کد مطلب: ۲۸۹۹۲۸

باکس آفیس

کوسه بزرگ به صدرنشینی ماموریت غیرممکن پایان داد

کوسه بزرگ به صدرنشینی ماموریت غیرممکن پایان داد

در سی و دومین هفته سینمایی سال ۲۰۱۸، «ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت» فروش کل خود را به بیش از ۱۷۰ میلیون تومان رساند و «مگ» نیز اولین هفته اکرانش را با فروشی ۶۲ میلیونی پشت سر گذاشت.

«مگ» (The Meg) جدیدترین فیلمی که در ژانر فیلم «آرواره‌ها» ساخته شده، این هفته روی پرده سینماها رفت و با فروش ۶۲ میلیون و ۶۰۹ دلار پرفروش‌ترین فیلم هفته شد. این فیلم تریلر فانتزی را جان ترتل‌تاب کارگردانی کرده و جیسون استاتهام، رابی رز و لی بینگ‌بینگ بازیگران اصلی «مگ» هستند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز، فیلم اکشن «ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت» (Mission: Impossible - Fallout) سومین هفته اکرانش را با فروشی ۲۸ میلیون و ۲۷۱ هزار دلاری پشت سر گذاشت. آخرین فیلمی که تام کروز بازی کرده، ششمین فیلم از سری فیلم‌های «ماموریت: غیرممکن» است. «ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت» با ۳،۸۸۸ سالنی که در اختیار داشت موفق شد به فروش هفتگی ۲۸ میلیون و ۲۷۱ هزار دلار دست یابد. فروش هفته اول این فیلم ۸۹ میلیون دلار بوده است.

سومین فیلم پرفروش هفته یک فیلم فانتزی بود. فیلم «کریستوفر رابین» (Christopher Robin) محصول کمپانی دیزنی، در دومین هفته اکرانش نسبت به هفته گذشته مخاطب کمتری را جذب کرد و با فروش هفتگی ۲۰ میلیون و ۴۲۸ هزار دلار در آستانه ۶۰ میلیونی شدن قرار گیرد.

درام جنایی «بلکککلنزمن» (BlacKkKlansman) ساخته اسپایک لی، در اولین هفته اکرانش با فروش هفتگی ۱۶ میلیون و ۹ هزار دلار در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. این فیلم با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شده و جان دیوید واشینگتن، آدام درایور و لورا هری در «بلکککلنزمن» ایفای نقش کرده‌اند.

«اسلندرمن» (Slender Man) فیلم دیگری است که اولین هفته نمایشش را شروع کرد و با ۱۵ میلیون و ۷۷۶ هزار دلار پنجمین فیلم پرفروش جدول باکس آفیس شد. این فیلم در ژانر وحشت و با بودجه ۱۰ - ۲۸ میلیون دلاری ساخته شده است.

«آسیایی‌های خرپول» (Crazy Rich Asians) فیلم کمدی است که اکران خود را ۵ روز دیرتر از دیگر فیلم آغاز کرد و در این هفته تنها ۲ روز روی پرده سالن‌های سینما بود. این فیلم در این ۲ روز ۸ میلیون و ۷۷۶ هزار دلار فروخت و هفتمین فیلم پرفروش هفته شد.

فیلم‌های پرفروش هفته سی و دوم باکس آفیس، ۱۹۹ میلیون و ۱۱ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته سی و یکم ۱ درصد افزایش فروش داشتند.

آفیس ۱۰ ۱۶ اوت ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.