کد مطلب: ۵۸۴۴۰۷

چرا بعضی از فرش‌ها پرفروش هستند؟

چرا بعضی از فرش‌ها پرفروش هستند؟

اگر مایل به خرید فرش هستید، حتماً این مطلب را بخوانید! در این مطلب ویژگی‌های یک فرش خوب را به شما معرفی می‌کنیم که برای خرید فرش حتماً باید بدانید.

انتخاب یک فرش زیبا و باکیفیت، مهم‌ترین قدم در جهت زیباسازی هر فضایی است. اگر در تکاپوی خرید یک فرش باکیفیت و زیبا هستید، شاید از خودتان سؤال کرده باشید که باید به دنبال چه ویژگی‌هایی در محصول مورد نظرتان باشید؟ چرا بعضی از فرش‌ها پرفروش هستند؟ اگر مایل به خرید فرش هستید، حتماً این مطلب را بخوانید! در این مطلب ویژگی‌های یک فرش خوب را به شما معرفی می‌کنیم که برای خرید فرش حتماً باید بدانید.

چرا هر فضای بسته ای به یک فرش باکیفیت و خوب احتیاج دارد؟ مزایای خرید فرش از دیجی فرش چیست؟ چطور می‌توانید فرش دلخواهتان را پیدا کنید؟ دیجی فرش در خدمت شما است تا تمام این سوالات را پاسخ دهد.

یک فرش باکیفیت و پرفروش چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر قصد خرید فرش را دارید، حتماً اطمینان حاصل کنید که فرش موردنظر شما این ویژگی‌ها را دارد. دیجی فرش با درنظرگرفتن تمام این ویژگی‌ها، بهترین و باکیفیت‌ترین انواع فرش از جمله فرش اتاق‌خواب، فرش ۱۲۰۰ شانه، فرش مدرن و فانتزی، فرش پرز بلند (شگی)، و … را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

۱٫ از ثبات رنگ برخوردار است

در بین تمام فاکتورهایی که باعث می‌شوند یک فرش پرفروش و باکیفیت محسوب شود، ثبات رنگ اولین فاکتوری است که به‌عنوان خریدار باید به آن توجه داشته باشید. تمام زیبایی یک فرش، در رنگ‌های بسیار زیبای آن است که به فضای خانه شما طراوت و شادابی می‌بخشد. اما اگر این طراوت و زیبایی، دوام چندانی نداشته باشد چه؟ در این صورت با یک یا دو بار شستشوی فرش، شاهد محو شدن رنگ آن خواهید بود.

یک فرش خوب و باکیفیت، در واقع فرشی است که از کیفیت و ثبات رنگ بالا برخوردار است. چنین فرشی، حتی پس از بارها شستشو نیز ثبات رنگ خود را حفظ می‌کند. در این صورت دیگر نگران ازدست‌رفتن جلوه و زیبایی فرش خانه‌تان نخواهید بود و می‌توانید با خیال راحت آن را بشویید. آیا در خانه فرزندان کم‌سن‌وسال دارید؟ در این صورت احتمالاً نیاز بیشتری به شستشوی مستمر فرش خانه‌تان خواهید داشت. با انتخاب یک فرش باثبات رنگ بالا، می‌توانید بدون نگرانی و با خیال راحت فرشتان را بشویید.

چطور می‌توان تشخیص داد که یک فرش از ثبات رنگ برخوردار است؟

روش بسیار ساده‌ای برای امتحان ثبات رنگ فرش وجود دارد! یک‌پارچه سفید را بر روی قسمت‌های رنگی فرش بکشید. اگر رنگ فرش به پارچه پس نداد، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فرش موردنظر از ثبات رنگ بالایی برخوردار است.

۲٫ از متریال باکیفیت در آن استفاده شده است

این موضوع تنها مختص به فرش نیست. می‌دانیم که هنگام صحبت از هر محصولی، متریال استفاده شده برای تولید آن، حرف اول را در کیفیت آن محصول می‌زند. در مورد فرش‌های پرفروش هم همین نکته صدق می‌کند. استفاده از الیاف طبیعی برای تولید فرش، در کیفیت آن تأثیر بسزایی دارد.

شاید بپرسید که چرا متریال باکیفیت این‌قدر حائز اهمیت هستند؟ فرش‌هایی که از متریال باکیفیت ساخته شده‌اند در برابر سرما، گرما، نور خورشید، گردوغبار و … مقاوم هستند. قطعاً با تغییرات دما در فصول مختلف، فرش خانه شما در معرض تمام این عوامل خواهد بود. فرشی که از متریال نه‌چندان باکیفیت ساخته شده باشد، نمی‌تواند در برابر چنین عواملی مقاومت کند و به‌زودی جلوه خود را از دست خواهد داد. اگر شما می‌خواهید برای فرش هزینه کنید، قطعاً عاقلانه‌تر است که فرشی را انتخاب کنید که سال‌های سال دوام و زیبایی خود را حفظ کند.

۳٫ از وزن مناسب برخوردار است

شاید نمی‌دانستید که وزن فرش می‌تواند در تشخیص کیفیت آن مؤثر باشد! به‌طورکلی، فرش‌های سبک‌وزن از الیاف باکیفیت‌تری تولید شده‌اند و بنابراین از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. البته که این معیار در مورد تمام فرش‌ها صادق نیست، چرا که ابعاد فرش مورددنظر نیز بر روی وزن آن تأثیرگذار است. فرش اتاق‌خواب یا هر فرش دیگری که مدنظر دارید را می‌توانید در وزن و ابعاد موردنظر خود با بهترین کیفیت از دیجی فرش تهیه کنید.

۴٫ از طراحی حرفه‌ای برخوردار است

هرچقدر هم که در مورد کیفیت فرش صحبت کنیم، بازهم زیبایی اولین چیزی است که به چشم هر خریداری می‌آید! هیچ‌وقت به این موضوع توجه کرده بودید که برای تولید یک فرش خوب، قبل از هر چیز طراحان حرفه‌ای طرح آن را خلق می‌کنند و سپس فرایند تولید آغاز می‌شود؟ بنابراین یک فرش خوب و پرفروش، فرشی است که به‌صورت حرفه‌ای طراحی شده باشد. مطمئن باشید که فرشی که از طراحی حرفه‌ای برخوردار باشد، می‌تواند فضای خانه شما را چندین برابر زیباتر و دلچسب‌تر کند.

فرش‌های دیجی فرش، همگی توسط طراحان حرفه‌ای و باتجربه طراحی شده‌اند. با خرید فرش از دیجی فرش، شما فقط یک فرش معمولی خریداری نمی‌کنید. بلکه در واقع یک اثر هنری را با خود به خانه می‌برید. فرش‌هایی که به‌صورت حرفه‌ای طراحی شده‌اند بر اساس اصول زیبایی‌شناسی تولید می‌شوند، از هارمونی برخوردار هستند و ارزش هنری دارند. قطعاً چنین فرشی می‌تواند چندین برابر بیشتر فضای خانه شما را زیبا کند.

IMG 20211003 091443

چرا خرید فرش باکیفیت برای هر خانه و هر محل کاری ضروری است؟ حتماً بخوانید

یک فرش باکیفیت می‌تواند در فضای خانه و محل کار شما معجزه کند! بیایید بررسی کنیم که خرید فرش برای فضای موردنظر شما چه مزایایی دارد:

۱٫ طبق سلیقه‌تان به فضای خانه و محل کار استایل بدهید

در سال‌های اخیر، مجله‌های طراحی داخلی پر از تصاویر کف‌پوش‌های سخت شده است. اما حقیقت این است که فرش، استایل بسیار منحصربه‌فردی به خانه شما می‌دهد که شاید هیچ کف‌پوش سختی قادر به ایجاد چنین استایلی نباشد. آیا می‌خواهید فضای خانه یا محل کارتان لوکس به نظر برسد؟ یا شاید مایل باشید که حالتی گرم و راحت و صمیمی به فضای خانه یا محل کارتان بدهید؟ با انتخاب فرش مناسب، می‌توانید به‌راحتی هر استایلی که بخواهید را در فضای موردنظرتان اعمال کنید! استفاده از فرش مناسب، می‌تواند به‌راحتی باعث شود که استایل خانه و محل کار شما به‌کلی عوض شود و دقیقاً به همان چیزی تبدیل شود که شما می‌خواستید!

۲٫ سروصدای کمتری به گوش خواهد رسید

این نکته بسیار جالب است! آیا می‌دانستید که فرش قادر است سروصدا را تا حدی به خود جذب کند؟ تحقیقی که توسط مؤسسه ملی دنیش (Danish National Institute) انجام شده است، نشان می‌دهد که استفاده از فرش در دفترهای کاری نقش مؤثری در کاهش سروصدا دارد. این تحقیق نشان داد که در بیش از نیمی از دفاتری که فاقد فرش هستند، کارمندان از سروصدای زیاد اذیت می‌شوند و تمرکز آنها از دست می‌رود. در واقع سطوح سخت، صدا را منعکس خواهند کرد و به این صورت، باعث می‌شوند که سروصدای بیشتری در فضا به گوش برسد. جالب است بدانید که تنها با خرید یک فرش باکیفیت برای محل کارتان، می‌توانید سروصدا را کمتر کنید و به این صورت، خودتان و همکارانتان بهتر و بیشتر بر روی کار متمرکز باشید.

۳٫ فضا برای کودکان و افراد سالخورده امن‌تر خواهد بود

اگر فرزندان کم‌سن‌وسال دارید، یا اگر افراد سالخورده‌ای در کنار شما زندگی می‌کنند، استفاده از فرش باکیفیت قطعاً برای شما ضروری خواهد بود. کودکان و افراد سالخورده به‌وفور در معرض زمین‌خوردن قرار دارند. امروزه بعضی افراد در اتاق‌های خانه از فرش استفاده نمی‌کنند. اما باید توجه کرد که این موضوع می‌تواند به‌خصوص کودکان و افراد سالخورده را در معرض خطر سرخوردن و زمین‌خوردن قرار بدهد. با استفاده از فرش در خانه، خطر لیز خوردن روی سطوح و زمین‌خوردن این افراد بسیار کمتر خواهد شد.

وجود فرش نه‌تنها احتمال زمین‌خوردن را کاهش می‌دهد، بلکه در صورت زمین خوردگی، آسیب آن را نیز کاهش می‌دهد. زمین‌خوردن بر روی یک سطح سخت مثل سرامیک می‌تواند بسیار دردناک باشد. این موضوع به‌علاوه ممکن است برای کودکان و افراد سالخورده که استخوان‌های ضعیف‌تری دارند خطرناک نیز باشد. با استفاده از فرش، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که حتی اگر فرد دچار زمین خوردگی بشود، بازهم آسیب چندانی به او وارد نخواهد شد. چرا که بر روی سطح نرمی فرود می‌آید. در نتیجه فضای خانه برای این افراد بسیار امن‌تر خواهد بود.

۴٫ فضا سالم‌تر خواهد بود

ما زمان زیادی را در فضاهای بسته مثل خانه و محل کار می‌گذرانیم؛ بنابراین شرایط و محیط خانه و محل کار، تأثیر به سزایی بر سلامت جسم و روح ما دارند. به‌علاوه، وقتی که این شرایط مناسب باشد، شما می‌توانید از بهره‌وری بیشتری نیز برخوردار باشید و با سرعت و دقت بیشتری به انجام کارهایتان بپردازید.

شاید برایتان جالب باشد که این نکته را بدانید! تحقیقات نشان می‌دهند که وجود فرش در فضاهای سربسته، می‌تواند از پخش شدن موادی که باعث حساسیت می‌شوند جلوگیری کنند. فرش، ذرات آلرژن‌ها (موادی که باعث حساسیت می‌شوند) را به خود جذب می‌کند. به این صورت، دیگر این مواد در هوا معلق نخواهند بود و باعث حساسیت افراد نخواهند شد. وجود ذرات گردوغبار در هوا می‌تواند باعث سردرد، تحریک شدن چشم و حتی بروز عفونت شوند. جالب است که تنها با استفاده از یک فرش باکیفیت، می‌توانید از تمام این موارد جلوگیری کنید. به‌خصوص در مکان‌هایی که کیفیت آب‌وهوا از اهمیت خاصی برخوردار است، مثل دفاتر کاری، هتل‌ها و آموزشگاه‌ها، استفاده از فرش می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

۵٫ دوام بالایی خواهند داشت

هرچه کیفیت فرش بالاتر باشد، مدت‌زمان بیشتری دوام خواهد داشت و جلوه و زیبایی آن تا مدت‌ها حفظ خواهد شد. به این صورت، تا سال‌های سال نیازی به تعویض فرش نخواهید داشت. قطعاً هیچ یک از ما مایل نیستیم که مجبور شویم پس از مدت نه‌چندان زیادی، دوباره هزینه مضاعفی برای خرید یک فرش جدید بپردازیم؛ بنابراین چه‌بهتر که از ابتدا، فرش باکیفیتی انتخاب کنیم و از هزینه‌های غیرضروری در آینده جلوگیری کنیم. به‌خصوص با درنظرگرفتن این نکته که هزینه‌ها روزبه‌روز رو به افزایش است، بسیار عاقلانه‌تر است که همین امروز یک فرش باکیفیت و بادوام انتخاب کنید تا در آینده مجبور نشوید هزینه چندین برابری برای خرید دوباره فرش بپردازید.

دیجی فرش، ارائه فرش‌های باکیفیت و بادوام بالا به مشتریان عزیز را وظیفه حرفه‌ای و اخلاقی خود می‌داند. اگر مایل به خرید فرش‌های باکیفیت هستید که تا سال‌های سال همچنان نو باقی بمانند، حتماً با ما تماس بگیرید. همکاران ما مشتاقانه در خدمت شما هستند تا فرشی که مناسب نیازتان است را به شما معرفی کنند.

۶٫ به فضای خانه و محل کار شما رنگ و روح می‌بخشد

فرش‌های ایرانی به داشتن زیباترین طرح و نقش‌ها معروف‌اند. رنگ‌های بسیار زیبای به‌کاررفته در این فرش‌ها، می‌تواند یک فضای سرد و خالی را به فضایی گرم و روح‌بخش تبدیل کند. با خرید یک فرش زیبا برای سالن خانه‌تان، می‌توانید آن را به فضایی بسیار گرم‌تر و دلچسب‌تر تبدیل کنید. با اضافه‌کردن یک فرش زیبا به خانه، متوجه خواهید شد که فضای خانه‌تان چندین برابر زیباتر و صمیمی‌تر شده است.

IMG 20211003 091512

چرا از دیجی فرش خرید کنیم؟

تیم دیجی فرش، نهایت احترام را به انتخاب مشتریان عزیز دارد؛ بنابراین، کاملاً متوجه هستیم که خریدار این حق را دارد که خواهان بهترین گزینه باشد. چرا ادعا می‌کنیم که دیجی فرش می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما برای خرید فرش باشد؟

۱٫ تنوع بسیار برای هر سلیقه‌ای

یا یک نگاه به محصولات دیجی فرش، از تنوع بسیار این محصولات متعجب خواهید شد! در دیجی فرش، برای هر سلیقه‌ای فرش دلخواهی پیدا می‌شود. آیا به دنبال یک فرش زیبا با طرح سنتی هستید؟ آیا می‌خواهید یک فرش مدرن و فانتزی خریداری کنید؟ آیا طرف‌دار سبک مینیمال هستید و فرش ساده و تک رنگی باکیفیت بالا می‌خواهید؟ ممکن است به دنبال یک فرش مدرن با طرح‌های هندسی مدرن باشید، یا شاید هم طرف‌دار فرش‌های وی نتیجه باشید! هر سلیقه‌ای که دارید، مطمئن باشید که در دیجی فرش، فرش دلخواه خود را پیدا خواهید کرد. دیجی فرش ارائه‌دهنده انواع فرش از جمله فرش پرز بلند (شگی)، فرش ۱۲۰۰ شانه ، فرش‌های وی نتیجه و زیبا، و … است.

۲٫ هم مدرن، هم گرم و صمیمی!

بسیاری افراد امروزه مایل هستند که فضای خانه و محل کارشان چیدمانی مدرن داشته باشد و درعین‌حال صمیمی و راحت نیز باشد. فرش‌های دیجی فرش، به‌راحتی این دو ویژگی را در کنار یکدیگر حفظ می‌کند. این فرش‌ها فضای خانه شما را به فضایی بسیار گرم و صمیمی تبدیل می‌کنند، اما درعین‌حال بسیار مدرن نیز هستند. گاهی اوقات افراد برای مدرن به نظر رسیدن خانه‌شان، از استفاده از فرش خودداری می‌کنند. اما چنین کاری می‌تواند باعث شود که فضای خانه شما بسیار خشک و رسمی به نظر برسد. تلاش ما بر این است که در ایجاد یک فضای صمیمی و درعین‌حال مدرن به شما کمک کنیم.

۳٫ قیمت مقرون‌به‌صرفه

حفظ کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه، دو ارزش اساسی در دیجی فرش هستند. ما تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا در عین حفظ کیفیت، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای به خریداران عزیز ارائه دهیم. با یک نگاه به محصولات دیجی فرش متوجه خواهید شد که در عین زیبایی و کیفیت بالا، مقرون‌به‌صرفه نیز هستند.

۴٫ دوام بسیار بالا

محصولات دیجی فرش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین، با یک‌بار خرید فرش از دیجی فرش، تا سال‌های سال هیچ نیازی به تعویض فرش نخواهید داشت. خرید یک فرش باکیفیت، در واقع صرفه‌جویی در هزینه‌ها محسوب می‌شود.

۵٫ قابل شستشو و رنگ ثابت

فرش‌های دیجی فرش از ثبات رنگ بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت شستشوی این فرش‌ها را انجام دهید و نگران ازدست‌رفتن رنگ آن نباشید. البته که واضح است که شستشوی بیش از حد هیچ فرشی، عاقلانه نیست. اما در صورت نیاز می‌توانید بدون نگرانی از محو شدن رنگ فرش، به‌راحتی آن را بشویید. به این صورت اگر صاحب فرزندان کم‌سن‌وسال هستید، دیگر نیازی نیست نگران کثیف ماندن فرش باشید!

۶٫ بسیار زیبا و برخوردار از ارزش هنری

همان‌طور که گفتیم، فرش‌های دیجی فرش توسط طراحان حرفه‌ای طراحی شده‌اند؛ بنابراین از زیبایی بصری بسیار بیشتری برخوردار هستند. اگر شما نیز فردی هنردوست هستید، با انتخاب فرش‌های دیجی فرش، در واقع یک اثر هنری زیبا که توسط یک طراح حرفه‌ای طراحی شده است را در خانه‌تان خواهید داشت.

۷٫ مقاومت بالا

متریال استفاده شده در تولید فرش‌های دیجی فرش بسیار باکیفیت هستند. به همین دلیل، این فرش‌ها در برابر نور خورشید، گرما، گردوغبار و سرما مقاوم می‌باشند و تحمل بسیار بالایی دارند.

۸٫ کمک به حفظ آرامش و تمرکز

با استفاده از فرش‌های باکیفیت دیجی فرش، سکوت و تمرکز بیشتری را در خانه و محل کارتان احساس خواهید کرد. اگر مایل هستید که از سروصدای اضافی جلوگیری کنید، خرید یک فرش باکیفیت را حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم. چرا که سطوح سخت صدا را انعکاس می‌دهند؛ اما استفاده از فرش، باعث کم‌شدن سروصدا می‌شود.

۹٫ ارسال رایگان

ارسال فرش به درب منزل شما به نحوی کاملاً رایگان انجام خواهد شد. با خرید محصول از دیجی فرش، هزینه‌های اضافی برای حمل بار را حذف کنید و به این صورت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

چطور از دیجی فرش خرید کنیم؟

تیم دیجی فرش در تلاش است که راحت‌ترین روش خرید را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. برای خرید فرش دلخواهتان از دیجی فرش، کافی است بر روی محصول موردنظرتان کلیک کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. کافی است مشخصات خود را وارد کنید، و به همین راحتی فرایند خرید تکمیل می‌شود. فرش موردنظر شما بعد از ۷ روز کاری، با بیشترین سرعت ممکن به دست شما خواهد رسید.

دیجی فرش اینجا است تا فرایند خرید فرش را از همیشه آسان‌تر کند. دیگر چه نیازی به بیرون رفتن از خانه و پرداخت هزینه‌های مضاعف برای حمل فرش در مسیرهای طولانی است؟ با دیجی فرش، می‌توانید به‌راحتی در خانه خود بنشینید و فرش دلخواهتان را سفارش دهید. با چند کلیک ساده، فرش دلخواه شما به دستتان خواهد رسید.

آیا باید تمام هزینه را یکجا پرداخت کنم؟ پرداخت آسان و راحت در دیجی فرش

دیجی فرش برای سهولت خرید، دو گزینه جهت پرداخت در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. بسیاری از سایت‌های فروش آنلاین تمام هزینه محصول را قبل از خرید دریافت می‌کنند. اما با دیجی فرش، شما مجبور نیستید که تمام هزینه را به طور یکجا و قبل از خرید پرداخت کنید. می‌توانید ۲۰ درصد از هزینه محصول موردنظر خود را به‌عنوان بیعانه پرداخت کرده، و سپس مابقی هزینه را پس از دریافت محصول پرداخت نمایید. امیدواریم که با این کار، فرایند خرید و پرداخت را برای مشتریان عزیز راحت‌تر کرده و در کسب اعتماد شما که ارزشمندترین سرمایه ما است، موفق باشیم.

به‌علاوه، ارسال محصول به در منزل شما به‌صورت کاملاً رایگان انجام خواهد شد. دیگر می‌توانید هزینه‌های اضافی برای حمل بار را به‌کلی فراموش کنید!

سخن آخر

ما معتقدیم که فروش فرش، چیزی فراتر از یک کسب‌وکار است. چرا که مربوط به خانه و خانواده است. ما با ارائه زیباترین و باکیفیت‌ترین فرش‌ها، در تلاش هستیم تا نقشی هرچند کوچک در جهت زیباسازی خانه‌تان داشته باشیم. خانه، محل گرد هم آیی خانواده است و به همین جهت، باید از فضایی زیبا و گرم و صمیمی برخوردار باشد. یک فرش زیبا می‌تواند به زیبایی خانه کمک بسیار کند و در روحیه تمام اعضای خانواده تأثیرگذار باشد. مسئولیت ما در دیجی فرش چنین است: کمک به مشتریان عزیز برای تبدیل کردن خانه‌شان به محلی هرچه زیباتر و دلچسب‌تر برای خانواده.

درصورتی‌که برای انتخاب یا خرید فرش از دیجی فرش به هرگونه راهنمایی نیاز دارید، حتماً با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۹۹۰۹۸۰۹۱۰۰ - ۰۲۱۷۵۰۳۸۰۵۰

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.