کد مطلب: ۲۵۶۶۶۶

چرا خودرو روزبه‌روز گران‌تر می‌شود؟

چرا خودرو روزبه‌روز گران‌تر می‌شود؟

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس نسبت به افزایش بی‌رویه قیمت انواع خودرو‌های داخلی انتقاد کرد.

سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت انواع خودرو طی هفته‌های اخیر، گفت: افزایش قیمت خودروهای داخلی توجیه ندارد و تولیدکنندگان باید در قیمت‌گذاری‌ها تجدیدنظر کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی، افزایش فعلی قیمت در انواع خودروی داخلی را طی 10 سال اخیر بی‌سابقه دانست و اظهار داشت: متاسفانه خودروسازان به تنها چیزی که در قیمت‌گذاری‌ها توجه نمی‌کنند، افزایش قیمت متناسب با ارتقای کیفیت است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: طی سال‌های متمادی کیفیت خودروهای داخلی افزایش نیافته، اما از طرفی شاهد این هستیم که قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد. باید تناسب منطقی بین کیفیت و قیمت برقرار باشد.

باستانی با تاکید بر اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت باید پاسخگوی افزایش لجام‌گسیخته قیمت خودروهای تولید داخل باشد، گفت: تا کی باید شاهد افزایش آمار تصادفات و تلفات سرنشینان خودروهای داخلی باشیم و کسی هم پاسخگو نباشد؟

وی افزود: هفته آینده در نشست ویژه‌ای با حضور آقای شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس دلایل افزایش قیمت خودروهای داخلی را بررسی می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در نشست ویژه‌ای که با وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهیم داشت، باید مشخص شود که چرا خودروهای ساخت داخل روز‌به‌روز گران می‌شود؟

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.