کد مطلب: ۱۸۷۷۷۵

شریعتمداری:

کارآفرینان با مقررات دست و پا گیر مواجهند

کارآفرینان با مقررات دست و پا گیر مواجهند

وزیر صنعت، معدن‌وتجارت تصریح کرد: با وجود اینکه برخی از واحدهای تولیدی با مشکلاتی مواجه‌اند و مقررات دست‌وپا گیری پیش‌روی کارآفرینان ما وجود دارد اما امیدواری‌های زیادی هم وجود دارد.

محمد شریعتمداری در دومین مراسم نشان اهدای امین الضرب که امروز ۱۸ دی در تالار وحدت برگزار شد گفت: یکی از ویژگی‌های امین الضرب و فرزندش این بود که جامع نگر بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شریعتمداری ادامه داد: امین‌الضرب‌ها تنها به صنعت و تجارت نپرداختند، آن‌ها در زمان قحطی به تهران آمدند و به مشکلات مردم رسیدگی کردند و با آوردن گندم به تهران مردم را نجات دادند.

وزیر صنعت، معدن‌وتجارت افزود: امین‌الضرب به غیر از وجه اقتصادی وجه سیاسی هم داشتند و به دلیل نزدیکی با سید جمال اسدآبادی مورد اذیت قرار گرفتند.

وی گفت: عمل صالح او در این مسیر همواره ادامه داشت. او در وصیت‌نامه خود فرزندش را به صبوری و متانت فرا می‌خواند و بر میانه‌روی و تعادل تاکید می‌کند.

شریعتمداری افزود:‌ امروز هم در میان ما نیکانی هستند که جا پای امین‌الضرب گذاشته‌اند. در دوره‌های مختلف در زمانی که با مشکلات تحریم روبرو بودیم و چه در شرایط پسا برجام و در شرایط مختلف کارآفرینان ما باز نیستادند.

وی گفت: این افراد باید مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرند. با وجود مشکلات ما امیدهای زیادی داریم. اکنون ۸۵ هزار واحد صعنتی کوچک و بزرگ مشغول فعالیت هستند و کار می‌کنند. البته درست است که برخی از این واحدها با مشکل مواجه هستند اما واحدهای زیادی هم هستند که پیشتاز عرصه اقتصادی هستند.

شریعتمداری اضافه کرد: صنعت گران ما با مقررات دست و پا گیر مواجه هستند، اگر برای حل مشکلات نگاه‌مان به درون باشد می‌توانینم به نتایج درخشانی برسیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.