کد مطلب: ۶۲۸۴۵۴

کدام ناشران افزایش سرمایه دادند؟

کدام ناشران افزایش سرمایه دادند؟

بیمه معلم اعلام کرد که بر اساس پیشنهادهای هیات مدیره تصمیم به افزایش سرمایه ۷۹ درصدی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، افزایش سرمایه به عنوان راهی برای تامین مالی شرکت‌ها همواره مورد توجه سهامداران بوده است. این فرآیند از روش‌های مختلف و طی مراحل متعددی انجام می‌شود. از این رو ناشران موظفند با انتشار اطلاعیه‌های متعدد در کدال سهامداران را از روند این فرآیند مهم آگاه کنند. به همین منظور در ادامه به تشریح چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
ومعلم: بیمه معلم اعلام کرد که بر اساس پیشنهادهای هیات مدیره تصمیم به افزایش سرمایه ۷۹ درصدی دارد. بر این اساس شرکت گفت: گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۴/ ۴۱۹میلیارد تومان به مبلغ ۷۵۰ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران، آورده نقدی و سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، افزایش سهم نگهداری و اخذ مجوز قبولی اتکایی، افزایش توانگری مالی و افزایش ظرفیت سرمایه‌گذاری که در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۰ به تصویب هیات مدیره رسیده، به‌منظور اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است. افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

میدکو: شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نیز اعلام کرد که بر اساس پیشنهادهای هیات مدیره تصمیم به افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی دارد. در این خصوص «میدکو» گفت: گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۶‌هزار میلیارد تومان به مبلغ ۲۰‌هزار میلیارد تومان از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی به‌منظور اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه شده است.

وسپهر: شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات نیز اعلام کرد که گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۳‌هزار میلیارد تومان به مبلغ ۵/ ۷‌هزار میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه‌گذاری‌‌‌های صورت گرفته و اصلاح ساختار مالی جهت اخذ تاییدیه به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جابر لطفی

    بااین شرایط نوسانی فقط میدان افتاده دست عوامل سازمان بورس با دستکاری روشن فعالیت بر دیگران زهرمار کردند و کسی ناظر اینان نیست.

  • ناشناس

    مجموع ارزش کل شرکتها و بانکها و معادن و … بورس اوراق بهادار ایران شامل:
    ١- بورس اوراق بهادار
    ٢- بازار اول و دوم فرابورس
    ٣- بازار پایه فرابورسدر مورخ ١۴٠٠/١١/٢٧ معادل:
    ٧٠،٨٠۵،٧٠۶ میلیارد ریال استچنانچه هر دلار رو معادل ٢۵٠،٠٠٠ ریال در نظر بگیریم، میشود معادل ٢٨٣ میلیارد دلار که تقریبا ١۵٪؜ ارزش روز آرامکو عربستان معادل ٢٠٠٠ میلیارد دلار است.

  • علی رضا

    زنده ماندم و یک روز صف خرید شدن وپسا را دیدم.