کد مطلب: ۲۶۷۳۴۲

کاهش مصرف سوخت و تصادفات جاده‌ای با افتتاح آزادراه تهران-شمال

کاهش مصرف سوخت و تصادفات جاده‌ای با افتتاح آزادراه تهران-شمال

نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: کاهش مصرف سوخت و انرژی و تلفات و تصادفات جاده‌ای با افتتاح پروژه آزاد‌راه تهران-شمال عملیاتی می‌شود.

فاطمه ذوالقدر درباره بازدید از پروژه آزادراه تهران شمال با حضور لاریجانی، گفت: این پروژه در حال حاضر دارای ٩١ درصد پیشرفت فیزیکی با مشارکت ٥٠ درصدی وزارت راه و شهرسازی و سهم ٥٠ درصدی بنیاد بسیج مستضعفان در حال پیشرفت است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماینده مردم تهران، ری،اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته یک وقفه ١٧ ساله در فرایند اجرای این پروژه وجود داشت و در بازه زمانی از شرکت‌های چینی استفاده شد اما از سال ٩٣ مجددا با دست توانگر پیمانکاران داخلی کلید خورد.

وی ادامه داد:بخش باقیمانده ٩ درصدی مربوط به بتن‌ریزی در برخی قسمت‌ها و کارهای خدماتی در طول مسیر است واز همین رو امیدواریم تا آبان ماه بتوانیم پروژه مذکور را به بهره‌برداری برسانیم.

ذوالقدر افزود: افتتاح این پروژه به طور قطع حجم قابل توجهی از ترافیک اتوبان تهران شمال را کاهش خواهد دادوکاهش مصرف سوخت و انرژی،کاهش تلفات و تصادفات جاده ای و هدررفت زمان را نیز شاهد خواهیم بود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بابیان اینکه در قطعه 2 این پروژه پیشرفت 25 درصدی را داریم وقطعه 3 درفاز مطالعاتی است یادآورشد: تحقق این پروژه نیازمند تخصیص اعتبارات و بودجه لازم است و امیدواریم تخصیص‌های لازم برای پیشرفت وبهره برداری این پروژه انجام شود.

گفتنی است،( امروز یکشنبه ٤ تیرماه) نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس فاطمه ذوالقدر از پروژه ازادراه تهران-شمال بازدید داشت واین بازدید با حضور لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی و اخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ترسو

    هر سال یک بازدید یک حق الحساب و رفت تا سال بعد و نماینده ای دیگر !!!