کد مطلب: ۶۶۶۳۷۵

کارمندان شیفت سوم شهرداری کار نمی‌کنند

کارمندان شیفت سوم شهرداری کار نمی‌کنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد: نبودن مراجعه‌کننده در ساعت ۱۶ تا ۱۹ به شهرداری و حضور مادران تا دیروقت در محل کار از جمله ایرادهای طرح سه شیفته کار کردن کارمندان شهرداری است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بعد از ساعات اداری مراجعه کننده‌ای در شهرداری حضور ندارد و کارمندان بیکار هستند.

بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، ناصر امانی گفت: ساعت کاری شهرداری تهران همانند ادارات دیگر ابلاغ شده است. شهرداری سه شیفته شدن کارمندان خود را به‌صورت آزمایشی انجام داده است که اشکالات متعددی در آن دیده شده است.

امانی افزود: ما طی نامه‌ای به شهردار تهران مشکلات را ابلاغ کردیم. برای مثال بعد از ساعات اداری و در ساعات بعدازظهر مراجعه کننده‌ای در شهرداری حضور ندارد و کارمندان بیکار هستند. بنده بازدیدی داشتم که متوجه شدم از ساعت ۱۶ الی ۱۹ یک نفر مراجعه کننده هم وجود نداشت.

وی گفت: مردم فقط در معاونت شهرسازی برای پروانه ساختمانی، پایان کار و… کار دارند و در سایر بخش ها کاری ندارند اما بانک‌ها همه تعطیل هستند. در حالی که برای پرداخت عوارض باید به بانک مراجعه کنند.

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تعداد زیادی از کارمندان شهرداری خانم هستند. یک خانم دارای فرزند باید تا شب در محل کار باشد؟

پیشتر پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران گفته بود که در بخشنامه سه شیفته شدن کارمندان شهرداری باید موضوع مادران لحاظ شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.