کد مطلب: ۳۰۹۴۸۷

رئیس کل سازمان مالیاتی:

کشور باید با درآمدهای مالیاتی اداره شود

کشور باید با درآمدهای مالیاتی اداره شود

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس سیاست‏‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، باید کشور از محل درآمدهای مالیاتی اداره شود.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس سیاست‏‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، باید کشور از محل درآمدهای مالیاتی اداره شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از سازمان مالیاتی؛ سیدکامل تقوی‌نژاد در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای گرانقدر سازمان با تشریح نقش و اهمیت سازمان امور مالیاتی کشور در تامین درآمدهای مالیاتی مورد نیاز کشور گفت: بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، باید کشور از محل درآمدهای مالیاتی اداره شود.

وی افزود: در حال حاضر که آمریکا و هم پیمانان سست عنصرش با تحریم‌های ظالمانه قصد اعمال فشار بر مردم ایران را دارند، اهمیت درآمدهای مالیاتی در تامین هزینه‌های کشور دو چندان شده است.

تقوی‌نژاد با اشاره به نقش نیروهای متخصص سازمان در تکمیل و راه‌اندازی طرح جامع مالیاتی گفت: بعد از اتمام حضور شرکت‌های خارجی در طرح جامع مالیاتی، جوانان و نیروهای متخصص داخلی طرح نظام جامع مالیاتی را تکمیل کردند و در پیشبرد آن از هیچ کوششی فروگذار نکردند به طوری‌که بنا بر اذعان متخصصان فرانسوی، نتیجه کار نیروهای سازمان به مراتب از عملکرد شرکت‌های خارجی بهتر و برتر بوده است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ضمن تشریح اثرات طرح جامع مالیاتی بر اقتصاد کشور تصریح کرد: فقط در سال گذشته از محل اطلاعات موجود در سامانه‌های اطلاعاتی طرح جامع مالیاتی بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان با شناسایی فراریان مالیاتی بر درآمدهای مالیاتی کشور افزوده شده است که همه این دستاوردها حاصل تلاش همکاران مسئولیت‌پذیر و دلسوزی است که برای آبادانی وطن و اعتلای نظام اسلامی از هیچ ایثاری در این راه فروگذار نمی‌کنند.

‌وی کارکنان نظام مالیاتی را با دانش‌ترین و مسئولیت‌پذیرین نیروهای نظام اداری کشور دانست و گفت: نظام مالیاتی ایران رشد و بالندگی را که در سال‌های اخیر به دست آورده است مرهون تلاش شبانه‌روزی کارکنانی است که در کنار تخصص و دانش خود از روحیه ایثارگری، قهرمانی و جوانمردی برخوردارند.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی، با تجلیل از حضور پرشوق و نشاط تیم‌های ورزشی اعزامی از ادارات کل امور مالیاتی استان‌ها در هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای گرانقدر سازمان افزود: سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان سازمانی خدمتگزار در عرصه‌های اقتصادی، در سایر عرصه‌ها نیز دارای موفقیت‌های بی‌شماری بوده است که امروز بخشی از توانمندی و قابلیت‌هایش در این جشنواره به نمایش گذاشت.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.