیکیشن‌ها تمام خدماتی که شما نیاز دارید را ارائه می‌دهد یا خیر برای شما به وجود بیاید؟ آیا می‌توانند به خوبی و بدون مشکل و یا کندی در انجام عملیات نیازهای شما را برطرف نمایند؟ آیا امنیت پرداخت شما در این اپلیکیشن‌ها تامین می‌شود یا خیر!

سوالاتی مهم که در این محتوا به آن پاسخ می‌دهیم و در نهایت یکی از بهترین، امن‌ترین و به روزترین اپلیکیشن‌های پرداختی را به شما معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن پرداختی بانک پاسارگاد (پی پاد)

بانک پاسارگاد با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت علاوه بر خدمات نوین بانکی توانسته است خدمات همراه بانک و پرداختی را نیز در کنار دیگر خدمات خود به مشتری‌هایش ارائه دهد. اما شما از پی پاد اپلیکیشن پرداختی بانک پاسارگاد چه می‌دانید؟ آیا تا به حال با این اپلیکیشن آشنا شده‌اید و یا برای تراکنش‌های روزانه خود استفاده کرده‌اید؟ اگر هنوز با پی پاد، آشنا نشده‌اید توصیه می‌کنیم این محتوا را از دست ندهید.

اپلیکیشن بانک پاسارگاد (پی پاد: اپلیکیشن پرداختی بانک پاسارگاد) محیطی امن برای تراکنش‌های شما ایجاد کرده است و فعالیت‌هایی همچون خرید شارژ ایرانسل، پرداخت قبض از جمله قبض برق، گاز، آب، استعلام رایگان و پرداخت خلافی‌ها و .. را ارائه خواهد داد.

اما آیا خدمات پی پاد به این موارد خلاصه می‌شود؟ جواب این سوال قطعا خیر است. پی پاد یک کیف پول الکترونیکی است که خدمات کامل و جامعی را که کاربران از یک اپلیکیشن انتظار دارند را برآورده می‌سازد.

IMG 20210802 115644

برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن پرداختی بانک پاسارگاد (پی پاد) می‌توان خدمات زیر را نام برد:

  • پرداخت کرایه تاکسی
  • استعلام و پرداخت عوارض آزادراه‌ها
  • استعلام و پرداخت خلافی
  • استعلام و پرداخت انواع قبوض
  • استعلام پرداخت هزینه پارک حاشیه‌ای
  • استعلام و پرداخت طرح ترافیک
  • انتقال وجه کارت به کارت
  • انتقال وجه از حساب کیف پول به حساب بانکی در لحظه
  • انتقال وجه از طریق شماره مخاطب و بدون داشتن شماره کارت

امنیت این اپلیکیشن و پشتیبانی در آن :

امکان فعال کردن گزینه‌های امنیتی، در مواردی مانند انتقال وجه فعال شده است که فقط با وارد کردن رمز و یا اثر انگشت امکان پذیر است. این گزینه را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن دانست، زیرا تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های موجود این ویژگی را ندارند و ممکن است در صورت گم شدن تلفن همراه با مشکلات زیادی مواجه گردند. اما پی پاد این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید، با فعال کردن این گزینه امنیت کیف پول خود را افزایش دهید.

رابط کاربری آسان و زیبا

یکی از برترین و کاربرپسندترین اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشنی است که رابط کاربری ساده‌ای داشته باشد تا تمام کاربرها بتوانند از این برنامه به راحتی استفاده نمایند و نیازهای روزانه خود را برطرف نمایند. در پی پاد یک رابط کاربری بسیار راحت و هوشمندانه به کار برده شده است تا کاربران در استفاده از این اپلیکیشن با مشکل مواجه نشوند و بتوانند تمامی تراکنش‌ها، خریدها و پرداختی‌های خود را در این برنامه به راحتی انجام دهند.

پرداخت قبض از اپلیکیشن بانک پاسارگاد

در این اپلیکیشن شما می‌توانید در صفحه ابتدایی گزینه پرداخت قبض را انتخاب و به صفحه جدیدی که دارای انواع گزینه‌های پرداختی از قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه و قبض کاغذی است را به راحتی و به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

یکی از ویژگی‌ها در این اپلیکیشن برای پرداخت قبض‌های آب، برق و گاز امکان استفاده از دو گزینه شناسه قبض و اسکن بارکد قبض است که شما می‌توانید در صورت نداشتن شناسه از طریق بارکد قبض خود را پرداخت نمایید. اما برای پرداخت قبض‌های تلفن ثابت و تلفن همراه فقط داشتن شماره تلفن کافی است.

خرید شارژ ایرانسل

پی پاد یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین روش خرید شارژ ایرانسل را برای شما عزیزان فراهم کرده است که می‌توانید از طریق گزینه اصلی در صفحه اول این اپلیکیشن، شارژ مستقیم را انتخاب کرد، سپس با وارد کردن شماره سیم کارت ایرانسل خود به دو صورت شارژ معمولی و شارژ شگفت انگیز یکی از مبالغ مشخص شده را که در صفحه نمایش داده شده است را انتخاب کرده و به صورت مستقیم شارژ ایرانسل خریداری نمایید.

راه‌های تهیه و دانلود اپلیکیشن بانک پاسارگاد پی پاد

شما می‌توانید از طریق یکی از این راه‌های زیر اپلیکیشن یا کیف پول پی پاد را دانلود و استفاده کنید، این راه‌ها به شرح زیر هستند:

  • برای گوشی‌های اندروید
  • دانلود مستقیم
  • دریافت از کافه بازار
  • دریافت از مایکت
  • دریافت از پلی استور
  • برای گوشی‌های آیفون
  • دانلود مستقیم از ios

و همچنین یک راهنمای نصب برای این نوع گوشی‌ها با توجه به سخت بودن نصب در آنها در مقایسه با گوشی‌های اندروید در نظر گرفته است.

امیدوارم مطالب فوق برای شما مفید واقع شده باشد، چنانچه نظر و یا انتقادی در خصوص این اپلیکیشن دارید خوشحال خواهیم شد برای بهبود و افزایش سطح کاربردی آن نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.