خبر مهم:

کد مطلب: ۶۹۸۵۲۰

چهار گوشی میان رده اما پر طرفدار در بازار ایران

چهار گوشی میان رده اما پر طرفدار در بازار ایران

نوسان موجود در بازار ارزی ایران، قیمت محصولات الکترونیکی مثل گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا یا گوشی‌های پرچم‌دار را افزایش می‌دهد. این موضوع بر روی محبوب شدن گوشی‌های میان‌رده، تاثیر زیادی گذاشته است.

نوسان موجود در بازار ارزی ایران، قیمت محصولات الکترونیکی مثل گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا یا گوشی‌های پرچم‌دار را افزایش می‌دهد. این موضوع بر روی محبوب شدن گوشی‌های میان‌رده، تاثیر زیادی گذاشته است. به‌صورت کلی گوشی‌های میان‌رده را بر اساس ویژگی‌های ظاهری مثل کیفیت نمایش‌گر، سیستم عامل و رابط کاربری، عمر باتری، کیفیت دوربین و در نهایت قیمت آن تعیین می‌کنند. این گوشی‌ها، اغلب کیفیت قابل‌قبول و عملکردی مناسب با توجه به قیمت دارند. در ادامه چند گوشی میان‌رده اما پر طرفدار در بازار ایران را به همراه برخی از مشخصات مهم آن‌ها معرفی می‌کنیم.

گوشی Samsung Galaxy A72

8 1 3

Samsung galaxy a72 یکی از گوشی‌های میان‌رده محبوب در ایران است. درباره مشخصات گوشی گلکسی A72 Samsung می‌توان به کیفیت بالای دوربین و باتری آن اشاره کرد. اگر مایل به خرید گوشی سامسونگ a72 مدل ۵G باشید خوب است بدانید قیمت سامسونگ A72 با توجه به عمل‌کرد و آپشن‌هایی که دارد مقرون‌به‌صرفه است. این مدل، طراحی فوق‌العاده زیبایی دارد. نمایشگر با کیفیت بالای آن AMDOLE و دارای رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل است.

اندازه این گوشی هوشمند، ۶٫۷ اینچ و وزن آن، ۲۰۳ گرم است. گوشی A72 دارای اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 است. یکی از نکته‌های مثبت این گوشی، دوربین با کیفیت بالای آن است. این گوشی در قسمت پشت دارای چهار دوربین است که دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل و سایر دوربین‌ها ۸، ۱۲ و ۵ مگاپیکسل هستند. همچنین دوربین سلفی این مدل ۳۲ مگاپیکسل است. ظرفیت باتری این مدل ۵۰۰۰ میلی‌آمپر و دارای عمر قابل قبولی است. حافظه داخلی این گوشی محبوب، ۱۲۸ گیگ و ۲۵۶ گیگ است.

گوشی Xiaomi Redmi Note 11

گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی در سال ۲۰۲۲، عرضه شده است. این مدل گوشی، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده است که با توجه به کارایی و کیفیت، قیمت بسیار مناسبی هم دارد. درباره مشخصات ظاهری گوشی ردمی نوت ۱۱، می‌توان به رنگ‌بندی شیک آن اشاره کرد. اندازه این مدل ۶٫۴ اینچ و رزولوشن نمایشگر AMOLED آن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل است. همچنین وزن این مدل سبک، ۱۷۹ گرم است. در بخش مشخصات فنی ردمی نوت ۱۱ می‌توان به اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI13، اشاره کرد.

سیستم عامل و رابط کاربری موجود در این گوشی، استفاده از ردمی نوت ۱۱ را آسان کرده و تجربه خوبی را برای کاربران آن فراهم می‌کند. گوشی ردمی نوت ۱۱، دارای چهار دوربین در قسمت پشت است که لنز دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل و سایر دوربین‌ها ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسل است. همچنین دوربین سلفی این مدل، ۱۲ مگاپیکسل است. به‌طور کلی دوربین‌های این مدل کیفیت متوسطی دارند. ظرفیت باتری ردمی نوت ۱۱، ۵۰۰۰ میلی‌آمپر و عمر آن عالی است. همچنین ظرفیت حافظه داخلی آن، ۶۴ گیگ و ۱۲۸ گیگ است. شما با این مدل، بدون بروز مشکلاتی مثل کند شدن، می‌توانید فیلم ببینید یا بازی‌هایی با گرافیک معمولی را اجرا کنید.

گوشی (۲۰۲۲) iPhone SE

7 1 1

گوشی آیفون یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند در ایران و جهان است. اگر چه جدیدترین مدل آیفون یا انواع گوشی اپل در ایران گران ‌قیمت است، مدل‌های میان‌رده‌ای مثل گوشی iPhone SE هم موجود هستند که قیمت مناسبی دارند. قیمت روز این مدل با توجه به نوسانات ارزی ممکن است متفاوت بشود. برای خرید اینترنتی یا دریافت اطلاعات مرتبط با خرید و قیمت گوشی‌های اپل می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی یا حضوری، مراجعه کنید.

برای مشخصات ظاهری این مدل می‌توان به ابعاد ۴٫۷ اینچی آن و تنوع رنگ بدنه اشاره کرد. رزولوشن نمایشگر این گوشی ۱۳۳۴ × ۷۵۰ پیکسل است. برای مشخصات فنی این گوشی، می‌توان به باتری ۲۰۱۸ میلی‌آمپری آن اشاره کرد و خوب است بدانید، باتری این مدل را نمی‌توان تعویض کرد. سیستم عامل گوشی SE، iOS 15.3 و حافظه داخلی آن با سه ظرفیت ۶۴ گیگ، ۱۲۸ گیگ و ۲۵۶ گیگ عرضه شده است. دوربین گوشی SE ، ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۷ مگاپیکسل است.

گوشی Huawei nova 9 SE

گوشی nova 9 SE، در سال ۲۰۲۲، عرضه شده است. این گوشی با توجه به قیمت مناسبی که دارد، مزایای زیادی نظیر صفحه نمایشگر با کیفیت بالا، دوربین با کیفیت بالا و غیره را برای کاربران، ارائه می‌کند. اندازه این گوشی هوشمند ۶٫۷۸ اینچ و وزن آن، ۱۹۱ گرم است. رزولوشن نمایشگر با کیفیت آن ۲۳۸۸ × ۱۰۸۰ پیکسل است. رنگ‌بندی این مدل بسیار جذاب است.

در قسمت پشت گوشی nova 9 SE، چهار دوربین با کیفیت بالا قرار دارد. کیفیت لنز دوربین اصلی این مدل، ۱۰۸ مگاپیکسل و کیفیت سایر دوربین‌های آن ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسل است. همچنین دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل است. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگ و ظرفیت باتری آن ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است. این گوشی میان‌رده علاوه بر مزایا و قیمت مناسب، یک مسئله مهم دارد که سرویس‌ گوگل پلی را پشتیبانی نمی‌کند.

درنهایت، گوشی‌های میان‌رده یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در ایران هستند. یکی از عوامل موثر بر روی افزایش محبوبیت این نوع گوشی‌ها، نوسانات قیمت ارز در ایران است. گوشی‌های میان‌رده بر اساس کیفیت نمایشگر، رابط کاربری، کیفیت دوربین، باتری و غیره تعیین می‌شوند. تعداد گوشی‌های میان‌رده نسبتا زیاد است. برای معرفی چند گوشی میان رده اما پر طرفدار در بازار ایران می‌توان به گوشی Samsung Galaxy A72، گوشی Huawei Nova 9 SE و غیره اشاره کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.