کد مطلب: ۲۹۸۹۲۹

کسب رتبه نخست توسط بانک آینده در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs)

کسب رتبه نخست توسط بانک آینده در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs)

بانک آینده در سال 1396، به‌منظور مشارکت فعالانه در افزایش تولید کالاهای داخلی و ایجاد اشتغال، کلیه شعب خود در سراسر کشور را مکلف نمود تا در جهت پرداخت تسهیلات مورد نیاز به تولیدکنندگان به ویژه خُرد و متوسط، فعالیت گسترده‌ای داشته باشند.

بانک آینده، علاوه بر بنگاه‌هایی که از طریق کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید استانی به بانک معرفی می‌شدند؛ تلاش کرد؛ با بازاریابی مستقیم، واجدان شرایط دریافت تسهیلات تولیدی در استان‌های مختلف را نیز شناسایی و در تامین مالی آنان، مشارکت نماید.

به گزارش تجارت‌نیوز، اعطای تسهیلات به این تولیدکنندگان که درصدد راه‌اندازی و توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط بودند؛ با شرایط ساده و با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار، در سریع‌ترین زمان ممکن، صورت گرفته است.

براساس گزارشات ماخوذه از سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک آینده در سال 1396، موفق شد؛ در استان‌های البرز و گلستان، رتبه نخست پرداخت تسهیلات مستقیم، از محل منابع داخلی خود، به واحدهای کوچک و متوسط را از آن خود نماید.

تسهیلات پرداختی به واحدهای مذکور در استان‌ البرز، به مبلغ بیش از 1.668 (یک‌هزار و ششصد و شصت و هشت) میلیارد ریال و در استان گلستان، به مبلغ 1.555 (یک هزار و پانصد و پنجاه و پنج) میلیارد ريال بالغ شده و پرداخت تسهیلات در استان تهران نیز به میزان 5.687 (پنج هزار و ششصد و هشتاد و هفت) میلیارد ریال بوده که در این استان، بانک آینده به رتبه دوم پرداخت بین بانک‌ها، دست یافته است.

بانک آینده افتخار دارد؛ در سال 1396، تعداد 263 بنگاه کوچک و متوسط را با رقمی بالغ بر 10.817 (ده هزار و هشتصد و هفده) میلیارد ریال، در 20 (بیست) استان کشور تامین مالی نموده و براساس ارزیابی وزارت کشور، رتبه نخست در بین بانک‌های خصوصی را کسب کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.