کد مطلب: ۳۹۷۴۲۶

چه دلایلی باعث رشد بازار سرمایه شد؟

چه دلایلی باعث رشد بازار سرمایه شد؟

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار دلایل رشد بازار سرمایه را رشد نقدینگی و حمایت دولت از افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی عنوان کرد. به گزارش تجارت‌نیوز، شاپور محمدی در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر در مورد دلایل افزایش 5464واحدی شاخص کل بورس در روز جاری گفت: به نظر من فضای مثبت بازار سرمایه، رشد نقدینگی،

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار دلایل رشد بازار سرمایه را رشد نقدینگی و حمایت دولت از افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی عنوان کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاپور محمدی در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر در مورد دلایل افزایش 5464واحدی شاخص کل بورس در روز جاری گفت: به نظر من فضای مثبت بازار سرمایه ، رشد نقدینگی، حمایت دولت از افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی و نیز مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی از افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی از دلایل مهم رشد شاخص بورس تهران به شمار می‌رود.

وی همچنین فضای مثبت بازار سرمایه را از دلایل رشد شاخص بورس عنوان کرد و گفت: توصیه من به سهامداران این است که حتما با تحلیل وارد بازار سرمایه شوند و کسانی که تازه وارد این بازار می‌شوند، آموزش‌های لازم را ببینند و همچنین فقط سهام یک شرکت و یا یک صنعت را خریداری نکنند، بلکه سهام چندین شرکت را خریداری کنند.

به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مردم برای ورود در بازار سرمایه به شایعات و فضاسازی‌ها توجه نکنند و از خرید تک‌سهم‌ها خودداری کنند و همچنین افق خود را در بازار سرمایه مشخص کنند و ابتدا به جای خرید مستقیم سهام شرکت‌ها، واحدهای صندوق‌های مشترک را خریداری کنند.

محمدی با بیان اینکه در بازار سرمایه ریسک و بازدهی همراه است، اظهار داشت: گرچه برخی از شرکت‌ها فرصت سودآوری دارند، اما با تحلیل وارد بازار شوند.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمود

    همش دروغه چرا جلوی معاملات سکه طلا رو میگیرین شهمت ندارین