کد مطلب: ۵۴۴۶۵۲

افتخاری دیگر از گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز

کسب گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی از کمیسیون ملی یونسکو ایران

کسب گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی از کمیسیون ملی یونسکو ایران

گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز که نامی شناخته شده و معتبرترین برند زعفران کشور است موفق به کسب گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی از کمیسیون ملی یونسکو ایران شد.

گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز که نامی شناخته شده و معتبرترین برند زعفران کشور است موفق به کسب گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی از کمیسیون ملی یونسکو ایران شد.

گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز از سال ۱۳۱۱ به همت مرحوم حاج محمد سحرخیز بنیان گذاشته شد و در سال‌های ابتدایی به شکل مجموعه فروشگاه‌های اختصاصی فعالیت نمود. در سال‌های بعد سحرخیز با گسترش فعالیت‌هایش در راستای ارائه محصولات با کیفیت و اصل احترام به مشتری، مزرعه‌های کشت و پرورش زعفران را راه‌اندازی کرد. سپس کارخانه‌های فرآوری محصولات متنوع پایه گذاری شد و تولید و بسته‌بندی بیش از ۱۲ گروه محصولی مختلف و صادرات و فروش در جای‌جای دنیا از افتخاراتی است که باعث شده سحرخیز فاصله معناداری از رقبای خود داشته باشد. در واقع تمام چرخه‌ی تولید تا توزیع در مجموعه سحرخیز انجام‌ می‌شود و آنها محصولاتی شامل زعفران، نبات، زرشک، خشکبار، ادویه، عرقیات، چای و دمنوش،‌ و بسته‌های هدایای ویژه را در سبد محصولی خود عرضه می‌کنند.

IMG 20210525 115817

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.