کد مطلب: ۴۹۹۷۵۵

رئیس انجمن صنایع شوینده و بهداشتی در گفتگو با تجارت‌نیوز اعلام کرد:

تولید کرم‌های ضدآفتاب آمریکایی در زیرزمین‌های ایران/ قیمت نجومی لوازم آرایشی خارجی

تولید کرم‌های ضدآفتاب آمریکایی در زیرزمین‌های ایران/ قیمت نجومی لوازم آرایشی خارجی

رئیس انجمن صنایع شوینده و بهداشتی از تولید کرم‌های ضد آفتاب آمریکایی در زیرزمین‌های ایران خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ برند خارجی لوازم آرایشی در ایران شعبه و یا نمایندگی ندارد.

قیمت لوازم بهداشتی و آرایشی خارجی «وحشتناک» گران شده است. این موضوع را بختیار علم‌بیگی، رئیس انجمن صنایع شوینده و بهداشتی می‌گوید و توضیح می‌دهد که نه تنها برندهای خارجی لوازم آرایشی در ایران نمایندگی ندارند که سبیاری از این محصولات مانند کرم‌های ضد آفتاب یا به صورت قاچاق به کشور وارد شده‌اند و یا در زیرزمین‌ها و زیرپله‌های ایران تولید شده‌اند!

به گزارش تجارت‌نیوز لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق در شرایط بسیار نامناسب و غیراستاندارد به ایران وارد می‌شوند و حتی امکان دارد که سلامت مصرف‌کننده را به خطر بیندازد. این موضوع در شرایطی اتفاق می‌افتد که قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی در ایران میلیونی شده است. به عنوان مثال برخی کرم‌های ضدآفتاب خارجی را با قیمت یک میلیون تومان یا بیش از یک میلیون تومان می‌فروشند.

برخی بیماران هم می‌گویند که پزشکان همچنان لوازم بهداشتی و پوست و پوست و موی خارجی را تجویز می‌کنند و گاهی کرم‌های ضدآفتاب ونسخه این دسته از بیماران در بازار پیدا نمی‌شود و چنانچه این کالا در بازار موجود باشد نرخ آنها بر اساس قیمت دلار محاسبه می‌شود.

رئیس انجمن صنایع شوینده و بهداشتی به تجارت‌نیوز گفت: کرم ضد آفتاب کالایی نیست که نمونه ایرانی آن با خارجی تفاوت خاصی داشته باشد و فقط SPF آن مهم است و کرم ضد آفتاب ایرانی هم داریم که قیمت آنها نسبت به کرم ضد آفتاب‌های خارجی ارزان است. کرم‌های ضد آفتاب خارجی فقط اسم دارند، بعضی از آنها هم معلوم نیست که سالم باشند یا خیر!

کرم ضدآفتاب خارجی نخرید

علم‌بیگی ادامه داد: کرم ضد آفتاب‌های تقلبی خارجی در بازار زیاد است و بسیاری از آنها تاریخ مصرف گذشته هستند و چنانچه مردم به سلامت کرم ضد آفتاب و محصولات بهداشتی خارجی شک دارند آن را نخرند.

رئیس انجمن صنایع شوینده و بهداشتی درباره مقصر اصلی گرانی شوینده‌ها هم گفت: مداخلات دولت در بازار موجب شده است که قیمت مواد اولیه شوینده به طور غیرمنصفانه‌ای افزایش داشته باشد اما با وجود به افزایش قیمت شوینده‌ها، به دلیل نیاز مردم به رعایت بهداشت در این شرایط آنها مجبورند همچنان این کالاها را حتی بیشتر از گذشته خریداری کنند و هنوز گزارشی مبنی بر اینکه مردم این کالاها را نمی‌خرند، نداریم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تجربه شخصی من در استفاده از محصولات خارجی ( فرانسوی ) به من نشان داده تفاوت بسیار زیادی بین این محصولات و موارد مشابه ایرانی هست .اینکه بدون سند و مدرک علمی بیاییم بگوییم کالای خارجی بد است چون ما با انها مشکل سیاسی داریم حرف خالزنکی است . مقایسه برندی مثل لیراک و کودلی فرانسه با برندهای ایرانی مثل مقایسه فرش دست بافت ایران با نوع خارجی است . شما اجازه بدهید محصولات خارجی وارد شود و مصرف کننده خودش تصمیم بگیرد از چه محصولی استفاده کند .

  • ناشناس

    خب عین آدم وارد کنید محصولات ایرانی که به درد نمیخورن

  • ناشناس

    اگر قلابی ست چرا برندهای خارجی که میخریم‌برچسب سیب سلامت داره.

  • ناشناس

    ایول دم ایرانیه گرم این یعنی گام اول پیشرفت کرم امریکایی را تو زیر زمین بدون امکانات درست میکنند دلاوران پیروز باشید فقط خداییش به مردم نیندازین ارزون حساب بکنین

    • ناشناس

      من دکتر مورد هم خریدم هیچ تاثیری نگرفتم

  • ناشناس

    واقعا خجالت دارد آن دکتری که میگوید ضد آفتاب خارجی با ایرانی تفاوت ندارد باید مدرک دکترایش را پاره کنند یعنی یکسری کمپانی تو جهان صد ساله دارند تحقیق میکنند سلولار واتر میزنن موارد جوانساز و ضد چروک و ضد لک به ضد آفتاب اضافه میکنند که این دکتر بیسواد مرجع مقایسه ضد آفتاب را SPF آن بداند
    شرط میبندم حتی نمیدانید sPF چیست و از نظر علمی چرا برندهای مطرح اصلا مهم نیست SPF ضد آفتابشان چقدر هست ولی پوست را محشر میکنند
    بنظرم به جای سود جویی و دنبال فروش محصولات غیر استاندارد بودن یک کم وجدان و انصاف داشته باشید

    • ناشناس

      دکتر های ما بهترند ، پزشکی از حوضه علمیه دارند.
      خارجی ها خوب نیستند حوضه علمیه ندارند.
      عطر مشهدی خریدم هم خودمو نعشه کرد هم پشه کوره های خبیث را.
      کرم ضد آفتاب آمریکایی ساخت ایران بهترینه ، با یکبار استفاده به مار بوآ تبدیل میشی و سالی 2 بار پوست اندازی میکنی.