کد مطلب: ۵۸۹۵۸۷

کمک سازمان هدفمندی به وزارت جهاد کشاورزی

کمک سازمان هدفمندی به وزارت جهاد کشاورزی

برای خرید نهاده، عوامل تولید، خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی از جمله زعفران دو هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امید حاجتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ای کشور از پرداخت دو هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

وی افزود: این مبلغ از محل اجرای بند (۲۴) مصارف جدول تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و برای خرید نهاده، عوامل تولید، خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی از جمله زعفران به این وزارت خانه پرداخت شده است.

حاجتی در ارتباط با مبالغ واریزی در این ردیف از تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری کشور، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری و در مرحله اول، ۱۷ هزار ۳۷۵ میلیارد ریال به وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شد که با احتساب این واریزی تا به امروز جمعا ۲۰ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال اختصاص و به این وزارت خانه پرداخت شده است تا در ردیف مربوطه هزینه نماید.

طبق اعلام به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، حاجتی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش‌بینی صورت گرفته برای اجرای بند(۲۴) مصارف جدول تبصره (۱۴) در قانون بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۰ در خصوص اختصاص یارانه برای نهاده، عوامل تولید، خریدتضمینی محصولات بخش کشاورزی از جمله زعفران ۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که در صورت تحقق منابع بصورت کامل به وزارت خانه مربوطه پرداخت خواهد شد.

لازم به توضیح است، بند (۲۴) جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور اختصاص به خرید نهاده، عوامل تولید، خریدتضمینی محصولات بخش کشاورزی از جمله زعفران دارد.

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.