کد مطلب: ۴۵۳۰۰۰

عضو شورای عالی بورس خبر داد:

سهام عدالت کارت اعتباری می‌شود

سهام عدالت کارت اعتباری می‌شود

به گفته عضو شورای عالی بورس، از هفته بعد با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار دارندگان ‎سهام عدالت قرار می‌گیرد.

حسین سلاح‌ورزی، عضو شورای عالی بورس از تبدیل سهام عدالت به کارت اعتباری خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سلاح‌ورزی در توئیتر خود نوشت: «‏از هفته بعد با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار دارندگان ‎سهام عدالت قرار می‌گیرد. با این تصمیم سهامداران مجبور به فروش زودهنگام سهام با ارزش خود نیستند و ‎بورس هم از تلاطم و نوسان در امان می ماند.»

از ابتدای آزادسازی سهام عدالت نگرانی‌هایی از تاثیر ورود سهام عدالت به بورس مطرح شده است.

طبق اعلام سخنگو ستاد راهبری سهام عدالت، ۳۰ درصد سهام سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند از فردا در پرتفوی بورسی آنها قرار می‌گیرد و سهامداران می‌توانند آن را معامله کنند.

این ۳۰ درصد سهام براساس آخرین ارزش سبد سهام عدالت در بورس، برای سهامدارانی که برگه یک میلیون تومانی دارند معادل چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای سهامدارنی که سهام ۵۳۰ هزار تومانی دارند معادل دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین مشمولان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی sahamedelat.ir دارایی خود را در سهام عدالت مشاهده کنند، که به گفته فهیمی این سامانه از فردا کار خود را شروع می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پانزده سال پیش من پانصد هزار تومان دادم سهام عدالت خریدم.متاسفانه اگر عقل داشتم با این پول می توانستم دو عدد سکه بهار ازادی و یک نیم سکه می خریدم الان می فروختم بیست ملیون تومان .

    • Ali reza s 2079

      میتونستی تو شمال زمین بگیری با قیمت ۱۲۰تومن الان میفروختی ۴۰۰تا۶۰۰ میلیون اونم زمین خالی داخل روستا…

  • ناشناس

    واقعا دستشون درد نکنه.همین جور که انتقاد میکنیم.باید از کارهای مثبت انجام شده هم تشکر کنیم.

  • ناشناس

    سلام این روشها تنها به سردرگمی مردم منتهی میشود که ندانند چه بکنند.

  • شهرام

    خدا یه ذره عقل و فهم که به آدم داد!بانک مفت میخره؟نفروش…کسانیکه سهام دارن کدومشون نیاز ندارن؟همه گرفتارن…وقتی مالتو مفت میخوان بخرن..دست نگهدار.یکسال بعدش مطمئن باش ضرر نمیکنی…وقتی فروشنده نباشه قیمت سهام چند برابر میشه اونم سهام عدالت از بهترین و سودآورترین شرکتهاست…خدا پدر.مادر محمود رو بیامرزه والا…یارانه۴۵ تومنی۹سال قبل..سهام عدالت …سال۸۸تبصره زد ۸۰تومن حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی رو بالا برد علاوه بر سالیانه هنوزم۸۰تومنه ولی مجبورن میدن….کجایی محمود؟

  • موسوی

    سلام به همه
    آقا منو پدرم که روستایی مناطق جنگ زده هستیم به ما هر کدوم سهام عدالت یک میلیونی دادن اما الان که رفتم سامانه دیدم هم من و هم پدرم هر کدوم فقط چهارصدو هشتاد تومان داریم… ولی وقتی که سهام رو دادن یه کاغذایی مثله سفته که روش یک میلیون ت سهام عدالت نوشته شده…
    کسی هست بدون به کی بگیم؟ یا چرا نصف شد!!؟

    • محسن برازنشکی

      سلام دوست عزیز از اول قرار بود تا مدتی که کل مبلغ یک میلیون تومان ارزش سهام از محل سودش حاصل نشده سودی به دارندگان پرداخت نشه ولی بعد یک مدتی که حدود ۵۰ درصد از ارزش اولیه دریافت شد قرار بر این‌شد که سود واریز بشه و مابقی رو متقاضیان اگر خواستن پرداخت کنن اگر شما اون زمان که اعلام‌شد حدود مبلغ ۴۰۰هزار تومان رو پرداخت میکردید الان کل یک میلیون رو دریافت میکردید و یا اگر همون اول با نامه کمیته امداد اقدام به دریافت سهام میکردید نیاز به پرداخت ۵۰ درصد هم نبود.

  • بهبود

    سلام وقت بخیر من همه کارای سهامو انجام دادم میخواستم ببینم کارت اعتباری کا بانک میده با سهام ۵۰۰ تومانی ارزش کارت اعتباری تا چند تومان است

  • ناشناس

    ارزش کارت اعتباری که بان میده چند تومان است

  • ناشناس

    سلام لطفا قضیه این کارت اعتباری و دنبال کنین کی اقدام کنیم به بانک ها

  • ناشناس

    سلام.من 30درصد اولی را به بانک مسکن فروختم ولی هنوز برام واریز نشده به کی بگم…

  • ناشناس

    سلام من ۳۰ درصد اولی گذاشتم برای فروش ولی فقط یک ملیون و دویست ریختن با هزار تا داستان یه شماره پیدا کردم زنگ زدم گفتن که ۳۰ درصد تایید نشده ولی نمی دونم الان سهام من چند درصدش هستش من افشار هستم