کد مطلب: ۶۶۷۵۱۵

کیش تعطیل شد

کیش تعطیل شد

وقوع زمین‌لرزه‌های مداوم در محدوده ساحل غربی هرمزگان سبب بروز مشکلاتی در بخش‌هایی از استان مانند کیش شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین اخبار از زلزله رخ داده در استان هرمزگان چیست؟ در نتیجه این وقایع با مصوبه ستاد بحران، کیش تعطیل شد.

به نقل از تسینم ، وقوع دسته کم ۱۰ زمین‌لرزه بزرگ و کوچک سبب اعلام دستورالعمل‌های احتیاطی در کیش شده است. این زمین‌لرزه‌ها که مرکز آن توسط سایت ژئوفیزیک دانشگاه تهران تماما بندرچارک در روبروی کیش اعلام شده در کیش و سایر نواحی مجاور نیز احساس شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران کیش از آخرین مصوبه‌ ستاد بحران کیش مبنی بر تعطیلی کلیه ادارات، نهادها، ارگان‌های غیرخدماتی و بانک‌ها خبر داد.

طی شبانه روز اخیر بیش از ۴۰ بار در کیش و چارک زلزله‌هایی بین ۳.۵ تا ۵.۲ ریشتر به وقوع پیوسته است.

شب گذشته مصلای کیش و سالن‌های ورزشی جزیره به روی مردم باز بود تا بتوانند با برپایی چادر، شب را در این اماکن بگذارانند. برخی از مردم نیز تا صبح در خودروهای خود شب را گذراند

سعید پورزادی رئیس ستاد مدیریت بحران کیش همچنین از ساکنان و گردشگران خواست با توجه به وقوع زمین‌لرزه‌ها از قرارگیری در مناطق ناایمن خودداری کنند.

طبق اطلاعات و آمار ژئوفیزیک دانشگاه تهران از ساعت هشت صبح دیروز ۲۵ خرداد تا زمان مخابره این خبر تعداد ۹ زمین‌لرزه که بزرگ‌ترین آنها ۵٫۲ ریشتر گزارش شده این منطقه از هرمزگان را لرزانده است.

مدیریت بحران شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز اعلام کرده است نیروهای امدادی و آتش‌نشانی آماده هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی ناشی از زمین لرزه به ساکنان و شهروندان خدمات ارائه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    من خودم تو کیس زندگی میکنم

  • رضا

    خدا بخیر کنه بعد از متروپل الان کیش

  • ناشناس

    لابدچینی ها بعدازکرونا قصد جان مردم درکیش رانموده اند😱😱😱