کد مطلب: ۲۹۴۷۴۷

کاهش ۷.۱ درصدی نسبت خسارت در بیمه آسیا

کاهش ۷.۱ درصدی نسبت خسارت در بیمه آسیا

مدیرعامل بیمه آسیا گفت: توسعه و گسترش شعب صدور و واحد های پرداخت خسارت در اقصی نقاط کشور و ارائه خدمات شایسته بیمه‌ای به هموطنان افتخاری برای بیمه آسیا است که امیدواریم شایستگی حفظ آن را داشته باشیم.

کاردگر، نایب رییس هیات‌مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در آیین افتتاح شعبه ورامین و واحد پرداخت خسارت جنوب تهران، با ارائه آمار و مقایسه چهار شرکت بزرگ بیمه خصوصی کشور در چهار ماهه نخست سال جاری، فاصله شرکت بیمه ­آسیا را فاصله­ ای معنادار و توسعه آن را خوب توصیف کرد و با اشاره به نسبت خسارت 45.7 درصدی بیمه آسیا در چهار ماهه اول سال جاری و کاهش 7/1 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار داشت: اختلاف معنادار نسبت خسارت بیمه آسیا و صنعت بیمه و کاهش نسبت خسارت نسبت به سال گذشته، نمایانگر تحقق و موفقیت خط مشی بیمه آسیا در بخش کنترل و نظارت است که امیدواریم نتایج مثبت آن در سال جاری و سال آینده تداوم داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، کاردگر با تصریح شرایط متغیر اقتصادی کشور، بر ارزیابی هرچه بیشتر ریسک، کنترل و نظارت، هوشیاری در مقابل گروه­ های کلاهبردار و .. تاکید و اظهار امیدواری کرد با تلاش و کوشش بیشتر سفره اقتصاد کشور، مردم و بیمه­ آسیا پربارتر شود.

گفتنی است؛ به منظور رفاه حال بیمه گذاران بیمه‌های اتومبیل، شعبه ورامین بیمه آسیاواقع درورامین، ضلع شمالی میدان ولی عصر، جنب هتل شایگان (شماره تماس 318-307-36200304) در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 18 و روز پنج شنبه از ساعت 8تا12:30 و واحد پرداخت خسارت جنوب تهران بیمه آسیا واقع در خیابان شهید رجایی، تقاطع خیابان شریعتی و آهن فروشان، پلاک 152 (8-55022316) در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 15 و روز پنج شنبه از ساعت 8 تا 12:30خدمات بیمه ای دردو بخش صدور و پرداخت خسارت بیمه اتومبیل را به بیمه گذاران ارائه می‌دهند.

منبع: روابط عمومی بیمه آسیا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.